abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109719838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

me O+ you
zijn trouwens nog andere momenten in de pokemon anime waar ik wel even geroerd werd...
There are only 151 Pokémon.
pi_109719843
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Klipnap het volgende:

Oh en bij de Pokemonfilm toen Ash in steen veranderde.

Was-ie maar zo gebleven.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_109719911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
.

Het eerste seizoen van heeft Hayate no gotoku zo veel afleveringen. Ik kwam er niet door. Bwah.
.
52 eps maar, ik vond seto no hayanomo vervelender wegkijken eigenlijk... (en die was 24 of 26 episodes :D)
quote:
[..]

Sasuke's schijnoverlijden. Haku en Zabuza. Hiruzen Sarutobi. Asuma Sarutobi.

iedereen die het hier niet mee eens is heeft geen hart. Of heeft Naruto niet op zijn 14e~15e gezien zoals ik.
correct, ik was wel wat ouder zeg maar :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:53:05 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109719920
De Pokemon anime was leuk in het begin toen het nog een vervolg verhaal had.,
Afscheid van Butterfree was een traan momentje als kindje.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109720002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
Joomla (en eigenlijk vrijwel elke CMS) vind ik vrij kut :')
bouw liever zelf...
Dat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ook drupal?? :*
Ja.
pi_109720007
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef mschol het volgende:

[..]

naruto en jank momenten?!?!?!?!?!?! WTF?!!?!?!?!?!?!
of huilde je omdat het zo beroerd was? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:

SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikey
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 00:59:04 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:57:37 #232
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109720054
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Was-ie maar zo gebleven.
Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.

Oh, en lees de OP o|O
pi_109720159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

die deed me helemaal niks. bij naruto deed het me wel iets omdat sommige personages al keilang er waren en dan sterven. en die ene dat doodgaat was toch iedereen z'n favoriet en dan heb ik het over:

SPOILER: naruto spoiler niet bestemd voor dr mikey
apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
pi_109720223
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dan kon hij tenminste niet naar de andere landen met door kernrampen aangetaste Pokemon.

Oh, en lees de OP o|O
hey, in ano hana: nokemon :+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:04:44 #235
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109720230
Please don't say you are lazy.
Datte hontou wa crazy.

Argh, ik kan niet meer slapen met dit in mijn kop ;(
pi_109720292
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:04 schreef Klipnap het volgende:
Please don't say you are lazy.
Datte hontou wa crazy.

Argh, ik kan niet meer slapen met dit in mijn kop ;(
*O*

*O*
pi_109720302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Pokemon anime was leuk in het begin toen het nog een vervolg verhaal had.,
Afscheid van Butterfree was een traan momentje als kindje.,
Vooral als je je bedenkt dat Butterfree ontmaagd en vermoord werd door die roze succubus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh, en lees de OP o|O
Wat is er met de OP? :@
pi_109720342
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef mschol het volgende:

[..]

apart maar niet uitgesloten uiteraard, imho is GoTF echt velemalen emotioneler dan naruto ooit zou kunnen zijn...
met de karakters in naruto kan (ik iig) geen "band" opbouwen daar er gewoon een gebrek aan iets is (diepgang wellicht? dunno)
die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?
ik kende die kerel amper dus kan ik er ook niet treurig om zijn die film duurt denk ik een uur en nog iets dat da's echt niet genoeg om mij aan de tranen te brengen. bij mij duurt het wel wat langer om een goede band te hebben of het moet echt goed zijn zoals de film The Curious Case of Benjamin Button. in oorlog kan ik niet echt treurig zijn want dan verwacht je gewoon dat er doden vallen. dan schiet het survival instinct naar boven en kan ik niet echt treurig om iets zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 01:11:29 ]
pi_109720426
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef redboyke het volgende:

[..]

die GoTF is toch gewoon een film he geen serie met die oorlog enzo en die vliegjes?
tis idd de film
quote:
ik kende die jonger amper dus kan ik er ook niet treurih om zijn die film duurt denk ik een uur en nog iets dat da's echt niet genoeg om mij aan de tranen te brengen. bij mij duurt het wel wat langer of het moet echt goed zijn zoals de film The Curious Case of Benjamin Button. in oorlog kan ik niet echt treurig zijn want dan verwacht je gewoon dat er doden vallen. dan schiet het survival instinkt naar boven en kan ik niet echt treurig om iets zijn.
je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:13:43 #240
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:17:39 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109720524
iemand Naruto generations al in huis?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109720529
Pokémon zijn okee, het is Ash waar ik problemen mee heb.

* Repelsteeltju luistert naar Don't Say Lazy. *
pi_109720573
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Pokémon zijn okee, het is Ash waar ik problemen mee heb.

* Repelsteeltju luistert naar Don't Say Lazy. *
ash's stem is een meisje, wist je dat? :P

maar ik vind het het een goed hoofdpersonage.
There are only 151 Pokémon.
pi_109720613
wat is menma, ze voldoet iig niet aan de standaard regels van een geest/spirit/whatever :')
pi_109720634
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:21 schreef mschol het volgende:
wat is menma, ze voldoet iig niet aan de standaard regels van een geest/spirit/whatever :')
Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.
pi_109720643
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet ze is moé en moé kan alles.
true.. :P
pi_109720658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:13 schreef mschol het volgende:

[..]

tis idd de film

[..]

je kan niet treurig zijn op de manier hoe zijn leven verloopt? langzaamaan het verlies van ieder beetje hoop op een (minofmeer) normaal leven? dat doet jou helemaal niets???
da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.

toen ik de film zag wist ik al dat er mensen in die omstandigheden kunnen doodgaan dermee deed het me niks. hoe jong sommige mensen ook sterven. that's life

@ dr mikey : ik speel niet graag gevecht spelletjes en heb geen ps3. zo'n soort spelletjes is leuk voor een uurtje en da's alles ik speel liever spellen waar je kan free roamen zoals GTA, LA noir, world of warcraft
pi_109720743
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:23 schreef redboyke het volgende:

[..]

da's zelfde zoals die plaatjes met die kleine ondervoede "negertjes" die je elk jaar weer terug ziet bij een inzameling. De eerste keer vind je het erg maar hoe meer je het ziet des te meer ongevoeliger je word. persoonlijk zit ik zelf raar in elkaar. de ene moment heb ik gevoelig en de andere momenten raakt niks me dan zou ik zelf een klein konijntje kunnen killen om het dramatisch te maken.

toen ik de film zag wist ik al dat er mensen in die omstandigheden kunnen doodgaan dermee deed het me niks. hoe jong sommige mensen ook sterven. that's life

@ dr mikey : ik speel niet graag gevecht spelletjes en heb geen ps3. zo'n soort spelletjes is leuk voor een uurtje en da's alles ik speel liever spellen waar je kan free roamen zoals GTA, LA noir, world of warcraft
tja.. ik ben in dat opzicht echt totaal ongevoelig voor tentenkampen met vluchtelingen in erbarmelijke situatie's..

ja het is kut, maar helpen kan toch niet: ik kan er niet direct wat uit richten en geld en/of spullen: leuk, maar wie garandeert dat dat bij die mensen komt?

en dan zie je een dag later het bericht dat de directeur van het rode kruis/AzG/whatever hulp organisatie een bonus van 5 miljoen heeft gekregen.. (en een week later een "oprot"premie van 2 miljoen)

oke, ik geef toe: ben ook gewoon een krent :+
pi_109720854
Maar hé ik keek net even naar de OP (omdat Klipnap) en zag iets staan over "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Kun je dat onderscheid eigenlijk nog wel maken in het Crunchyroll-symulcast tijdperk? Daargelaten dat het bestaan van kwaliteit discutabel is, aldus een artikel in de laatste papieren De Pers. Voor zo ver ik weet is tegenwoordig het onderscheid vooral: groepen die symulcasts overnemen, groepen die symulcasts overnemen en bewerken en groepen die lak hebben aan symulcasts. Snelheid en kwaliteit zijn een beetje op de achtergrond gekomen. Niet dat het me ooit heeft uitgemaakt ofzo, maar her viel me toevallig op.
pi_109720885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar hé ik keek net even naar de OP (omdat Klipnap) zag iets staan over "speedsubbers" en de "qualitysubbers". Kun je dat onderscheid eigenlijk nog wel maken in het Crunchyroll-symulcast tijdperk? Daargelaten dat het bestaan van kwaliteit discutabel is, volgens een artikel in de laatste papieren De Pers. Voor zo ver ik weet is tegenwoordig het onderscheid vooral: groepen die symulcasts overnemen, groepen die symulcasts overnemen en bewerken en groepen die lak hebben aan symulcasts. Snelheid en kwaliteit zijn een beetje op de achtergrond gekomen. Niet dat het me ooit heeft uitgemaakt ofzo, maar her viel me toevallig op.
maakt mij opzich niet uit, tenzij er echt te erge fouten /kwaliteits issue's zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')