voor afrika geef ik niksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..
ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?
en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)
oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent
goed voorbeeldje: Ayako stond/staat bekend als speedsubber.. en toch vond ik het best degelijke releases over het algemeen..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Precies! Mij ook niet! Het onderscheid is weggevallen.
<insert rampnaam>: niks gegeven..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
voor afrika geef ik niks
voor haiti had ik ook niks gegeven
en voor die tsunami had ik wel een betalend smsje gestuurd van 2ค omdat ik zowieso altijd denk dat het niet ga aankomen maar japan kon er niks aan doen en ik deed het ook voor de anime natuurlijkals blijk van waardering voor dat land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]
<insert rampnaam>: niks gegeven..
dat somt het wel op..
net als krantenverkopers en muziekmakende zwervers
en dan te bedenken dat ik die laatste 2 niet zo ramp vind,
die zwervers die achter je aankomen en dan "mag ik wat vragen" zeggen..
vorige week had ik al helemaal een smerige..
gozer die zo gaat zitten tegen een muur alsof hij geen benen en armen had..![]()
![]()
er stond nog net geen rolstoel bij, maar kan mij best voorstellen dat mensen daar overheen kijken (gezien hoe hij zat)
dit idee dus:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.
de gemiddelde zwerver verdiend zo'n 20 euro per uur btw. lijkt veel maar er komen veel mensen voorbij op drukke plaatsen.
H๓๓, jij laat geld vallen... en de zwerver die er naar vroeg raapt het op...?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik kan niet tegen mensen die slecht ruiken(en andere slechte geuren en vieze dingen) en dan vind ik het ambetant dat een zwerver achter me aan komt gelopen dan gooi ik gewoon dat geld en ben ik weg omdat de kans bestaat dat ik moet overgeven als die te dicht komt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..
ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?
en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)
oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent
Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:06 schreef mschol het volgende:
de bekenste haagsche "zwerver" (niet helemaal juist als je het artikel leest, maar als je niet beter weet vind je het echt een zwerver)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chuck_Deely
en dan heb je nog de idioten met scootmobiel die je willen bekeren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik maak wel het onderscheid tussen een zwerver en een straatmuzikant. Het laatste heb ik geen probleem mee.
Of allebei!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Klipnap het volgende:
Dilemma.
Wat zou ik doen? Leren voor maandag (aardrijkskunde en maatschappijwetenschappentoets) of K-ON! kijken?
Ik kan niet leren en K-ON kijken tegelijkertijd.quote:
En bedanktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat je tekenkunsten niet zijn.
door slechte kritiek ga je alleen maar beter je best doen om me het tegendeel te bewijzen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En bedankt
Op papier gaat het me beter af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |