Ja echt dom daar hebben ze dollarsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts doet interessant, woont net in de Verenigde Staten en praat nu al over pounds![]()
![]()
Zijn worstenvingers zijn te dik geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
'Nederlandse" toetsenborden gebruiken de Amerikaanse indeling.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak graag vervelende opmerkingen en voeg daar eensmiley aan toe
Zelfdiscipline krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Dit.quote:
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pakequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Want in Amerika hebben ze geen gezond eten? Je bent gewoon een papzak die z'n eetverslaving afschuift op Amerikanen
Er zijn genoeg bossen en parken, ga lopen luie fatsoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Typ eens fatsoenlijk. Dikke hobbezak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
Stel je voor dat je je mond eens opendoet en opkomt voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
Dan ga je overdag toch al ergens anders eten en eet je 's avonds weinig. Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel lekker vindt om altijd fastfood te eten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zijn worstenvingers zijn te dik geworden.
ga terug naar nederland danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
age, height and weight pleasequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef y.o.l.o het volgende:
idd..heb het inderdaag gehad..maar als ik dan 2 dagen alleen gezond eet krijg ik zegmara zon kick dat ik zoveel mogelijk fastfood binnen wil krijgen..... en ik weeg nu 136 pounds.
de schoollunches zijn gratis..maarja pizza,fries,fried chicken etc. helpt ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga je overdag toch al ergens anders eten en eet je 's avonds weinig. Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel lekker vindt om altijd fastfood te eten.
1.75quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
age, height and weight please
.. ... 136 lbs (61.7 kg)
ik ben meisjquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zijn ouders willen hem niet meer terug, zie zijn andere janktopic
Ik voel gewoon die drie emoties bij het lezen van een grappige commentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marie heeft weer een bipolaire bui
sowiezo..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Het 'uitzitten' en in Nederland weer veel gaan sporten en gezond eten?
TS woont in Amerika (als dat al waar is) en probeert op te vallen door te doen alsof zijn "verhuizing" nu al invloed heeft op zijn Nederlands.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Typ eens fatsoenlijk. Dikke hobbezak.
Tripolair.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Marie heeft weer een bipolaire bui
Sowieso.quote:
Ik haal ook gewoon altijd m'n eigen eten als ik daar ben hoor... M'n ouders weten dat ik liever gezond eet dan hun (naar mijn mening) vettige avondeten, want ik heb met ze gepraat (je weet wel, dan zeg jij wat, en dan zeggen andere mensen wat terugquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
de schoollunches zijn gratis..maarja pizza,fries,fried chicken etc. helpt ook niet
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
kon ik maar..ik zou daar naast school de hele dag zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |