Oh nee.quote:
17 jaar oud, 1,75 m lang en weegt 62 kiloquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik had deze3 ochtend al macdonalds ( we gingen met school tijdens te rijles naar de mac) dus nu niet honger.
geen fiets, geen fietswegen enzo..het is hier gebaseerd op auto' s. sowiezo is dat gevaralijk om te fietsen/lopen en ook gewoon raarquote:
Omdat er geen fietspaden zijn en op de weg fietsen is alsof je in Nederland gezellig op de snelweg gaat fietsen.quote:
er zijn geen gezonde dingen in huisquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Waarom negeer je mijn post TS? Ik zei: stel voor om zelf te koken voor ze. Ben je daar te lui voor? Of kun je met je dikke vingertjes geen pannen meer vasthouden?
Hoeveel betaal je daar voor een normaal menu; en onder de rijles door de MacDrive, de instructeur is zeker dik ofniet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ik had deze3 ochtend al macdonalds ( we gingen met school tijdens te rijles naar de mac) dus nu niet honger.
weleens naar jamie oliver's food revolution gekeken? wat je daar tegenkomtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Govverdomme wat is dit triest.
Dat is zeker niet te dikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
17 jaar oud, 1,75 m lang en weegt 62 kilo
Volgens mij woon jij gewoon in Nederland en ben je reacties aan het uitlokken.quote:
Ik heb wel eens gefietst in Noord-Amerika, inderdaad verplicht zo'n helm op en over heuvels, heuvels en nog meer heuvels, en langs de snelweg. Is juist een ervaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er geen fietspaden zijn en op de weg fietsen is alsof je in Nederland gezellig op de snelweg gaat fietsen.
En ook geen winkels zeker....quote:
in amerika is ongezond voedsel (junkfood) goedkoper en beschikbaarder dan gezond voedsel (groente/fruit etc.)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook geen winkels zeker....Dan vraag je toch even om een ride naar de supermarkt? Hoeven ze ook niet naar de KFC en Wendy's te driven elke dag.
Volgens mij drukt het vet op je hersens want logisch nadenken wil niet echt he?
Frank is weer paranoïdequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij gewoon in Nederland en ben je reacties aan het uitlokken.
nee lol,maar iedereen kan hier al autorijden enzo... dus de instructeur intereseert zich niet echt dus mogen we altijd naar een fastfood restaurant rijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar voor een normaal menu; en onder de rijles door de MacDrive, de instructeur is zeker dik ofniet?
ze hebben in het zuiden geen heuvelsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gefietst in Noord-Amerika, inderdaad verplicht zo'n helm op en over heuvels, heuvels en nog meer heuvels, en langs de snelweg. Is juist een ervaring.
Dat maken mensen zichzelf wijs ja, ik kook daar voor minder geld gezond voor 4 man dan als we voor 4 man fastfood halen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
in amerika is ongezond voedsel (junkfood) goedkoper en beschikbaarder dan gezond voedsel (groente/fruit etc.)
en vooral gemakkelijker
Verblijf je in Dixieland?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ze hebben in het zuiden geen heuvels
ze gaan vanuit hun werk naar kfc en nemen het dan mee naar huis,mensen heel veel dingen liggen ingewikkelder in elkaar dan jullie denken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook geen winkels zeker....Dan vraag je toch even om een ride naar de supermarkt? Hoeven ze ook niet naar de KFC en Wendy's te driven elke dag.
Volgens mij drukt het vet op je hersens want logisch nadenken wil niet echt he?
Ja, het is inderdaad heel ingewikkeld om even met mensen te praten. Sorry dat ik me daar niet in kon inleven TSquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
ze gaan vanuit hun werk naar kfc en nemen het dan mee naar huis,mensen heel veel dingen liggen ingewikkelder in elkaar dan jullie denken.
zelf geen ervaring mee, alleen van wat ik heb gezien etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat maken mensen zichzelf wijs ja, ik kook daar voor minder geld gezond voor 4 man dan als we voor 4 man fastfood halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |