het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chickenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ah, kijk. Je eet ook vis. Valt wel mee toch met dat ongezonde?
Ik zou het aan de kaak stellen bij de schoolleiding, danwel bij de gemeente anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
zowiezo Over de schoolunches teneerste als voorbeeld
Maandag : pizza
dinsdag: chickenuggets met fries
Woensdag : tacos
donderdag : hamburgers with fries
vrijdag : fried fishnuggest.
dan in de avond meestal in het weekend altijd iets van fastfood ..altijd iets gefrituurd elke avond.. plus in de ochtend breakfast taco' s pancakes etc..
maar ik eet nu al geen school lunches meer ik neem appels naar school enzo,en drink alleen nog maar water..en heb druiven als snack zegmaar.
dat maken ze je wijsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ontstaat diabetes door teveel fastfood eten?
ik dacht dat het een aangeboren ziekte was,waradoor het moeilijk af te vallen is?
Je hebt twee soorten maar de meeste mensen krijgen de zg. ouderdomsversie en die krijg je behalve door ouderdom ook door te zwaar zijn. Je verhaal is dus andersom...afvallen kan de diabetes juist weer laten verdwijnen/verminderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik dacht dat het een aangeboren ziekte was,waradoor het moeilijk af te vallen is?
dude.. hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Het kan ontstaan door ouderdom, maar ook door een levensstandaard van ongezond eten (veel vet, veel suiker, veel vlees, van alles teveel).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
Ik woonde bij een werkeloze die elke dag met lidl-voer, witbrood, frisdrank en pizza's aan kwam kakken en voor de rest het grootste gedeelte van de dag in bed achter de TV hing, dus begin er niet over. Uiteindelijk ben ik ook maar voor hem gaan koken, dat werd enorm gewaardeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef y.o.l.o het volgende:
hmm ja klinkt een beetje hetzelfde maar dan heb jij nog dat je op jezelf woont (neem ik aan) en dat je meer macht heb,met dat soort dingen.. ik denk ook wle dat als ik weer lekker thuis ben en gewoon weer elke dag groente heb en fruit..dat ik wel weer snel een gedeelte kwijtraak aangezien me calorien inkomst nu rond de 2500 per dag is en in nederland 1200
Was sarcastisch bedoeld hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chicken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
het is fried (gefrituurd) dan is het net zo slecht als chicken
het is ook gemakzucht deels..maar ook de discipline die ik probeer te krijgen. maarja over een anderhalve maand..maarja ik wil niet vet terug komen enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Als ik dit zo doorlees lijkt het net alsof ts tot het eten van fastfood gedwongen wordt. In de VS heb je veel vette hap, maar je kunt ook gewoon overal gezonder eten krijgen. Soort gemakzucht die uitmondt in vetzucht?
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ja en in nederland fitnesde ik elke dag en..werkte veel en liep gewoon veel. hier doe je niks.
NOESquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.
dit dus...!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je WIL niks doen en je WIL niks anders eten. Hou op met dat gezeik TS en ga een stuk (hard)lopen in plaats van hier klagen.
Ik weet niet precies wat er verder op in de straat zit, het lijkt op een lidl maar is het niet. Ik ben er 1x geweest maar zag er uit als een afgetrapte oostbloksuper, ze hadden geen verse groente, maar wel wat fruit. Had geen zin om ze nog een keer met m'n bezoek te vereren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef tomaat52 het volgende:
@Skhakakarararara dinges: Kaufland en LIDL heeft ook verse groente he.
Haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er verder op in de straat zit, het lijkt op een lidl maar is het niet. Ik ben er 1x geweest maar zag er uit als een afgetrapte oostbloksuper, ze hadden geen verse groente, maar wel wat fruit. Had geen zin om ze nog een keer met m'n bezoek te vereren.
ik drink sowiezo alleen water.. alleen heeeel af en toen een coke..maar die gooi ik dan weg na 3 slokken (gewoon om de smaak te hebben).. me gastouders bestellen soms coke in een restaurant soms voordat ik het vraag..ik bestel nu ook in restaurants onder de 500 calorien meals..maarja wat heeft het voor zin als je savons weer pizza of een hamburger krijgt. en jaa ik ga het echt proberen....ik ren sowiezo 3/4 x per week een uur. gewoon hier in de buurt.. het is verder echt te warm om overdag buiten iets te doen het is nu al 30+ graden.. maarja ik wil het echt..dus soms moet het maar..maar het grootste probleeem is het eten bij mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik woonde bij een werkeloze die elke dag met lidl-voer, witbrood, frisdrank en pizza's aan kwam kakken en voor de rest het grootste gedeelte van de dag in bed achter de TV hing, dus begin er niet over. Uiteindelijk ben ik ook maar voor hem gaan koken, dat werd enorm gewaardeerd.
Kijk, die vettigheid is nog niet eens zo'n ramp, dat krijg je nog wel weg. Maar (wit)brood en suiker is (voor mij in ieder geval) echt wat dikmaakt. Zit een hele theorie achter dat beide veroorzaken dat je veel meer insuline aanmaakt, waardoor al het vet in je cellen vliegt in plaats van in je bloedbaan blijft en verbrand wordt of uiteindelijk weer opgeruimd wordt, boeit even niet.
Probeer eens te beginnen met uit te vogelen wat in jouw geval de probleemdingen zijn en ga daar mee minderen. Bijvoorbeeld stoppen met frisdrank of andere zoete dranken te drinken. Echt volledig kappen ermee, helemaal over op water ofzo. Ten opzichte van frisdrank scheelt het een hoop. En dan niet lopen kloten met diet-rommel met zoetstoffen, gewoon discipline, en alleen water drinken. Als dat eenmaal lukt, kijken hoe het uitpakt voor je lichaam, en een volgende stap maken. Spreek af om net zoals ik, in de weekenden, dus zaterdag en zondag, vers te koken. Dan komen ze ook niet uit werk met hun ongezonde troep en heb je wat gezelligheid als iedereen toch thuis is om online op receptenjacht te gaan om te zien wat er gegeten gaat worden.
Ik was 65kg voor ik naar Duitsland ging, was binnen 3 maanden over de 70kg heen, en zit nu, nog 3 maanden later, weer op 64.
maar ik hardloop al bijna elke avond.. op ze minst 6 x een voetbalveld omheen rennen en dan 4 x lopen...en dan steeds verder..ik merk wel zodra ik een weekje niet ren ik gelijk weer aankomquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.heartattackgrill.com/MenuInside.jpg
gebakken in reuzel ook nogquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.heartattackgrill.com/MenuInside.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |