Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen mysterieuze vriendin?
Oja, Robin, je moet dat meisje wel naar haar hobbies vragen... Verbergt ze misschien een schaar in haar onderbroek waar ze poppetjes mee uitknipt?
Want?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.
Ik heb niet gelet op welke telefoon ze had. Als het een Blackberry zou zijn, dan hoeft het niet meer.![]()
Geen idee, ik denk het niet.quote:
Jaa, dat heb ik zo nu en dan nog steeds in m'n hoofd, als ik lazy hoor vooralquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
Kijken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Door jullie wil ik echt K-on lezen/kijken.![]()
Moet je doen. Het is tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Haha! Wat vind je er tot nu toe van?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dit dus. Ik heb de manga en dat kan het gevoel van de anime toch echt niet evenaren.quote:
Joomlaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan weer Joomla(met nieuwste versie) gebruiken voor eigen website
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kutquote:
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut
bouw liever zelf...
Anime Avenuequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.
Ook drupal??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...
maar vind die cms'en gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |