Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben postquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...
ik moet het merendeel nog (her)kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben post
Ik acht die kans behoorlijk kleinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ze deze post leest is het gelijk over
Wat moet ik sturen?! Ik weet echt niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genietenniet te veel ophangen aan wat anderen zeggen! straks een smsje sturen! Dr Phil heeft gesproken
Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je eropquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat moet ik sturen?! Ik weet echt niets.
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk omquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pss meisje wil jij op bangalijst? Nee? Dan moet je met mij gaan jeweet anders zet ik je erop
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk omHmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturenSPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 32,8 dagen meer anime gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-meer-anime-hebben post
Hmm, het kan ook door mijn achtergrond komen (dat Gin Ichimaru plaatje). Ik volg de ontwikkelingen op MAL niet echt zo. Het is zeker niets dat ik zo ingesteld heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...
In b4 friendzoned.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen
Is ook zo vaak gebeurd. Ik ben benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze zin heeft een keer wat te drinken, als ze je ook wel leuk vond werkt dat vast wel. Bovendien, al je spontane leuke slimme knapheid komt heus niet goed in 'n smsje over, dus maak je daar niet al te druk ombeetje jammer ditSPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''quote:
De horror.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
de waarheid kan hard zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Robin, vind je Clannad ook zo leuk? Ik kan me wel inleven in Nagisa, zo schattig. Wat vind je van haar kledingstijl? Zou ik me ook zo kleden? Zullen we shoppen?''
Ga naar Hunger Gamesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beetje jammer ditwat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Ik heb al dat met het drinken verstuurd. Een film lijkt me niets. Ik wil meer over haar te weten komen, niet de hele tijd naar een scherm kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beetje jammer ditwat drinken in de stadi s een goed idee, gezien robin zijn leeftijd kan een avondje film op een eerste date ook prima
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heeft [naam]-nyan zin om met Robin-sama een lekkere hentai te kijken?
battle royale ripoffquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga naar Hunger GamesNiet erg romantisch, wel leuk
![]()
Een soort Battle Royale maar dan milder.
Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, een gesprek op gang houden, op msn kletsen etc. is echt geen probleem, maar een smsje moet per se in een bepaald aantal woorden. Dat is zo lastig, dan moet ik direct een goed bericht sturen
Ik heb haar maar 10 min. gesproken, dus ik weet nog niet veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd, ook met normale smsjes.
Ondertussen is m'n bundel veel te groot want ik bel of sms bijna nooit, dus als ik nu sms ga ik me niet meer druk maken om "shit, 2 tekens minder, dan past het net in 1 sms"
En vertel eens wat meer over je tanga
Oh en wie heeft er nog meer al 'n lineup van z'n anime voor 't spring season gemaakt?
Geen mysterieuze vriendin?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Qunix het volgende:
Sowieso volgen:
Another OVA
Sakamichi no Apollon
De rest zie ik wel...
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen mysterieuze vriendin?
Oja, Robin, je moet dat meisje wel naar haar hobbies vragen... Verbergt ze misschien een schaar in haar onderbroek waar ze poppetjes mee uitknipt?
Want?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had ik dus gevraagd, waarop ze 'tekenen' had geantwoord. Ze liet me ook wat zien. Zag er goed uit.
Ik heb niet gelet op welke telefoon ze had. Als het een Blackberry zou zijn, dan hoeft het niet meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |