Jaa, dat heb ik zo nu en dan nog steeds in m'n hoofd, als ik lazy hoor vooralquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
Kijken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Door jullie wil ik echt K-on lezen/kijken.![]()
Moet je doen. Het is tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Haha! Wat vind je er tot nu toe van?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Net K-ON gekeken. Nu heb ik ''Pleasy don't say you are lazy, datte hontou wa crazy'' in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dit dus. Ik heb de manga en dat kan het gevoel van de anime toch echt niet evenaren.quote:
Joomlaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan weer Joomla(met nieuwste versie) gebruiken voor eigen website
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kutquote:
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut
bouw liever zelf...
Anime Avenuequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik online Naruto kan kijken ? geen zin om alles te downloaden., (ruimte gebrek)
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach,val best mee en het is een GPL v2 licentie OSS.
Ook drupal??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je standaard functionaliteit wilt zal het grotendeels voldoen...
maar vind die cms'en gewoon kut
ook drupal, al moet ik toegeven dat ik daar nooit heel veel aandacht heb besteedquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
bedankt voor de tips ben aan het kijken.. maar is Naruto afl 2 gelijk al een filler over de klein zoon van een hukake ?
dat heet achtergrond informatie toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht die gaat gelijk op pad met dat meisje en die kerel avonturen beleven.,
Maar gaat eerst dus over allemaal onzin in dat dorp allemaal. jammer.,
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat vind ik nu net het leuke aan naruto je leert iedereen kennen enzo.
mensen klagen toch altijd over anime he
ik wil die klagers zelf eens iets zien maken durf wedden dat ze niet verder komen dan een sticky man
* er is geen verhaal
* fillers
* er is teveel action
* er is te weinig action
* geen humor
als je niks leuks vind dan kan je beter de krant lezen.
owjaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
afwegen is het magische woord hier.. niet TE veel/weinig van iets... en dan is het best lastig om iedereen tevreden te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |