omdat het een aandachtsgeile puber isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft TS alleen maar Amerikatopics?
Inburgeren noem je dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef y.o.l.o het volgende:
idd..heb het inderdaag gehad..maar als ik dan 2 dagen alleen gezond eet krijg ik zegmara zon kick dat ik zoveel mogelijk fastfood binnen wil krijgen..... en ik weeg nu 136 pounds.
Steak and shakequote:Op woensdag 28 maart 2012 03:23 schreef Gamesua het volgende:
GA ZOVEEL MOGELIJK NAAR DE FUCKING STEAK AND SHAKE
Als er iets is waar ik spijt van heb in mijn leven is NIET VAKER NAAR DE STEAK AND SHAKE GAAN
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Steak and shakeHoeveel soorten fastfood merken heb je daar wel niet
leave it dn maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:19 schreef Greci het volgende:
[..]
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?
Wel van Arby's, A&W, Chick Fil'-A, Red Robin, Crystal, Panda Express, Five Guys, Chipotle, Sonic, Lee's?
Trouwens, TS moet eens oprotten met haar zeiktopics over de Amerikaanse samenleving. Als je het niet bevalt ga je maar terug naar NL, of zoals de Amerikanen zelf zeggen "Love it or leave it."
nee mijn moeder kookt altijd in nederland iets gezonds..en haalt i.p.v vettige dingen gezonde in huis dusjaquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:54 schreef damirovic het volgende:
je bent niet aangekomen door Amerika, maar door jezelfleuk redeneren, ts.
neequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso verzonnen dit.
Verslaafd raken aan fastfoodNiet sporten
20 "pounds" aankomen.
Doe je zelf.
je Engels is in ieder geval topquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |