Ja echt dom daar hebben ze dollarsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts doet interessant, woont net in de Verenigde Staten en praat nu al over pounds![]()
![]()
Zijn worstenvingers zijn te dik geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
'Nederlandse" toetsenborden gebruiken de Amerikaanse indeling.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak graag vervelende opmerkingen en voeg daar eensmiley aan toe
Zelfdiscipline krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Dit.quote:
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pakequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Want in Amerika hebben ze geen gezond eten? Je bent gewoon een papzak die z'n eetverslaving afschuift op Amerikanen
Er zijn genoeg bossen en parken, ga lopen luie fatsoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Typ eens fatsoenlijk. Dikke hobbezak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
Stel je voor dat je je mond eens opendoet en opkomt voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
Dan ga je overdag toch al ergens anders eten en eet je 's avonds weinig. Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel lekker vindt om altijd fastfood te eten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zijn worstenvingers zijn te dik geworden.
ga terug naar nederland danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
age, height and weight pleasequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef y.o.l.o het volgende:
idd..heb het inderdaag gehad..maar als ik dan 2 dagen alleen gezond eet krijg ik zegmara zon kick dat ik zoveel mogelijk fastfood binnen wil krijgen..... en ik weeg nu 136 pounds.
de schoollunches zijn gratis..maarja pizza,fries,fried chicken etc. helpt ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga je overdag toch al ergens anders eten en eet je 's avonds weinig. Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel lekker vindt om altijd fastfood te eten.
1.75quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
age, height and weight please
.. ... 136 lbs (61.7 kg)
ik ben meisjquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem niet meer terug, zie zijn andere janktopic
Ik voel gewoon die drie emoties bij het lezen van een grappige commentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marie heeft weer een bipolaire bui
sowiezo..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Het 'uitzitten' en in Nederland weer veel gaan sporten en gezond eten?
TS woont in Amerika (als dat al waar is) en probeert op te vallen door te doen alsof zijn "verhuizing" nu al invloed heeft op zijn Nederlands.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Typ eens fatsoenlijk. Dikke hobbezak.
Tripolair.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marie heeft weer een bipolaire bui
Sowieso.quote:
Ik haal ook gewoon altijd m'n eigen eten als ik daar ben hoor... M'n ouders weten dat ik liever gezond eet dan hun (naar mijn mening) vettige avondeten, want ik heb met ze gepraat (je weet wel, dan zeg jij wat, en dan zeggen andere mensen wat terugquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
de schoollunches zijn gratis..maarja pizza,fries,fried chicken etc. helpt ook niet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
kon ik maar..ik zou daar naast school de hele dag zijn.
ik moet vragen om een ride..want ik kan zelf niet autorijden + een jaar abbo enzo..ik ben van zoveel dingen afhankelijk.quote:
Pak de fiets, dikke.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik moet vragen om een ride..want ik kan zelf niet autorijden + een jaar abbo enzo..ik ben van zoveel dingen afhankelijk.
zegmaar langzaam fruit vervangen voor snacks enzo.. en langzaam de soda' s voor water vervangen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik zou zeggen: niet meteen stoppen want dat kan slecht zijn voor je lichaam...
Gewoon, stilletjes aan afbouwen met die caloriëen...
Fruit voor snacks vervangen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zegmaar langzaam fruit vervangen voor snacks enzo.. en langzaam de soda' s voor water vervangen?
Want?quote:
ik had deze3 ochtend al macdonalds ( we gingen met school tijdens te rijles naar de mac) dus nu niet honger.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef sinepedraap het volgende:
Een hapje kan geen kwaad TS.
[ afbeelding ]
Oh nee.quote:
17 jaar oud, 1,75 m lang en weegt 62 kiloquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik had deze3 ochtend al macdonalds ( we gingen met school tijdens te rijles naar de mac) dus nu niet honger.
geen fiets, geen fietswegen enzo..het is hier gebaseerd op auto' s. sowiezo is dat gevaralijk om te fietsen/lopen en ook gewoon raarquote:
Omdat er geen fietspaden zijn en op de weg fietsen is alsof je in Nederland gezellig op de snelweg gaat fietsen.quote:
er zijn geen gezonde dingen in huisquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Waarom negeer je mijn post TS? Ik zei: stel voor om zelf te koken voor ze. Ben je daar te lui voor? Of kun je met je dikke vingertjes geen pannen meer vasthouden?
Hoeveel betaal je daar voor een normaal menu; en onder de rijles door de MacDrive, de instructeur is zeker dik ofniet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik had deze3 ochtend al macdonalds ( we gingen met school tijdens te rijles naar de mac) dus nu niet honger.
weleens naar jamie oliver's food revolution gekeken? wat je daar tegenkomtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Govverdomme wat is dit triest.
Dat is zeker niet te dikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
17 jaar oud, 1,75 m lang en weegt 62 kilo
Volgens mij woon jij gewoon in Nederland en ben je reacties aan het uitlokken.quote:
Ik heb wel eens gefietst in Noord-Amerika, inderdaad verplicht zo'n helm op en over heuvels, heuvels en nog meer heuvels, en langs de snelweg. Is juist een ervaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er geen fietspaden zijn en op de weg fietsen is alsof je in Nederland gezellig op de snelweg gaat fietsen.
En ook geen winkels zeker....quote:
in amerika is ongezond voedsel (junkfood) goedkoper en beschikbaarder dan gezond voedsel (groente/fruit etc.)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook geen winkels zeker....Dan vraag je toch even om een ride naar de supermarkt? Hoeven ze ook niet naar de KFC en Wendy's te driven elke dag.
Volgens mij drukt het vet op je hersens want logisch nadenken wil niet echt he?
Frank is weer paranoïdequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij gewoon in Nederland en ben je reacties aan het uitlokken.
nee lol,maar iedereen kan hier al autorijden enzo... dus de instructeur intereseert zich niet echt dus mogen we altijd naar een fastfood restaurant rijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar voor een normaal menu; en onder de rijles door de MacDrive, de instructeur is zeker dik ofniet?
ze hebben in het zuiden geen heuvelsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gefietst in Noord-Amerika, inderdaad verplicht zo'n helm op en over heuvels, heuvels en nog meer heuvels, en langs de snelweg. Is juist een ervaring.
Dat maken mensen zichzelf wijs ja, ik kook daar voor minder geld gezond voor 4 man dan als we voor 4 man fastfood halen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
in amerika is ongezond voedsel (junkfood) goedkoper en beschikbaarder dan gezond voedsel (groente/fruit etc.)
en vooral gemakkelijker
Verblijf je in Dixieland?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ze hebben in het zuiden geen heuvels
ze gaan vanuit hun werk naar kfc en nemen het dan mee naar huis,mensen heel veel dingen liggen ingewikkelder in elkaar dan jullie denken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook geen winkels zeker....Dan vraag je toch even om een ride naar de supermarkt? Hoeven ze ook niet naar de KFC en Wendy's te driven elke dag.
Volgens mij drukt het vet op je hersens want logisch nadenken wil niet echt he?
Ja, het is inderdaad heel ingewikkeld om even met mensen te praten. Sorry dat ik me daar niet in kon inleven TSquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ze gaan vanuit hun werk naar kfc en nemen het dan mee naar huis,mensen heel veel dingen liggen ingewikkelder in elkaar dan jullie denken.
zelf geen ervaring mee, alleen van wat ik heb gezien etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maken mensen zichzelf wijs ja, ik kook daar voor minder geld gezond voor 4 man dan als we voor 4 man fastfood halen.
jouw zinsopbouw ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ze gaan vanuit hun werk naar kfc en nemen het dan mee naar huis,mensen heel veel dingen liggen ingewikkelder in elkaar dan jullie denken.
Ik had hetzelfde probleem toen ik in Duitsland ging wonen. Alle collega's gingen elke dag uitgebreid lunchen, en we hadden een verplichte pauze van 1 uur, juist daar voor. Dus iedereen naar de McDonalds, Jim Block of andere snacktent, en zelfs als ze voor de afwisseling eens naar een fatsoenlijk restaurant gingen kreeg je daar bij elk gerecht een lading friet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef y.o.l.o het volgende:
hallo mensen,
naast dat amerika al een probleem opzich is,is het voedsel nog 10 keer eger. ik ben namelijk in 8 maanden tijd zon 20 pounds aangekomen..dit komt door nauwelijks bewegiging en door het fastfood 2 x per dag. nu weeg ik veel te veel en me kleren zitten strakker.
het is echter moeilijk om mezelf te otiveren gezond te eten. ik ben nu zegmaar evrslaafd aan al de fastfood... plus dat de beweging niet te vergelijken in met nederland..hier pak je met alles de auto. lopen is voor arme mensen zonder auto.. en bovendien de afstanden zijn super lang. nergens loop/fiets paden etc.
Dat wil je niet weten, godverdomme!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Marie30 het volgende:
TS schets dan eens wat je zoal eet in een gemiddelde week...?
Niet dat ik weet, je moet gewoon een beetje opletten waar je je inkopen doet. Maar dat is in Nederland ook zo, de ene supermarkt is goedkoper dan de ander.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
zelf geen ervaring mee, alleen van wat ik heb gezien etc.
maakt het uit waar je je in het land bevindt?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Pro-actieve houding, niet zeuren, zelfdiscipline. TS doe er wat mee. Neem een voorbeeld aan deze man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem toen ik in Duitsland ging wonen. Alle collega's gingen elke dag uitgebreid lunchen, en we hadden een verplichte pauze van 1 uur, juist daar voor. Dus iedereen naar de McDonalds, Jim Block of andere snacktent, en zelfs als ze voor de afwisseling eens naar een fatsoenlijk restaurant gingen kreeg je daar bij elk gerecht een lading friet.
En omdat ik altijd tot laat werkte (1900 uur) had ik ook 's avonds niet veel zin om nog te koken en was het vaak shoarma en andere afhaal. De supermarkten in Duitsland zijn niet te vergelijken met hier, de Aldi is daar de norm en je kan gewoon geen verse maaltijdverpakkingen halen zoals in NL met de appie en z'n lading maaltijdsalades.
Binnen een mum van tijd was ik 5 kilo aangekomen en zat ik gefrustreerd te wezen dat je maar niet aan fatsoenlijk eten kon komen daar. Nou heb ik zelf een hekel aan fastfood en krijg ik die vette hap na een paar keer niet meer door m'n keel, dus dat voordeel heb ik dan wel.
Uiteindelijk heb ik daar de Edeka ontdekt, een supermarkt die wel verse groente verkoopt. En sindsdien ben ik elk weekend gaan inslaan en kookte ik vrijwel altijd rijst + groente + vlees in de wok. Tussen de middag ben ik aan de saladebuffets gegaan bij een tentje in het centrum, wel 5 euro per keer maar je moet toch wat.
Toen vloog het er gelukkig net zo snel weer af.
Tip: Laat ze ergens (desnoods bij de geitenwollensokkennatuurwinkel) verse ingredienten halen, en kook dan in het weekend voor ze. Kost een half uurtje, en is hartstikke leuk. Het koken was altijd een relaxmoment voor me, ook al ben ik er niet bijzonder goed in.
Jawel, anders vroeg ik het niet... Jij bent bang dat hij halve haan met curry zegt hé...?quote:
hmm ja klinkt een beetje hetzelfde maar dan heb jij nog dat je op jezelf woont (neem ik aan) en dat je meer macht heb,met dat soort dingen.. ik denk ook wle dat als ik weer lekker thuis ben en gewoon weer elke dag groente heb en fruit..dat ik wel weer snel een gedeelte kwijtraak aangezien me calorien inkomst nu rond de 2500 per dag is en in nederland 1200quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem toen ik in Duitsland ging wonen. Alle collega's gingen elke dag uitgebreid lunchen, en we hadden een verplichte pauze van 1 uur, juist daar voor. Dus iedereen naar de McDonalds, Jim Block of andere snacktent, en zelfs als ze voor de afwisseling eens naar een fatsoenlijk restaurant gingen kreeg je daar bij elk gerecht een lading friet.
En omdat ik altijd tot laat werkte (1900 uur) had ik ook 's avonds niet veel zin om nog te koken en was het vaak shoarma en andere afhaal. De supermarkten in Duitsland zijn niet te vergelijken met hier, de Aldi is daar de norm en je kan gewoon geen verse maaltijdverpakkingen halen zoals in NL met de appie en z'n lading maaltijdsalades.
Binnen een mum van tijd was ik 5 kilo aangekomen en zat ik gefrustreerd te wezen dat je maar niet aan fatsoenlijk eten kon komen daar. Nou heb ik zelf een hekel aan fastfood en krijg ik die vette hap na een paar keer niet meer door m'n keel, dus dat voordeel heb ik dan wel.
Uiteindelijk heb ik daar de Edeka ontdekt, een supermarkt die wel verse groente verkoopt. En sindsdien ben ik elk weekend gaan inslaan en kookte ik vrijwel altijd rijst + groente + vlees in de wok. Tussen de middag ben ik aan de saladebuffets gegaan bij een tentje in het centrum, wel 5 euro per keer maar je moet toch wat.
Toen vloog het er gelukkig net zo snel weer af.
Tip: Laat ze ergens (desnoods bij de geitenwollensokkennatuurwinkel) verse ingredienten halen, en kook dan in het weekend voor ze. Kost een half uurtje, en is hartstikke leuk. Het koken was altijd een relaxmoment voor me, ook al ben ik er niet bijzonder goed in.
Dik en lelijk worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor... jezelf motiveren geen fastfood te eten
hoe kan je zelf discipline krijgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
[..]
Pro-actieve houding, niet zeuren, zelfdiscipline. TS doe er wat mee. Neem een voorbeeld aan deze man.
Probeer eraan te denken voor de eerste hap, stel jezelf de vraag: 'heb ik dit echt nodig'?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hoe kan je zelf discipline krijgen?
op hongerige momenten denk je niet meer echt aan '' hoe ik er uitzie'
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Marie30 het volgende:
TS schets dan eens wat je zoal eet in een gemiddelde week...?
dat dnek ik altijd..en na de maaltijd voel ik me altijd schuldig...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Probeer eraan te denken voor de eerste hap, stel jezelf de vraag: 'heb ik dit echt nodig'?
Heb ik het ervoor over?
Is het antwoord ja: dan ben je een rasechte, ingeburgerde Amerikaan.
Ook lekker gezond een dieet van constant 1200 calorieen (als je tenminste niet wilt afvallen)...ook geen wonder dat je nu aankomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hmm ja klinkt een beetje hetzelfde maar dan heb jij nog dat je op jezelf woont (neem ik aan) en dat je meer macht heb,met dat soort dingen.. ik denk ook wle dat als ik weer lekker thuis ben en gewoon weer elke dag groente heb en fruit..dat ik wel weer snel een gedeelte kwijtraak aangezien me calorien inkomst nu rond de 2500 per dag is en in nederland 1200
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook lekker gezond een dieet van constant 1200 calorieen (als je tenminste niet wilt afvallen)...ook geen wonder dat je nu aankomt.
Download een fitnessprogramma en ga voor je tv wat doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.
jij krijgt binnenkort ook diabetesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daarom is het moeilijk om af te vallen enzo.
Handig eetpatroon houden ze er dan op naquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jawel, anders vroeg ik het niet... Jij bent bang dat hij halve haan met curry zegt hé...?![]()
Ah, kijk. Je eet ook vis. Valt wel mee toch met dat ongezonde?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeld
Maandag : pizza
dinsdag: chickenuggets met fries
Woensdag : tacos
donderdag : hamburgers with fries
vrijdag : fried fishnuggest.
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
Moeten ze eerst maar eens stoppen met die fastfoodrommel en zelf gaan koken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daarom is het moeilijk om af te vallen enzo.
typisch amerikaans. vanuit je luie stoel met een zak chips and een 2,5 liter fles coke naar fitness zitten kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Download een fitnessprogramma en ga voor je tv wat doen.
ontstaat diabetes door teveel fastfood eten?quote:
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chickenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ah, kijk. Je eet ook vis. Valt wel mee toch met dat ongezonde?
Ik zou het aan de kaak stellen bij de schoolleiding, danwel bij de gemeente anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
dat maken ze je wijsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ontstaat diabetes door teveel fastfood eten?
ik dacht dat het een aangeboren ziekte was,waradoor het moeilijk af te vallen is?
Je hebt twee soorten maar de meeste mensen krijgen de zg. ouderdomsversie en die krijg je behalve door ouderdom ook door te zwaar zijn. Je verhaal is dus andersom...afvallen kan de diabetes juist weer laten verdwijnen/verminderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik dacht dat het een aangeboren ziekte was,waradoor het moeilijk af te vallen is?
dude.. hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Het kan ontstaan door ouderdom, maar ook door een levensstandaard van ongezond eten (veel vet, veel suiker, veel vlees, van alles teveel).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Ik woonde bij een werkeloze die elke dag met lidl-voer, witbrood, frisdrank en pizza's aan kwam kakken en voor de rest het grootste gedeelte van de dag in bed achter de TV hing, dus begin er niet over. Uiteindelijk ben ik ook maar voor hem gaan koken, dat werd enorm gewaardeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef y.o.l.o het volgende:
hmm ja klinkt een beetje hetzelfde maar dan heb jij nog dat je op jezelf woont (neem ik aan) en dat je meer macht heb,met dat soort dingen.. ik denk ook wle dat als ik weer lekker thuis ben en gewoon weer elke dag groente heb en fruit..dat ik wel weer snel een gedeelte kwijtraak aangezien me calorien inkomst nu rond de 2500 per dag is en in nederland 1200
Was sarcastisch bedoeld hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chicken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chicken
het is ook gemakzucht deels..maar ook de discipline die ik probeer te krijgen. maarja over een anderhalve maand..maarja ik wil niet vet terug komen enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Als ik dit zo doorlees lijkt het net alsof ts tot het eten van fastfood gedwongen wordt. In de VS heb je veel vette hap, maar je kunt ook gewoon overal gezonder eten krijgen. Soort gemakzucht die uitmondt in vetzucht?
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.
NOESquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.
dit dus...!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.
Ik weet niet precies wat er verder op in de straat zit, het lijkt op een lidl maar is het niet. Ik ben er 1x geweest maar zag er uit als een afgetrapte oostbloksuper, ze hadden geen verse groente, maar wel wat fruit. Had geen zin om ze nog een keer met m'n bezoek te vereren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef tomaat52 het volgende:
@Skhakakarararara dinges: Kaufland en LIDL heeft ook verse groente he.
Haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er verder op in de straat zit, het lijkt op een lidl maar is het niet. Ik ben er 1x geweest maar zag er uit als een afgetrapte oostbloksuper, ze hadden geen verse groente, maar wel wat fruit. Had geen zin om ze nog een keer met m'n bezoek te vereren.
ik drink sowiezo alleen water.. alleen heeeel af en toen een coke..maar die gooi ik dan weg na 3 slokken (gewoon om de smaak te hebben).. me gastouders bestellen soms coke in een restaurant soms voordat ik het vraag..ik bestel nu ook in restaurants onder de 500 calorien meals..maarja wat heeft het voor zin als je savons weer pizza of een hamburger krijgt. en jaa ik ga het echt proberen....ik ren sowiezo 3/4 x per week een uur. gewoon hier in de buurt.. het is verder echt te warm om overdag buiten iets te doen het is nu al 30+ graden.. maarja ik wil het echt..dus soms moet het maar..maar het grootste probleeem is het eten bij mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik woonde bij een werkeloze die elke dag met lidl-voer, witbrood, frisdrank en pizza's aan kwam kakken en voor de rest het grootste gedeelte van de dag in bed achter de TV hing, dus begin er niet over. Uiteindelijk ben ik ook maar voor hem gaan koken, dat werd enorm gewaardeerd.
Kijk, die vettigheid is nog niet eens zo'n ramp, dat krijg je nog wel weg. Maar (wit)brood en suiker is (voor mij in ieder geval) echt wat dikmaakt. Zit een hele theorie achter dat beide veroorzaken dat je veel meer insuline aanmaakt, waardoor al het vet in je cellen vliegt in plaats van in je bloedbaan blijft en verbrand wordt of uiteindelijk weer opgeruimd wordt, boeit even niet.
Probeer eens te beginnen met uit te vogelen wat in jouw geval de probleemdingen zijn en ga daar mee minderen. Bijvoorbeeld stoppen met frisdrank of andere zoete dranken te drinken. Echt volledig kappen ermee, helemaal over op water ofzo. Ten opzichte van frisdrank scheelt het een hoop. En dan niet lopen kloten met diet-rommel met zoetstoffen, gewoon discipline, en alleen water drinken. Als dat eenmaal lukt, kijken hoe het uitpakt voor je lichaam, en een volgende stap maken. Spreek af om net zoals ik, in de weekenden, dus zaterdag en zondag, vers te koken. Dan komen ze ook niet uit werk met hun ongezonde troep en heb je wat gezelligheid als iedereen toch thuis is om online op receptenjacht te gaan om te zien wat er gegeten gaat worden.
Ik was 65kg voor ik naar Duitsland ging, was binnen 3 maanden over de 70kg heen, en zit nu, nog 3 maanden later, weer op 64.
maar ik hardloop al bijna elke avond.. op ze minst 6 x een voetbalveld omheen rennen en dan 4 x lopen...en dan steeds verder..ik merk wel zodra ik een weekje niet ren ik gelijk weer aankomquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.heartattackgrill.com/MenuInside.jpg
gebakken in reuzel ook nogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.heartattackgrill.com/MenuInside.jpg
Net zei je nog dat je helemaal niks deed. Misschien moet je je verhaal even bijhouden op papier voordat je fouten gaat makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik hardloop al bijna elke avond.. op ze minst 6 x een voetbalveld omheen rennen en dan 4 x lopen...en dan steeds verder..ik merk wel zodra ik een weekje niet ren ik gelijk weer aankom
ik zei dat ik weinig lichaams beweging krijg in vergelijking met nederland..maar ik ren wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je zei toch net dat je niet rende? Of verstond ik dat fout?
Dat is op zich al heel goed, drijf gewoon het aantal loopuren op en eet minder fastfood en met wat geluk val je dan zelfs af. Op hetzelfde gewichtspeil blijven mag sowieso al geen problemen opleveren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik zei dat ik weinig lichaams beweging krijg in vergelijking met nederland..maar ik ren wel.
sorry verkeerd uitgelegd dan.. maar ik bedoel dus dat ik wel ren..maar verder niks..omdat alles via auto gaat en er geen sportschool in de buurt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je helemaal niks deed. Misschien moet je je verhaal even bijhouden op papier voordat je fouten gaat maken
je kan ook lopen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef y.o.l.o het volgende:
mensen ik kom morgen terug de bel gaat bijna en ik moet met de schoolbus
Damn, dat dit kan op een school. In België flippen ze al door als ouders hun eigen kinderen tweemaal per week hagelslag of chocopasta tussen hun boterhammen mee naar school geven...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
sorry verkeerd uitgelegd dan.. maar ik bedoel dus dat ik wel ren..maar verder niks..omdat alles via auto gaat en er geen sportschool in de buurt is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
geen fiets, geen fietswegen enzo..het is hier gebaseerd op auto' s. sowiezo is dat gevaralijk om te fietsen/lopen en ook gewoon raar
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Ja take jij je ride maar met de schoolbus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef y.o.l.o het volgende:
mensen ik kom morgen terug de bel gaat bijna en ik moet met de schoolbus
In Engeland geven ze zo'n beetje hetzelfde menu op scholen...vandaar ook dat die kok daar wat mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Damn, dat dit kan op een school. In België flippen ze al door als ouders hun eigen kinderen tweemaal per week hagelslag of chocopasta tussen hun boterhammen mee naar school geven...![]()
Ah dat speciale project van Jamie Oliver?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
In Engeland geven ze zo'n beetje hetzelfde menu op scholen...vandaar ook dat die kok daar wat mee heeft gedaan.
Goed bezig, dat is het halve werk alquote:
Niet gaan mokken met "wat heeft het voor zin". Dat heeft JUIST zin. Als je consequent elke ochtend en middag en gedurende de hele weekenden gezond en gematigd eet, dan gaat het vet van 5 hamburgers in de week je niet zo snel dik maken hoor. Het is voor jou moeilijk om nee te zeggen tegen de rotzooi die ze je opdringen, dus probeer dan juist hetgene aan te pakken waar je zelf controle over hebt.quote:ik bestel nu ook in restaurants onder de 500 calorien meals..maarja wat heeft het voor zin als je savons weer pizza of een hamburger krijgt. en jaa ik ga het echt proberen....ik ren sowiezo 3/4 x per week een uur. gewoon hier in de buurt.. het is verder echt te warm om overdag buiten iets te doen het is nu al 30+ graden.. maarja ik wil het echt..dus soms moet het maar..maar het grootste probleeem is het eten bij mij.
Jaquote:
Wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja
http://www.digiorno.com/Products.aspx
Dat is nou de innovatiekracht waardoor het kapitalisme uiteindelijk zal zegevieren.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah dat speciale project van Jamie Oliver?
Dat krijg je er nou van als je alleen maar in de buurt bent van dat eten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jamie Oliver is zelf ook op het slechte pad hoor =>>>>
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Op de foto eerder in dit topic liggen ze er gebakken op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die cookies erbij zeg maar. Niet op de pizza. Desalniettemin:
omdat het een aandachtsgeile puber isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft TS alleen maar Amerikatopics?
Inburgeren noem je dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef y.o.l.o het volgende:
idd..heb het inderdaag gehad..maar als ik dan 2 dagen alleen gezond eet krijg ik zegmara zon kick dat ik zoveel mogelijk fastfood binnen wil krijgen..... en ik weeg nu 136 pounds.
Steak and shakequote:Op woensdag 28 maart 2012 03:23 schreef Gamesua het volgende:
GA ZOVEEL MOGELIJK NAAR DE FUCKING STEAK AND SHAKE
Als er iets is waar ik spijt van heb in mijn leven is NIET VAKER NAAR DE STEAK AND SHAKE GAAN
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Steak and shakeHoeveel soorten fastfood merken heb je daar wel niet
leave it dn maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:19 schreef Greci het volgende:
[..]
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?
Wel van Arby's, A&W, Chick Fil'-A, Red Robin, Crystal, Panda Express, Five Guys, Chipotle, Sonic, Lee's?
Trouwens, TS moet eens oprotten met haar zeiktopics over de Amerikaanse samenleving. Als je het niet bevalt ga je maar terug naar NL, of zoals de Amerikanen zelf zeggen "Love it or leave it."
nee mijn moeder kookt altijd in nederland iets gezonds..en haalt i.p.v vettige dingen gezonde in huis dusjaquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:54 schreef damirovic het volgende:
je bent niet aangekomen door Amerika, maar door jezelfleuk redeneren, ts.
neequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso verzonnen dit.
Verslaafd raken aan fastfoodNiet sporten
20 "pounds" aankomen.
Doe je zelf.
je Engels is in ieder geval topquote:
Daar vertel ik over wanneer jij foutloos Nederlands hebt leren schrijven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
vertel maar is over jou gewicht dab
ja mara gister vroeg ik aan me gastmoeder toen ze weer is KFC had meegenomen ik wat anders kon eten en toen reageerde ze heel geiriteert.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
y.o.l.o
Probeer gewoon minder te eten en begin met het vervangen van hamburgers door salades, die hebben ze ook in Amerikaanse fast food ketens.
Zou al een mooi begin zijn, en probeer één of andere sport te doen. Ga fitnessen ofzo.
Zoals anderen al zeiden: je hebt het echt zelf in de hand, jij en jij alleen controleert je lichaam toch?
yeah right.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar vertel ik over wanneer jij foutloos Nederland heb leren schrijven.
omdat het mij zorg nu is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft TS alleen maar Amerikatopics?
Kan je dan niet proberen dat gastgezin te overhalen om gezonder te eten? Zij moeten toch wel zwaargewichten zijn als ze dit menu al jaren en jaren aanhouden?quote:
ja ze hebben diabetes.. maar ze drinken wel dietcoke enzo...dat dan weer welquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan je dan niet proberen dat gastgezin te overhalen om gezonder te eten? Zij moeten toch wel zwaargewichten zijn als ze dit menu al jaren en jaren aanhouden?
En je moet verplicht bij dat gastgezin blijven?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja ze hebben diabetes.. maar ze drinken wel dietcoke enzo...dat dan weer wel
jaa! moet blijven.. wisselen met als reden dat ik het eten niet goed vind gaat er echt nooit bij ze doorheenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En je moet verplicht bij dat gastgezin blijven?
Of mag je nog wisselen?
TS wil niet wisselen, ze vindt dat fastfood eten maar al te lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En je moet verplicht bij dat gastgezin blijven?
Of mag je nog wisselen?
fuck offquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef kwiwi het volgende:
Speciaal voor TS, cadeautje van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Hopelijk houdt je dat een tijdje van de "nieuw topic" knop weg.
hou je bek dicht,ik kan niet wisselenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS wil niet wisselen, ze vindt dat fastfood eten maar al te lekker
Hield jij je "bek" maar eens dicht, dan was je ook niet zo dik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hou je bek dicht,ik kan niet wisselen
doe eerst maar is iets aan je nederlands.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hield jij je "bek" maar eens dicht, dan was je ook niet zo dik.
Say what?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
doe eerst maar is iets aan je nederlands.
Jes I hef, can joe walk toe de treshken and meek it jor new hoom?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef y.o.l.o het volgende:
MENSEN HEEFT ER IEMAND REAL ADVICE LIKEE THAT THEY CAN HELP ME OR WHAT I WOELD BI VERIE NISE IV JOE KOELD HELP MI
Dat zong ik vroeger altijd met dat ene nummer van de Dolly Dots.quote:
ja 11,12 kilo veel te val.. ik was in totaal eigelijk 30 maar ben ook al were wat afgevallenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Hoeveel kilo is 20 pounds? 10? Als hij al zijn kleding nog past zat het sws nogal wijd dan. :S
wantquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef jcdragon het volgende:
Als je pics van jezelf post zijn we meer gemotiveerd om je te helpen.
Wtf, dan had je sowieso slecht passende kleding.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja 11,12 kilo veel te val.. ik was in totaal eigelijk 30 maar ben ook al were wat afgevallen
nee,het zat altijd goed..me jeans zijn nu wel superstrak maar heb ook al were hoop passende kleding gekochtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, dan had je sowieso slecht passende kleding.
doggiebags ftwquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
nog nooit zo veel moeite moeten doen om nog wat fatsoenlijk eten binnen te krijgen als in amerika, pfft en je bord leegeten is ook geen optie
En je ging met de bus naar school zei je:quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
nee,het zat altijd goed..me jeans zijn nu wel superstrak maar heb ook al were hoop passende kleding gekocht
Nee, daar moet ik TS gelijk in geven: dat kan over het algemeen niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En je ging met de bus naar school zei je:
je kan ook met de fiets gaan of te voet.
dat is hetzelfde als op de snelweg lopen in nederland.. afstand is te groot ook dan moet ik om 3 uur in de nacht gaan lopen xdquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
En je ging met de bus naar school zei je:
je kan ook met de fiets gaan of te voet.
Ja maar bij je buik zat alles dan wel aardig wijd lijkt me? als je er nu tenminste niet zwanger in lijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
nee,het zat altijd goed..me jeans zijn nu wel superstrak maar heb ook al were hoop passende kleding gekocht
ja maar als ik in een hotel zit ga ik niet met een doggybag naar huisquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
doggiebags ftwik haal altijd een chocolate molten lava cake bij chilli's en dan heb ik voor 4 dagen een toetje
![]()
amerikaanse downtowns bestaan uit fastfood maar ik ga sommige restaurant wel missen.. buffalo wild wings,applebee' s, chick fil a,logans steakhouse,outback ...!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
nog nooit zo veel moeite moeten doen om nog wat fatsoenlijk eten binnen te krijgen als in amerika, pfft en je bord leegeten is ook geen optie
gezonde dingen vinden ze hier niet lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar als ik in een hotel zit ga ik niet met een doggybag naar huismaar echt zo jammer ze doen het helemaal zelf dat mensen daar zo dik zijn, dat moeten ze toch ook gewoon inzien.... bied eens wat gezonds aan
ja het zat gewoon ' goed' zegmaaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bij je buik zat alles dan wel aardig wijd lijkt me? als je er nu tenminste niet zwanger in lijkt.
geloof ik niets van, het zit gewoon tussen de oren, zeikerds zijn het.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
gezonde dingen vinden ze hier niet lekker
haha ja klopt overal chips bij idd.. ik vond dat echt raar in het begin dat ze bij een maaltijd chips enzo hadden..ook in die mexicaanse restaurant altijd die doritos enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geloof ik niets van, het zit gewoon tussen de oren, zeikerds zijn het.
iK mis wel de tijd dat je overal een zak chips bij kreeghotdogs - zak chips, frietje - zak chips etc. altijd chips bij voor als ik op vakantie tussendoor wat te snaaien wilde
omdat ik dan ondankbaar over kom..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Toon dat je sterk bent en zeg gewoon tegen die familie dat ze gezonde dingen moeten meebrengen.
Of is het net dat wat je niet durft.
Zo ja, waarom durf je het niet?
Er wordt genoeg gezonds aangeboden, maar veel mensen eten gewoon liever ongezond.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar als ik in een hotel zit ga ik niet met een doggybag naar huismaar echt zo jammer ze doen het helemaal zelf dat mensen daar zo dik zijn, dat moeten ze toch ook gewoon inzien.... bied eens wat gezonds aan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
gezonde dingen vinden ze hier niet lekker
nou wat mij opviel is dat je het in restaurants vaak als side erbij moest betalen, terwijl de friet etc. er wel standaard bij zat. Beetje jammer is datquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt genoeg gezonds aangeboden, maar veel mensen eten gewoon liever ongezond.
Ze willen dus echt niet eens iets gezonds voor je kopen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omdat ik dan ondankbaar over kom..
en anders moet ik het zelf betalen maar heb niet zoveel geld meer
O ik vraag gewoon altijd salade in plaats van friet, doen ze nooit moeilijk over.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou wat mij opviel is dat je het in restaurants vaak als side erbij moest betalen, terwijl de friet etc. er wel standaard bij zat. Beetje jammer is dat
klopt, het gaat ook wel, ze maken het je alleen niet gemakkelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik vraag gewoon altijd salade in plaats van friet, doen ze nooit moeilijk over.
fastfood restaurant in overvlooed hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, het gaat ook wel, ze maken het je alleen niet gemakkelijkdoor op restaurants te letten etc. en eens uit te wijken naar japans doet ook al wonderen maar het is wel altijd dat je er werk van moet maken en bij fastfood eigenlijk niet, dat vind ik jammer.
daar heb ik ook welleens aan gedacht..maar ik dacht zo van jaa nog eventjes..ik ga niet op het laatste opeens problemen maken.. trouwens me leidingevende weeegtttttttttt waars 2 x zoveel als me gastmoederquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ze willen dus echt niet eens iets gezonds voor je kopen?
Dat is pas echt triest, ze willen je meesleuren in hun 'vraatzucht'.
Ik zeg: meld dit aan de leidinggevende.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daar heb ik ook welleens aan gedacht..maar ik dacht zo van jaa nog eventjes..ik ga niet op het laatste opeens problemen maken.. trouwens me leidingevende weeegtttttttttt waars 2 x zoveel als me gastmoeder
alabamaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Greci het volgende:
In welke staat zit TS? Uit haar postgeschiedenis neem ik aan ergens in het zuiden, maar ik kan het ook verkeerd hebben.
je komt weer terug naar NL toch? afvallen kan ook hierquote:
ik ben geen man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
TS is toc heen man?
[..]
je komt weer terug naar NL toch? afvallen kan ook hiergewoon gaan sonjabakkeren en fietsen! is er zo af
my badquote:
Wat dacht je van zelf brood, kaas, sla en tomaat kopen en daar wat mee doen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my badmaargoed, gelukkig heeft amerika een betaalbare subway ^^ daar kan je nog best aardige broodjes kopen voor weinig geld
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja echt dom daar hebben ze dollars
Waarom ben je in Amerika, waarom sta je ingesteld als Man op FOK en waarom heb je het niet over 10 kilo?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |