Probeer eraan te denken voor de eerste hap, stel jezelf de vraag: 'heb ik dit echt nodig'?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hoe kan je zelf discipline krijgen?
op hongerige momenten denk je niet meer echt aan '' hoe ik er uitzie'
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Marie30 het volgende:
TS schets dan eens wat je zoal eet in een gemiddelde week...?
dat dnek ik altijd..en na de maaltijd voel ik me altijd schuldig...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Probeer eraan te denken voor de eerste hap, stel jezelf de vraag: 'heb ik dit echt nodig'?
Heb ik het ervoor over?
Is het antwoord ja: dan ben je een rasechte, ingeburgerde Amerikaan.
Ook lekker gezond een dieet van constant 1200 calorieen (als je tenminste niet wilt afvallen)...ook geen wonder dat je nu aankomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hmm ja klinkt een beetje hetzelfde maar dan heb jij nog dat je op jezelf woont (neem ik aan) en dat je meer macht heb,met dat soort dingen.. ik denk ook wle dat als ik weer lekker thuis ben en gewoon weer elke dag groente heb en fruit..dat ik wel weer snel een gedeelte kwijtraak aangezien me calorien inkomst nu rond de 2500 per dag is en in nederland 1200
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook lekker gezond een dieet van constant 1200 calorieen (als je tenminste niet wilt afvallen)...ook geen wonder dat je nu aankomt.
Download een fitnessprogramma en ga voor je tv wat doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.
jij krijgt binnenkort ook diabetesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daarom is het moeilijk om af te vallen enzo.
Handig eetpatroon houden ze er dan op naquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jawel, anders vroeg ik het niet... Jij bent bang dat hij halve haan met curry zegt hé...?![]()
Ah, kijk. Je eet ook vis. Valt wel mee toch met dat ongezonde?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeld
Maandag : pizza
dinsdag: chickenuggets met fries
Woensdag : tacos
donderdag : hamburgers with fries
vrijdag : fried fishnuggest.
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
Moeten ze eerst maar eens stoppen met die fastfoodrommel en zelf gaan koken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:28 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daarom is het moeilijk om af te vallen enzo.
typisch amerikaans. vanuit je luie stoel met een zak chips and een 2,5 liter fles coke naar fitness zitten kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Download een fitnessprogramma en ga voor je tv wat doen.
ontstaat diabetes door teveel fastfood eten?quote:
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chickenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ah, kijk. Je eet ook vis. Valt wel mee toch met dat ongezonde?
Ik zou het aan de kaak stellen bij de schoolleiding, danwel bij de gemeente anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeld
Maandag : pizza
dinsdag: chickenuggets met fries
Woensdag : tacos
donderdag : hamburgers with fries
vrijdag : fried fishnuggest.
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
dat maken ze je wijsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ontstaat diabetes door teveel fastfood eten?
ik dacht dat het een aangeboren ziekte was,waradoor het moeilijk af te vallen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |