Mijn hart smelt altijd tijdens het kijken. Het is gewoon zo lief.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet ook eens K-ON bekijken, hou wel van het moe-moe gebeuren
En nee, er gaat geen belletje rinkelen.
pas op jij! broekiequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Niet tegen jou bedoeld hoor, Frag_Adder. Gewoon in zijn algemeenheid
ik moest wel even lachenquote:The protagonist is a naive duckling. While playing happily, it goes away and escapes its mother’s attention. This saved its life, as a rich animal inside a luxurious car RUNS OVER ITS ENTIRE FAMILY! The rich bastard simply says, “I’m too rich to care” and keeps driving WITHOUT EVEN SLOWING DOWN!
klopt welquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik keek net in Lithia's MAL, zit Alfred J. kwak ertussen
Dus ik lees zo'n review:
[..]
ik moest wel even lachen
maakt het niet minder anime!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
Pokemon anime?
Deze reeks is ook wel achteruit gegaan of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.
Post ik meteen maar die andere twee, voor volledigheid en fanboyisme!
Klopt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
dan post ik ook de eerste, die heb ik gemistquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Bedenk me net, eigenlijk zijn alle 3 de K-ON!(!) EDs ook alle drie mijn favorieten.
Die tweede is ook echt heel goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaakquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me net dat de OP's en ED's van K-ON bijna muzikaler zijn dan de twee series bij elkaar.
Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te postenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan post ik ook de eerste, die heb ik gemist
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, ik wil ze gewoon knuffelen. Hoe erg. Kunnen ze het nog liever en nog meer moe maken?
geen zin in terug lezen, Don't say lazy is denk ik wel m'n favoriet trouwens, al is Thank you ook erg goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. K-ON gaat ook niet over muziek, wat veel mensen toch denken. Het gaat over schattige meisjes die schattige dingen doen. En dat dat toevallig het vormen van de Keion-bu van hun school is is haast bijzaak
[..]
Stond nog in het vorige deel. Maar het is natuurlijk nooit overbodig om Don't say lazy te posten
quote:
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe karakter
Ow maar begrijp mij niet verkeerd, ik ben n van die die-hard Mio-fans! Het idee was meer dat als je ergens nekomimi op zet dat schattigheidsniveau met 46% stijgt! Ik kan het weten, ik mag drs. voor mijn naam zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
maar ben stiekem meer fan van
[ afbeelding ]
Roze past inderdaad niet echt bij de rest. Sowieso zijn geloof ik alle haarkleuren in de beide K-ON series allemaal natuurlijk (voor zover blond voorkomt in Japan).quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden, dat roze haar past er niet echt tussen.
Ik wist het wel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
Daar heb ik nog een leuke GIF van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
dat is niet gewoon de film ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe karakter
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
okequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
2chquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
Mayo Chiki!quote:
Die ogen!!!quote:
Is dat een dreigement? :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Moet ik Azusa voor je bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Driewerf hoezee! Hoezee! Hoezee!
[ afbeelding ]Not safe for work indeed.SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha arigatai iedereen, hoera voor mij.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
One Piece# 662SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486*krijg spontaan jeuk.. brrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.
Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, ik zal er zo aan gaan werken!quote:
zolang de staat nog heffing moet rekenen op media dragers en er geen legaal alternatief is zie ik een download verbod niet komenquote:
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animeesquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Ik heb mijn pauze al gehadquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik was van plan om daar een aparte post aan te wijden op Animees
Over Animees gesproken, de laatste van Nichibros staat er op! Nog nt op tijd voor de koffiepauze gok ik!
QFTquote:
gedoog beleid heet dat ook welquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
downloaden is in belgie verboden maar het word toch toegestaan voor eigen gebruik. ze gaan je in ieder geval niet vervolgen omdat je gedownload hebt.
iedereen doet het. zo word ook geadverteerd in reclames van ISP's
uploaden is een ander verhaal. ik seed eigenlijk nooit omdat ik datalimiet heb.
kan niet wachten op een (8bit) batchquote:
Ben je er al aan begonnen of nog niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
gedoog beleid heet dat ook wel
[..]
kan niet wachten op een (8bit) batch
nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben je er al aan begonnen of nog niet?
Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nope nog niet, wacht op een batch... (zoals met zoveel series dit seizoen)
tijd over? dat heb ik niet..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Skip Guilty Crown, Nichibros is wel leuk als je wat tijd over hebt en Another moet je ook zien!
Wat wilde je nog meer zien?
Ik laat mijn upload aanstaan,boet me niet zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef redboyke het volgende:
uploaden is een ander verhaal. ik seed eigenlijk nooit omdat ik datalimiet heb.
Bij Bleach helemaal!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Trouwens, beschouwen Japanners Duits als een "magische" taal ofzo? Ik heb het tot nu toe gezien bij Madoka, Nanoha volgens mij, Rozen Maiden, Fate/stay Night etc etc.
Valt me wel op.
Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een leuke dbz/Naruto achtige anime die nu bezig is?
Inu x Boku SS, Ano Natsu en Nisemonogatari kan ik je uit eigen ervaring aanraden. BRS is wel ok maar toch in mijn ogen iets minder dan die ik eerst noemde. De rest heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd over? dat heb ik niet..
wat ik allemaal wilde zien
pfff
*zoekt even door winter 2011/2012 heen:
Zo even snel wat iig "wel aardig" lijkt:
Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van)
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
hoor veel over Black rock shooter?
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb
Recorder to Randoseru is wel aardig maar niet dat je zegt pff wat een hoogstandje ofzo. Het is dat het maar 3 minuten duurt anders was ik er niet aan begonnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
pfff
Recorder to randoseru
Inu x Boku SS
Nisemonogatari
Ano Natsu
Amagami SS+
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van)
Papa no Iu Koto
Highschool DxD
hoor veel over Black rock shooter?
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn zat shonen series om te kijken/lezen.
Samurai Champloo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Dit.quote:
Succes met werkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit.![]()
Kan die vanavond nog wel even afkijken voordat ik naar werk moet. Ga ik beetje chill aan het werk
Bedankt!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
pfff
Recorder to randoseru ongrapigegrapjes
Inu x Boku SS lakeixrijketsundere
Nisemonogatari vervolg
Ano Natsu ik dacht ecchi-shit of emotionele chantage maar door cake en baka weet ik het niet meer
Amagami SS+ vervolg
Zero no tsukaima F (al verwacht ik er niet veel van) vervolg
Papa no Iu Koto pedoinceshit
Highschool DxD borsten
hoor veel over Black rock shooter? plotwelkplot
Kill me Baby alleen als ik echt even ergens anders geen zin in heb dienaamalleenal
Eureka 7 is ook leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het anders zeggen.. en steek je shonen waar de zon niet schijnt..
Welke serie is tof om eens te kijken als je je verveelt? beetje actie tof verhaal.,
lekker wegkijken als je stoned bent maar toch met een verhaal dat blijft hangen.,
Is het niet? Ik vond vooral pedoinceshit goed gevonden.quote:
Misschien door hun WOII verleden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Valt me wel op.
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken opquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien door hun WOII verleden.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, want Hitler dreunde steeds toverspreuken op
Misschien door de Grimms?
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Ik heb werkelijk geen idee, maar hun oorlogsverleden lijkt me wel het meest logisch. Wat zou het anders moeten zijn?
Hmm...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hun sprookjesverleden? In Oostenrijk en Zwitserland spreken ze ook Duits...
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef .Cake. het volgende:
Samurai Champloo afgekeken.
Wat een modderfokking vette bazenserie! En dat is een term die ik nooit lichtelijk gebruik!
Die honkbalaflevering is een van de meest epic die ik in anime heb gezien!
Het einde is goed. De hele serie is goed. De sfeer druipt er van af en heeft gewoon veel soul!
Alles van de soundtrack is gewoon goed, zit geen slechte track tussen.
Nieuwe favoriet
Dat dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef wdn het volgende:
.cake. is ook eens bij
Heb je Cowboy Bebop al gezien?
Indien nee, dat is net zo'n juweeltje.
Welke?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat over een week een nieuwe anime serie komt waar de maker ook de maker van Samurai Champloo EN Cowboy Bebop is.
[..]
Dat dus.
Japanner TV verslaat zelfs het Octoberfest en verkiezingen in Duitsland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Valt me wel op.
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;Dquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakamichi no Apollon
http://en.wikipedia.org/wiki/Sakamichi_no_Apollon
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en daar kijk ik dus ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO naar uit ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |