Binnen kappen, heupschotquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij staat op 1 wat heupschoten betreft.˛
Goeie vraag jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar wordt die wedstrijd morgen uitgezonden?
Ik wil kijken voor het commentaar.
Beste blijft tot het laatst bewaard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Zwolle nooit de eerste wedstrijd is?
Moeten ze ook bij VI doen, een opkomst met iedereen een eigen tune. Johan Dersken met de blues, Wilfred Genee met een Hazes nummer, René een nummer uit zijn eigen repertoire en Boskamp met "pizza pizza oooh pizza".quote:
Geef me hoop Jomandaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:04 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Moeten ze ook bij VI doen, een opkomst met iedereen een eigen tune. Johan Dersken met de blues, Wilfred Genee met een Hazes nummer, René een nummer uit zijn eigen repertoire en Boskamp met "pizza pizza oooh pizza".
En dan die meeloopmeisjes erbij.
topshowtje ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Was het een topshow? Ik wacht op de mp4
haten op iets in beeld waar het alleen om de muziek gaatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die reclame mocht nog wel iets groter, dan zag je helemaal niks meer
Radio dacht ik, maar geen idee welke zender enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:05 schreef tralalala het volgende:
Bekerfinale is op Sporza volgens mij...Maar ik weet niet of Gijpie en Boskamp het voor de Belgische tv doen?
maandags toch altijd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik miste de rubriek Nederland Voetballand een beetje
Alleen op maandag toch. En zo nee, ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had wel een reportage van Young Boys verwacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas ben ik morgenavond niet beschikbaar, maar misschien kan iemand er een opname van maken of het op youtube zetten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |