haha ja klopt overal chips bij idd.. ik vond dat echt raar in het begin dat ze bij een maaltijd chips enzo hadden..ook in die mexicaanse restaurant altijd die doritos enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geloof ik niets van, het zit gewoon tussen de oren, zeikerds zijn het.
iK mis wel de tijd dat je overal een zak chips bij kreeghotdogs - zak chips, frietje - zak chips etc. altijd chips bij voor als ik op vakantie tussendoor wat te snaaien wilde
omdat ik dan ondankbaar over kom..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Toon dat je sterk bent en zeg gewoon tegen die familie dat ze gezonde dingen moeten meebrengen.
Of is het net dat wat je niet durft.
Zo ja, waarom durf je het niet?
Er wordt genoeg gezonds aangeboden, maar veel mensen eten gewoon liever ongezond.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar als ik in een hotel zit ga ik niet met een doggybag naar huismaar echt zo jammer ze doen het helemaal zelf dat mensen daar zo dik zijn, dat moeten ze toch ook gewoon inzien.... bied eens wat gezonds aan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
gezonde dingen vinden ze hier niet lekker
nou wat mij opviel is dat je het in restaurants vaak als side erbij moest betalen, terwijl de friet etc. er wel standaard bij zat. Beetje jammer is datquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt genoeg gezonds aangeboden, maar veel mensen eten gewoon liever ongezond.
Ze willen dus echt niet eens iets gezonds voor je kopen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
omdat ik dan ondankbaar over kom..
en anders moet ik het zelf betalen maar heb niet zoveel geld meer
O ik vraag gewoon altijd salade in plaats van friet, doen ze nooit moeilijk over.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nou wat mij opviel is dat je het in restaurants vaak als side erbij moest betalen, terwijl de friet etc. er wel standaard bij zat. Beetje jammer is dat
klopt, het gaat ook wel, ze maken het je alleen niet gemakkelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik vraag gewoon altijd salade in plaats van friet, doen ze nooit moeilijk over.
fastfood restaurant in overvlooed hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, het gaat ook wel, ze maken het je alleen niet gemakkelijkdoor op restaurants te letten etc. en eens uit te wijken naar japans doet ook al wonderen maar het is wel altijd dat je er werk van moet maken en bij fastfood eigenlijk niet, dat vind ik jammer.
daar heb ik ook welleens aan gedacht..maar ik dacht zo van jaa nog eventjes..ik ga niet op het laatste opeens problemen maken.. trouwens me leidingevende weeegtttttttttt waars 2 x zoveel als me gastmoederquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ze willen dus echt niet eens iets gezonds voor je kopen?
Dat is pas echt triest, ze willen je meesleuren in hun 'vraatzucht'.
Ik zeg: meld dit aan de leidinggevende.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef y.o.l.o het volgende:
[..]
daar heb ik ook welleens aan gedacht..maar ik dacht zo van jaa nog eventjes..ik ga niet op het laatste opeens problemen maken.. trouwens me leidingevende weeegtttttttttt waars 2 x zoveel als me gastmoeder
alabamaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef Greci het volgende:
In welke staat zit TS? Uit haar postgeschiedenis neem ik aan ergens in het zuiden, maar ik kan het ook verkeerd hebben.
je komt weer terug naar NL toch? afvallen kan ook hierquote:
ik ben geen man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Frag_adder het volgende:
TS is toc heen man?
[..]
je komt weer terug naar NL toch? afvallen kan ook hiergewoon gaan sonjabakkeren en fietsen! is er zo af
my badquote:
Wat dacht je van zelf brood, kaas, sla en tomaat kopen en daar wat mee doen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my badmaargoed, gelukkig heeft amerika een betaalbare subway ^^ daar kan je nog best aardige broodjes kopen voor weinig geld
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja echt dom daar hebben ze dollars
Waarom ben je in Amerika, waarom sta je ingesteld als Man op FOK en waarom heb je het niet over 10 kilo?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:12 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |