pokemon pfffquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In een van de films is er wat tussen Ash en Misty geloof ik, maar dat is dan een Misty kloon.
Opgegroeid met pokemon.
Ahww.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
Mijn maatschappijleertoets ging heel kut![]()
Maar even geen anime meer kijken dan
Op het nieuws behandelen ze geen grondwetten, basiswaarden, theorien van Marx en het Plakkaat van Verlatinghe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.
Weet je wat vaak helpt bij maatschappijleer? Gewoon het nieuws kijken. De herhaling van het 20:00 journaal.
Waar ging het eigenlijk over?
Die e.d. is een van de weinige die ik iedere keer keek. Echt zo'n jochies bij elkaar vibe die een gestoorde schoolvoorstelling geven. Het publiek dat ze vreemd aankijkt en de acteurs die de meeste lol hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:39 schreef MakuMaku het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Daily lives of Highschool Boys is afgelopen. Het was echt een leuke grappige serie. Gelukkig komt er een tweede seizoen!
Haha, dat is wel toevallig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op het nieuws behandelen ze geen grondwetten, basiswaarden, theorien van Marx en het Plakkaat van Verlatinghe.
De vraag over het NVU wist ik dan weer wel door het KLB-topic
Die Locke etc heb ik morgen bij de geschiedenistoetsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, dat is wel toevallig.
Dat jullie over Marx leren, schandalig. De theorien van Marx heb ik zelf geleerd, omdat ik dat niet gedoceerd kreeg op school (Mavo). Jullie krijgen zeker geen Adam Smith, Ludwig von Mises, Hayek en John Locke? Pure indoctrinatie![]()
Van Marx vond ik de vervreemding van de arbeider en het product wel interessant, maar de Labor Theory of Value slaat echt nergens op.
Maar goed, on-topic.
K-ON!!
Lees anders even z'n Wikpedia door. Hartstikke interessant!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die Locke etc heb ik morgen bij de geschiedenistoets
was gewoon om te zeggen dat die series toch beter waren dan pokemonquote:
Friedrich von Hayekquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die Locke etc heb ik morgen bij de geschiedenistoets
Welke Hayek? Salma Hayek?
OP's en ED's (van alle seizoenen in de hele serie) zijn tof!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:43 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik space hem echt bij moe-series als K-ON!!.
Het is gewoon te schattig allemaal.
Deze ED bijvoorbeeld. Ik smelt.
Ook die OP. Een beetje druk, maar zo lief.
Slecht he? Ik weet niet waarom ik zo laat ben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
OP's en ED's (van alle seizoenen in de hele serie) zijn tof!
Alleen je bent een beetje te laat, de hype is over...
en dat komt uit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef outcast_within het volgende:
Boobs rather than flowers
Lets try to be serious from now on.
[ afbeelding ]
correct.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef outcast_within het volgende:
Blauw en in amerika geel.
recorder to randerossu
SPOILER: 309 one pieceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babababarirarirabaraquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die e.d. is een van de weinige die ik iedere keer keek. Echt zo'n jochies bij elkaar vibe die een gestoorde schoolvoorstelling geven. Het publiek dat ze vreemd aankijkt en de acteurs die de meeste lol hebben.
Dat laatste stuk bij het water met dat meisje en de kerel achter haar en de gesprekken over de wind was ook leuk gedaan. En dat die kerel uiteindelijk toch een orginele robot kreeg. Jammer dat het allemaaleen droom was
Wat dacht je van alle k-on verwijzingen dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Babababarirarirabara
Babababarirariraba
Babababarirarirabara
Bababababababa!
De Madokaverwijzing in de laatste ep
Ik heb geen K-ON gezien dus ik kan daar niets van zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle k-on verwijzingen dan?
Ik vind alleen politieke filosofie interessant. Takken van filosofie als ethiek moet ik echt niets van hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als ze filosofen behandelden bij mijn geschiedenislessen en maatschappijleer-lessen had ik maatschappijleer nooit zo afschuwelijk gevonden en geschiedenis misschien niet laten vallen of juist opgepakt in plaats van Spaans-elementair.
Nah, het was wel heel simpel. Ik zei simpelweg dat ik vind dat je meer invloed moet kunnen uitoefenen, omdat je ook meer belasting betaalt. Zijn reactie: "Wat wil je vervolgens doen? Boeken verbieden voor domme mensen omdat ze niet van literatuur zouden kunnen genieten? Zo kun je wel doorgaan. Zulke denkbeelden zijn erg gevaarlijk, is uit de geschiedenis gebleken!!!".quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
En om jouw geschiedenisdocent te verdedigen. Ik denk niet dat je en jouw klasgenoten destijds veel andere grote namen uit de geschiedenis kenden dan Hitler. Al heb ik geen idee wat de twee met elkaar te maken hebben. Hitler werd juist gekozen door het plebs.
Hmm, ik zal eens kijken. Dankquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
En nu weer over animatiefilms en -series uit Japan. Misschien is Twelve Kindoms iets voor je. Al weet ik niet of feodale politiek je evenzeer interesseert. En het begin is misschien doorbijten.
"Don't say lazy!"? Doesn't ring a bell?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen K-ON gezien dus ik kan daar niets van zeggen.
Wel had ik even een Nichijou-deja-vu met het worstje
Ik moet ook eens K-ON bekijken, hou wel van het moe-moe gebeurenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
"Don't say lazy!"? Doesn't ring a bell?
En op het eind. Een meisjesgroep op vakantie naar Londen?
Die Nichijou had ik ook al gevonden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |