Yugi Ohquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:58 schreef Smoofie het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat yugi een anime was. Ff toevoegen.
Je hebt je lijst op private gezetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bekeek mijn anime lijst net even en ik moest bijna huilen. Niet om wat ik gezien heb maar om hoe onwerkelijk inconsistent ik dingen becijfer.
Ik gebruik alleen de cijfers 6 t/m 10
En heb de 2 en 4 elk een keer gebruikt en de 5 twee keer, maar alleen omdat de series me destijds frustreerde. Het heeft helemaal niets met kwaliteit te maken. Op zijn allerbest heeft het wat met kijkplezier wat maken.
Black Butler een serie ik ik niet eens afgekeken heb heeft een negen. Troep als Yu-Gi-Oh, Inuyasha en Mobile Suit Gundam 00 Second Season hebben ook allemaal een negen. Terwijl Time of Eve, Spice and Wolf, Steins; Gate, Katanagatari en Arakawa Under the Bridge alleen maar een acht hebben.
Maar oké, ik heb nu wel makkelijk praten omdat ik het grootste deel van mijn lijst opgevuld heb volgens de formule: meteen een cijfer geven bij de eerste aflevering en dan bij elke aflevering dat cijfer aanpassen of niet op basis van hoe zeer het me vermaakt heeft.
Terwijl ik nu een oordeel vel over mijn lijst op basis van herinneringen aan de series en de indrukken van anderen. Misschien is mijn lijst of althans het grootste deel daarvan wel oprechter dan mijn mening daarover.
Je lijst is op private. We zien niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bekeek mijn anime lijst net even en ik moest bijna huilen. Niet om wat ik gezien heb maar om hoe onwerkelijk inconsistent ik dingen becijfer.
En heb de 2 en 4 elk een keer gebruikt en de 5 twee keer, maar alleen omdat de series me destijds frustreerde. Het heeft helemaal niets met kwaliteit te maken. Op zijn allerbest heeft het wat met kijkplezier wat maken.
Black Butler een serie ik ik niet eens afgekeken heb heeft een negen. Troep als Yu-Gi-Oh, Inuyasha en Mobile Suit Gundam 00 Second Season hebben ook allemaal een negen. Terwijl Time of Eve, Spice and Wolf, Steins; Gate, Katanagatari en Arakawa Under the Bridge alleen maar een acht hebben.
Maar oké, ik heb nu wel makkelijk praten omdat ik het grootste deel van mijn lijst opgevuld heb volgens de formule: meteen een cijfer geven bij de eerste aflevering en dan bij elke aflevering dat cijfer aanpassen of niet op basis van hoe zeer het me vermaakt heeft.
Terwijl ik nu een oordeel vel over mijn lijst op basis van herinneringen aan de series en de indrukken van anderen. Misschien is mijn lijst of althans het grootste deel daarvan wel oprechter dan mijn mening daarover.
ik kan ze wel zien door de "shared" functie van MALquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je lijst is op private. We zien niets.
Ik kan niks zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zienquote:
Joh,zou het!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vind het trouwens wel slecht dat je dan alsnog de lijst kan zien
maar aan MAL ontbreken wel meer dingen
Laatst heette je nog Ritaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju, waarom heb je Naruto een 9 gegeven?
Groetjes en kusjes,
Gerda
Oeps. Mijn identiteit wordt onthuld. Gerda is mijn schuilnaam op internet, jij weet al dat ik Rita heet. Dat had je geheim moeten houden, ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Laatst heette je nog Rita
Kusjes, Greta en een poot van Keesar
[ afbeelding ]
Het vermaakte me.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju, waarom heb je Naruto een 9 gegeven?
Groetjes en kusjes,
Gerda
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Smoofie het volgende:
Repel heeft goede anime een 8 gegeven en Yugi-oh een 9![]()
![]()
Moet je eens updaten
Ik gebruik MALUpdater, hoef ik ook niet steeds naar die site toe. Hij update 't namelijk zodra je 't kijkt en als je wil kan hij zelfs torrents voor je opzoeken van nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het vermaakte me.
xxx
Vera
[..]
Trek eens aan mijn vinger.
Ik hou Mijn Anime Lijst nauwelijks nog bij (Madoka, Daily Dudes en LotGH staan er bijvoorbeeld niet op). Hem consistent maken is onbegonnen werk. Vooral omdat er al series zijn waarvan ik me nauwelijks nog iets van iets kan herinneren.
Ah, ik zie het. Vandaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series er op niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijstquote:Gefeliciteerd Ronbin. Dat soort meisjes:
hoezo hopelijk is ze geen slet? Gewoon er voor gaan en ervan genietenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Vandaar
[..]
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst
Verklaar je nader.quote:
Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Bakakame het volgende:
Zo, net op RandomC de Spring Preview doorgebladerd.
Had een tijdje terug al uitgezocht wat ik zou kijken, maar dit is 'n fijne reminder. Gelijk even in MAL zetten
Voor de geďnteresseerden, grote kans dat ik deze series volg:
SPACEBROS!
Jormungand
Sakamichi no Apollon
Tsuritama
Eureka Seven AO
Hyouka
En verder geef ik de volgenden een kans:
Natsuiro Kiseki
Ozuma
Zetman
En mocht alles tegenvallen dan waag ik me misschien aan:
Tasagore Otome x Amnesia
Accel World
Sankarea
Oké, die hoort in de laatste categoriequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Ik zie IJsbeer Café niet op die lijst staan!?
Als ze deze post leest is het gelijk overquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Vandaar
[..]
Jup. Ze ziet er ook nog eens leuk uit. Hopelijk is ze geen slet. Ze staat in ieder geval niet op de plaatselijke bangalijst
mijn lijst werkt wel en ik heb 5 entries in totaal meer...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh, jullie zagen mijn lijst gewoon niet omdat hij te groot is. MAL laat lijsten met een x aantal series niet volledig zien. Dan moet je op All Anime klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |