Binnen kappen, heupschotquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat op 1 wat heupschoten betreft.˛
Goeie vraag jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar wordt die wedstrijd morgen uitgezonden?
Ik wil kijken voor het commentaar.
Beste blijft tot het laatst bewaard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Zwolle nooit de eerste wedstrijd is?
Moeten ze ook bij VI doen, een opkomst met iedereen een eigen tune. Johan Dersken met de blues, Wilfred Genee met een Hazes nummer, René een nummer uit zijn eigen repertoire en Boskamp met "pizza pizza oooh pizza".quote:
Geef me hoop Jomandaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:04 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Moeten ze ook bij VI doen, een opkomst met iedereen een eigen tune. Johan Dersken met de blues, Wilfred Genee met een Hazes nummer, René een nummer uit zijn eigen repertoire en Boskamp met "pizza pizza oooh pizza".
En dan die meeloopmeisjes erbij.
topshowtje ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Was het een topshow? Ik wacht op de mp4
haten op iets in beeld waar het alleen om de muziek gaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die reclame mocht nog wel iets groter, dan zag je helemaal niks meer
Radio dacht ik, maar geen idee welke zender enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:05 schreef tralalala het volgende:
Bekerfinale is op Sporza volgens mij...Maar ik weet niet of Gijpie en Boskamp het voor de Belgische tv doen?
maandags toch altijd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik miste de rubriek Nederland Voetballand een beetje
Alleen op maandag toch. En zo nee, ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had wel een reportage van Young Boys verwacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas ben ik morgenavond niet beschikbaar, maar misschien kan iemand er een opname van maken of het op youtube zetten ofzo.
Gewoon radio 1 dacht ik, maar ja:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Radio dacht ik, maar geen idee welke zender enzo
Ook niet dus.quote:Sporza op Radio 1
Zaterdag 24 maart (19u-23u)
Sporza is in het Koning Boudewijnstadion voor de finale van de voetbalbeker van België, tussen KV Kortrijk en Lokeren. Aftrap om 20u30, met commentaar van Peter Vandenbempt, Eddy Snelders en Tom Boudeweel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de opstelling het toeliet had Genee er ook een stuk of 10 te pakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef tralalala het volgende:
Heeft Boskamp ooit zoveel koeken uitgedeeld in één uitzending?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:40 schreef Rens-Reith het volgende:
MP4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had Derksen ook nog nooit klappen zien vangen van The Boss.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef tralalala het volgende:
Heeft Boskamp ooit zoveel koeken uitgedeeld in één uitzending?
Eindbazen hebben een onzichtbaar schildquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik had Derksen ook nog nooit klappen zien vangen van The Boss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef Oliver23 het volgende:
Lekker showtje man![]()
Zaten weer een paar heerlijke momentjes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardelul !!!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef Oliver23 het volgende:
Lekker showtje man![]()
Zaten weer een paar heerlijke momentjes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Download dan de MP4quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef tong80 het volgende:
Zo te lezen een goeie uitzending.
Wilde net kijken, maar het geluid op de site doet het niet.
twitter:TijlMTBeckand twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 17:21:31Vannacht zou ik voor het eerst een uurtje gaan DJ-en in een grote club. Blijkt precies dat uurtje vannacht geschrapt te worden.. #zomertijd reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:40 schreef Rens-Reith het volgende:
MP4bedankt ouwe trekhaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ja. Nederlandse is ook al op 8 april. Dacht ik.quote:
Twente wel, hopelijk PSV niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Weer alles fout in de toto voor Derksen?
Bronquote:Johan Derksen heeft geen kwaad woord meer te zeggen over Yolanthe Sneijder-Cabau, sinds ze hem vorig jaar interviewde voor haar tv-show Yolanthe op 3. Dat blijkt uit een interview met Derksen in Beau Monde. De confrontatie heeft voor een ommezwaai gezorgd bij Derksen. “Ze is bij me geweest en ik vond haar echt nog een meisje. Zo groen als gras, in een glamourwereld verzeild geraakt, maar absoluut geen vervelend type. Mijn mening heb ik dus enigszins moeten herzien.”
Ooit was Derksen wat pittiger over de voetbalvrouw. “Over Yolanthe heb ik natuurlijk gezegd dat ze een starfuckertje is. Ik wilde grappig zijn, merkte op dat als ze tijdens het WK ook de andere tien spelers had verwend, we wereldkampioen zouden worden.”
Die uitspraak viel niet overal goed. “Ik had de lachers op mijn hand, maar de volgende avond ging bij mij thuis de telefoon en had ik schoonvader Sneijder aan de lijn, met duidelijk een kratje Grolsch in zijn mik. Ja, dan wordt het ordinair natuurlijk.”
Het was allemaal gebaseerd op vooroordelen. “Yolanthe kende ik alleen uit de publiciteit. Ik vond haar een femme fatale, een geslepen tante. Vertrouwde haar liefde voor Wesley niet helemaal, want de ene week zat ze nog bovenop die volkszanger uit Volendam en een week later bedrijft ze de liefde met Sneijder in Milaan.”
“Zou ze ook op die jongen zijn gevallen als hij meubelmaker was, vroeg ik me af.”
Papa Sneijder die Johan opbelt, ben erg benieuwd naar dat gesprekquote:Die uitspraak viel niet overal goed. “Ik had de lachers op mijn hand, maar de volgende avond ging bij mij thuis de telefoon en had ik schoonvader Sneijder aan de lijn, met duidelijk een kratje Grolsch in zijn mik. Ja, dan wordt het ordinair natuurlijk.”
Dat backje..... en die 9 moet er echt uitquote:
11 tegen 11, hattrick van Lange Janquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, de bal is rond, alles is mogelijk.
Wat is daar lastig om te volgen aan?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maar ik krijg steeds meer moeite met het volgen van Derksen, eerst zegtie die trainerswissel is onzin en zal niks toevoegen en dan opeens speelt PSV al tijden STABIEL (!!!!!!!!!!!!!) en is hij ervan overtuigt dat ze wel even in Amsterdam van Ajax winnen....................
Mwah, als Clasie of Maher een goede bal geeft, loopt iedereen te gillen van enthousiasme en als ze wat fout doen, scheelt het niemand.quote:
Soms kan je wel eens ingehaald worden door de actualiteit en moet zelfs een anchorman als ik mijn menig enigszins bijschaven. Helaas zijn er altijd popie-jopie users zoals jij die mij altijd aan m'n jeugdzondes herrineren.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is daar logisch aan? PSV speelt alles behalve stabiel en als je zegt dat het een dom besluit is die trainerswissel dan is het des te vreemder dat hij voorspelde dat PSV zou gaan winnen.
Logisch of onlogisch, iig weer helemaal fout
Lijkt me gewoon logisch hoor, het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is daar logisch aan? PSV speelt alles behalve stabiel en als je zegt dat het een dom besluit is die trainerswissel dan is het des te vreemder dat hij voorspelde dat PSV zou gaan winnen.
Logisch of onlogisch, iig weer helemaal fout
En Hansie heeft gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja. Echt ongelooflijk.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)jkt-PSV-favoriet.htm
Het wordt echt pijnlijk duidelijk dat Hans Kraay Jr. het meeste verstand van voetbal heeft.
Het is dan ook volstrekt onduidelijk waarom hans altijd wordt weggezet als een notoire domoor en dorpsidioot.quote:
Hansie Hansie had het helemaal goedquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Nou Johan bedankt voor je voorspelling van Ajax-PSV
Ik vind Hansie's juiste voorspellingen niet in verhouding staan met zijn vele domme opmerkingen en rare acties. Dus een dorpsidioot, ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hansie komt soms over als een dorpsidioot, maar er zit wel verstand achter.
quote:Op maandag 26 maart 2012 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker man. Vanavond weer effe genieten van Ajax-praat, PSV-Bash, McClaren-Bash. Guidetti-Bash. Johan pesten met de toto. Het interview van Gert-Jan met EL1
quote:Magazine roept Van der Gijp uit tot 'grootste geilneef'
Het volwassenenmagazine Foxy heeft voetbalanalist René van der Gijp uitgeroepen tot 'grootste geilneef van Nederland'. In de top 25 gaat hij onder anderen Jeroen Pauw en Gordon vooraf.
Dat meldt Gijpievi.net, een website die is gewijd aan de 'ex-voetballer, spreker en voetbalanalyticus'. Volgens de site heeft Van der Gijp zijn uitverkiezing mede te danken aan zijn uitlatingen over de zus van presentator en oud-voetballer Hans Kraay jr., over wie hij op tv vertelde dat hij haar een keer 'uit elkaar had getrokken'.
Ook schrijft Foxy over een doos 'sextoys' die Van der Gijp ontving van het bedrijf Christine Le Duc en die hij, 'omdat hij zelf alles al had', doorsluisde naar zijn tafelgenoot Johan Derksen. Zelf figureert Derksen in Foxy's top 25 op de 23ste plaats, onder meer vanwege een opmerking over Linda de Mol.
Hoewel ik een hekel heb aan Willem als hij bij VI zit, vond ik z'n optreden bij DWDD geweldig met dat schilderijquote:Op maandag 26 maart 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Voor de echte fans, Willem zit vanavond bij DWDD.
Yes!quote:
Altijd een topshow met hem erbij!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Yes!
De stille kracht achter het succes van VI
quote:
Die hebben niet gespeeld, was afgelast.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef ThaTim het volgende:
Hoe is het met je cluppie gegaan, ZuidGrens?
Nam de veetrein naar Amsterdam een verkeerde afslag?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die hebben niet gespeeld, was afgelast.
Nee, je cluppie in de Eredivisie.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die hebben niet gespeeld, was afgelast.
Geen idee, heb lekker in de kroeg gekeken, blaag.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nam de veetrein naar Amsterdam een verkeerde afslag?
Waren ze daar ook niet te vindenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geen idee, heb lekker in de kroeg gekeken, blaag.
En toch ben je hier altijd te vinden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een stel notoire domoren in dit topic. Ik word daar zo langzamerhand een beetje moe van. Van die mannetjes die heel stoer 'WOP WOP WOP' roepen maar inhoudelijk niets te melden hebben. Ik vind dat not dun. Jullie vragen om mijn mening, en die geef ik. Één ding kunnen jullie mij niet ontzeggen, en dat is dat ik altijd heel duidelijk ben. Maar goed, dit is gewoon een smakeloos topic.
Dat kan ik helaas niet ontkennen. Maar dit doe je maar voor een ding; en dat is, heel ordinair, geld.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En toch ben je hier altijd te vinden.
Ja, de alimentatie en aannemer moeten ook betaald worden he.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet ontkennen. Maar dit doe je maar voor een ding; en dat is, heel ordinair, geld.
omdat Wilfred hem al bij voorbaat trolt en hij steeds wordt afgekapt ook als het inhoudelijk over voetbal gaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Waarom zien we een hele andere Willem bij DWDD dan bij VI?
Hij vindt Mathijs toevallig een aardige jongen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Waarom zien we een hele andere Willem bij DWDD dan bij VI?
Wel een Ajacied.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij vindt Mathijs toevallig een aardige jongen.
Ach hij zet zich toch ook in voor kindjes met het syndroom van Down.quote:
Matthijs kan wel lekker eten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij vindt Mathijs toevallig een aardige jongen.
Schelvis?quote:
He goos, Hoe gaat het met de praatjes? Zielig voor je.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef Elusive het volgende:
als ze het maar niet over ajax - psv gaan hebben
RVC Ajax is wel een goed topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef Elusive het volgende:
als ze het maar niet over ajax - psv gaan hebben
Wij kijken ook hoor. Hoeveel zinnen ga je nog na typen?quote:
quote:
Klaasjan Puntelaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Who de fuck is van Persie?
The Hunter
Real was weer lekker bezig jaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogtepunten van de zaterdagavond. Laat maar zien
Schalke is maar een matig clubje die maximaal CL voetbal kan halen. Hij verdient beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Die moet gewoon lekker bij Schalke blijven ipv bij een nog grotere club op de bank te gaan zitten
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet kijkt lul dat neit hé
Dat is ook niet eerlijk he miljoenen voetballers tegen 1quote:Op maandag 26 maart 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
99.5% van de voetbal wereld > Ebecilio
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg, echt?!?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gefrustreerd snap ik nog wel, maar jaloers?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe bedoel je jaloers en gefrustreerd over het weekend
Ebecilio valt in en het wordt 2-0.
Meen jequote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let jij niet op ozo?
Straks hoogtepunten van Gijp en Bosserd bij de Belg
Ajax ligt iets gevoeliger daar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:39 schreef bjanaan het volgende:
Waarom Bully uitfluiten dan? Kut Ado supporters.
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe bedoel je jaloers en gefrustreerd over het weekend
Ebecilio valt in en het wordt 2-0.
En Gini -> PSV en Labyad -> Sporting is ook anders, Feyenoorders.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:39 schreef Ritmo het volgende:
Schelvis snapt het niet helemaal. Verhoek > Twente is volledig anders dan Wijnaldum > PSV.
Komen weer terug van AZquote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit forum is sinds Ajax weer meedoet om de titel, weer VBL AJAX-forum geworden zeg.
ze staan weer op he :")quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit forum is sinds Ajax weer meedoet om de titel, weer VBL AJAX-forum geworden zeg.
Over 2-3 weken waait dat wel weer weg johquote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar allemaal grote talenten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef muzas het volgende:
Eriksen, Strootman, Clasie, allemaal gehypet
Flavor of the month verhaal inderdaad.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef muzas het volgende:
Eriksen, Strootman, Clasie, allemaal gehypet
Dan heb jij naar Strootman TV gekeken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman was juist 1 van de mindere slechte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |