Ja echt dom daar hebben ze dollarsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts doet interessant, woont net in de Verenigde Staten en praat nu al over pounds![]()
![]()
Zijn worstenvingers zijn te dik geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
'Nederlandse" toetsenborden gebruiken de Amerikaanse indeling.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Marie30 het volgende:
Zelfs de Amerikaanse toetsenborden zijn bagger
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak graag vervelende opmerkingen en voeg daar eensmiley aan toe
Zelfdiscipline krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Dit.quote:
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pakequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Want in Amerika hebben ze geen gezond eten? Je bent gewoon een papzak die z'n eetverslaving afschuift op Amerikanen
Er zijn genoeg bossen en parken, ga lopen luie fatsoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef y.o.l.o het volgende:
iemand tips voor uithoudingsvermogen,en jezelf motiveren geen fastfood te eten
Typ eens fatsoenlijk. Dikke hobbezak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
Stel je voor dat je je mond eens opendoet en opkomt voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
hebben ze wel. maar me gastgezin koopt me eten. en ja een beetje lullig als hun met wendy' s aankomen of kfc terwijl ik dan zegmaar iets anders te eten pake
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |