Daar heb ik nog een leuke GIF van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sowieso heb ik uit betrouwbare bronnen (4chan en doujinshi) af kunnen leiden dat het sletten zijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jongens ik ben jarig vandaag en heb mijn eerste autorijles gehad, drie hoeraatjes voor mij, en wat plaatjes van anime-meisjes in gewaagde poses met of zonder taart.
Geen yaoi. Niets androgeens graag. En geen furries (Horro is de enige uitzondering).
dat is niet gewoon de film ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Qunix het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe karakter
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
okequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
2chquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Het is een 1 april grap uit 2010 van 2ch.
Mayo Chiki!quote:
Die ogen!!!quote:
Is dat een dreigement? :pquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Moet ik Azusa voor je bellen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Driewerf hoezee! Hoezee! Hoezee!
[ afbeelding ]Not safe for work indeed.SPOILER: En eentje die echt NSFW is.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha arigatai iedereen, hoera voor mij.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
serie kon ik mij 1,2,3 niet voor de geest halen, maar na een bezoekje MAL: ja, geinige seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
One Piece# 662SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleach #486*krijg spontaan jeuk.. brrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, ik zal er zo aan gaan werken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |