Net zei je nog dat je helemaal niks deed. Misschien moet je je verhaal even bijhouden op papier voordat je fouten gaat makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
maar ik hardloop al bijna elke avond.. op ze minst 6 x een voetbalveld omheen rennen en dan 4 x lopen...en dan steeds verder..ik merk wel zodra ik een weekje niet ren ik gelijk weer aankom
ik zei dat ik weinig lichaams beweging krijg in vergelijking met nederland..maar ik ren wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je zei toch net dat je niet rende? Of verstond ik dat fout?
Dat is op zich al heel goed, drijf gewoon het aantal loopuren op en eet minder fastfood en met wat geluk val je dan zelfs af. Op hetzelfde gewichtspeil blijven mag sowieso al geen problemen opleveren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik zei dat ik weinig lichaams beweging krijg in vergelijking met nederland..maar ik ren wel.
sorry verkeerd uitgelegd dan.. maar ik bedoel dus dat ik wel ren..maar verder niks..omdat alles via auto gaat en er geen sportschool in de buurt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je helemaal niks deed. Misschien moet je je verhaal even bijhouden op papier voordat je fouten gaat maken
je kan ook lopen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef y.o.l.o het volgende:
mensen ik kom morgen terug de bel gaat bijna en ik moet met de schoolbus
Damn, dat dit kan op een school. In België flippen ze al door als ouders hun eigen kinderen tweemaal per week hagelslag of chocopasta tussen hun boterhammen mee naar school geven...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeld
Maandag : pizza
dinsdag: chickenuggets met fries
Woensdag : tacos
donderdag : hamburgers with fries
vrijdag : fried fishnuggest.
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
Jaja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
sorry verkeerd uitgelegd dan.. maar ik bedoel dus dat ik wel ren..maar verder niks..omdat alles via auto gaat en er geen sportschool in de buurt is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
geen fiets, geen fietswegen enzo..het is hier gebaseerd op auto' s. sowiezo is dat gevaralijk om te fietsen/lopen en ook gewoon raar
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.
Ja take jij je ride maar met de schoolbus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:42 schreef y.o.l.o het volgende:
mensen ik kom morgen terug de bel gaat bijna en ik moet met de schoolbus
In Engeland geven ze zo'n beetje hetzelfde menu op scholen...vandaar ook dat die kok daar wat mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Damn, dat dit kan op een school. In België flippen ze al door als ouders hun eigen kinderen tweemaal per week hagelslag of chocopasta tussen hun boterhammen mee naar school geven...![]()
Ah dat speciale project van Jamie Oliver?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
In Engeland geven ze zo'n beetje hetzelfde menu op scholen...vandaar ook dat die kok daar wat mee heeft gedaan.
Goed bezig, dat is het halve werk alquote:
Niet gaan mokken met "wat heeft het voor zin". Dat heeft JUIST zin. Als je consequent elke ochtend en middag en gedurende de hele weekenden gezond en gematigd eet, dan gaat het vet van 5 hamburgers in de week je niet zo snel dik maken hoor. Het is voor jou moeilijk om nee te zeggen tegen de rotzooi die ze je opdringen, dus probeer dan juist hetgene aan te pakken waar je zelf controle over hebt.quote:ik bestel nu ook in restaurants onder de 500 calorien meals..maarja wat heeft het voor zin als je savons weer pizza of een hamburger krijgt. en jaa ik ga het echt proberen....ik ren sowiezo 3/4 x per week een uur. gewoon hier in de buurt.. het is verder echt te warm om overdag buiten iets te doen het is nu al 30+ graden.. maarja ik wil het echt..dus soms moet het maar..maar het grootste probleeem is het eten bij mij.
Jaquote:
Wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja
http://www.digiorno.com/Products.aspx
Dat is nou de innovatiekracht waardoor het kapitalisme uiteindelijk zal zegevieren.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah dat speciale project van Jamie Oliver?
Dat krijg je er nou van als je alleen maar in de buurt bent van dat eten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jamie Oliver is zelf ook op het slechte pad hoor =>>>>
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Op de foto eerder in dit topic liggen ze er gebakken op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die cookies erbij zeg maar. Niet op de pizza. Desalniettemin:
omdat het een aandachtsgeile puber isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft TS alleen maar Amerikatopics?
Inburgeren noem je dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef y.o.l.o het volgende:
idd..heb het inderdaag gehad..maar als ik dan 2 dagen alleen gezond eet krijg ik zegmara zon kick dat ik zoveel mogelijk fastfood binnen wil krijgen..... en ik weeg nu 136 pounds.
Steak and shakequote:Op woensdag 28 maart 2012 03:23 schreef Gamesua het volgende:
GA ZOVEEL MOGELIJK NAAR DE FUCKING STEAK AND SHAKE
Als er iets is waar ik spijt van heb in mijn leven is NIET VAKER NAAR DE STEAK AND SHAKE GAAN
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Steak and shakeHoeveel soorten fastfood merken heb je daar wel niet
leave it dn maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:19 schreef Greci het volgende:
[..]
Nog nooit van Steak & Shake gehoord?
Wel van Arby's, A&W, Chick Fil'-A, Red Robin, Crystal, Panda Express, Five Guys, Chipotle, Sonic, Lee's?
Trouwens, TS moet eens oprotten met haar zeiktopics over de Amerikaanse samenleving. Als je het niet bevalt ga je maar terug naar NL, of zoals de Amerikanen zelf zeggen "Love it or leave it."
nee mijn moeder kookt altijd in nederland iets gezonds..en haalt i.p.v vettige dingen gezonde in huis dusjaquote:Op woensdag 28 maart 2012 03:54 schreef damirovic het volgende:
je bent niet aangekomen door Amerika, maar door jezelfleuk redeneren, ts.
neequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso verzonnen dit.
Verslaafd raken aan fastfoodNiet sporten
20 "pounds" aankomen.
Doe je zelf.
je Engels is in ieder geval topquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |