Succes met werkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit.![]()
Kan die vanavond nog wel even afkijken voordat ik naar werk moet. Ga ik beetje chill aan het werk
Bedankt!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd over? dat heb ik niet..
wat ik allemaal wilde zien
pfff
*zoekt even door winter 2011/2012 heen:
Zo even snel wat iig "wel aardig" lijkt:
Recorder to randoseru ongrapigegrapjes
Inu x Boku SS lakeixrijketsundere
Nisemonogatari vervolg
Ano Natsu ik dacht ecchi-shit of emotionele chantage maar door cake en baka weet ik het niet meer
Amagami SS+ vervolg
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van) vervolg
Papa no Iu Koto pedoinceshit
Highschool DxD borsten
hoor veel over Black rock shooter? plotwelkplot
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb dienaamalleenal
Eureka 7 is ook leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Is het niet? Ik vond vooral pedoinceshit goed gevonden.quote:
Misschien door hun WOII verleden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken opquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien door hun WOII verleden.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken op
Misschien door de Grimms?
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Ik heb werkelijk geen idee, maar hun oorlogsverleden lijkt me wel het meest logisch. Wat zou het anders moeten zijn?
Hmm...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
Samurai Champloo afgekeken.
Wat een modderfokking vette bazenserie! En dat is een term die ik nooit lichtelijk gebruik!
Die honkbalaflevering is een van de meest epic die ik in anime heb gezien!
Het einde is goed. De hele serie is goed. De sfeer druipt er van af en heeft gewoon veel soul!
Alles van de soundtrack is gewoon goed, zit geen slechte track tussen.
Nieuwe favoriet
Dat dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef wdn het volgende:
.cake. is ook eens bij
Heb je Cowboy Bebop al gezien?
Indien nee, dat is net zo'n juweeltje.
Welke?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.
[..]
Dat dus.
Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;Dquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakamichi no Apollon
http://en.wikipedia.org/wiki/Sakamichi_no_Apollon
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |