Kom vechten dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom open jij de topic, aandachtstrekkert?
ja wtfquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat hij naar Milan gaat?
Geef de schuld maar aan Nederland, zijn genoeg mensen die kijken blijkbaar.. anders verdwenen dat soort kansloze programma's wel van de buis.quote:
Ga even huilen ofzo zielig persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat hij naar Milan gaat?
Gespeeld of niet; het maakt de show er niet leuker op.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is allemaal gespeeld joh. Derksen slaat nu een arm om Hansie heen en zegt: zullen de kijkers denken dat we elkaar echt niet mogen?
Dat kan hij juist niet, dat is nou het leuke.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gezeik over Johan's zogenaamde gebash. Hansie kan prima voor zich zelf opkomen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, bij wie het broekje nog niet uit was gebeurd dat nu wel.
WACHT EFFE, IK BEL EFFE NAAR GINI. HET IS STIL IN EINDHOVEN!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zie je die Lerra al staan met de schaal in zijn handen op het dorpsplein
Booh! nee!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
NU ZIE IK HET.. Fred Rutten is een lid van Twente, hij heeft PSV geďnfiltreerd om ze te laten falen zodat Twente mee kan draaien in de top van de eredivsie.![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis zit hij nu zo voor de tv:quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
NU ZIE IK HET.. Fred Rutten is een lid van Twente, hij heeft PSV geďnfiltreerd om ze te laten falen zodat Twente mee kan draaien in de top van de eredivsie.![]()
![]()
![]()
![]()
AZ is pas een trieste club..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
TwenteWat een droevige club vind ik dat. Ajax van het oosten. Gun het AZ veel meer.
Oke manquote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
TwenteWat een droevige club vind ik dat. Ajax van het oosten. Gun het AZ veel meer.
Damn you're on to somethingquote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
Retteketet.quote:
Zekerquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan Ado in theorie nog kampioen worden eigenlijk?
ewa bradda ik heb de schaal jeweetzelfquote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WACHT EFFE, IK BEL EFFE NAAR GINI. HET IS STIL IN EINDHOVEN!
Hij heeft een stuk tekst uit z'n hoofd geleerd, en spreekt het nu uitquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
laat iemand deze man leren hoe je iets boeiend moet brengen/presenteren.
Hij heeft alle recht om boos te worden, dit gaat nergens meer over.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat Hans kwaad wordt. Dat zou nog prima televisie zijn ook.
Ja, irritant man.quote:
Wachten op het screenshot.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Wrom lachen die mensen als ze het niet zien?
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
ga door met hans bashen fucking mooi lach me kapot hier
Omdat hij daar bang voor is.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef J2T het volgende:
Johan is echt super irritant als Hansie aanschuift. Waarom doet die nooit ze bek open als de Kromme daar weer onzin aan het uitkramen is.
Dat gaat wel heel erg ver...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Temsamani het volgende:
geef mij maar studio voetbal, dit gaat nergens meer over
quote:
jaquote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Waardeloze uitzending vandaag. Grotendeels dankzij Hans.
Ja, maar meer door hoe ze hem behandelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Boateng schijnt het 10x per week te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
De meest hitsige voetballer van deze generatie is Özil.˛
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Waardeloze uitzending vandaag. Grotendeels dankzij het gebitch op Hans.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Waardeloze uitzending vandaag. Grotendeels dankzij Hans Johan.
Hans is prima, Johan is prima, maar die combinatie is net 2 vechtende honden.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Jij komt overal een keer binnen de slimste uithangen maar je zit er echt ver naastquote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef AryaMehr het volgende:
Jij hebt tot nu toe alleen maar opmerkingen over jasjes, overhemden, stropdassen en haar gemaakt...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Hansie is modebewust, hij let op de schoenen.
Nee, anders had Tyton er volgende week gestaan..quote:
Ging vorige keer ook goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Verdediging is niet snel. Maak je op voor PSV - HEE
10 10 10 goals voor Heerenveen
Daar let ik ook opquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt tot nu toe alleen maar opmerkingen over jasjes, overhemden, stropdassen en haar gemaakt...
SMS chinezenquote:
Misschien is hij masochist.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Hans stop er gewoon mee, dit is die 2 snickers en een blikje cola toch niet waard
van persie?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wint geen prijs omdat hij niet bij de topclubs zit, daar is hij niet goed genoeg voor.
Daarom houden we van Hansie. Heerlijke vent, gedraagt zich belachelijk als een kind van 12 maar leuk voor de sfeer.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Wel dapper van Hansie dat hij nog steeds dingen blijft opperen aan tafel, + een beetje overacting, een normaal mens was waarschijnlijk dichtgeslagen en kwam niet meer terug.
Johan faalt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Televisier successupporter![]()
Ik wil VI terug. Deze kak is niks.
Wat is een decenia?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
geen wonder dat Wenger overspannen is als je bijna een decenia lang wanprestaties levert
Serieus?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie, staat op 3 na Messi/Ronaldo.˛
De combinatie met Hans voornamelijk. Hans doet zo onwijs zn best om grappig en druk te doen om net zo leuk gevonden te worden als Renee.quote:
Qua kwaliteit vind ik van wel.quote:
Pardon successupporter? Ik plaatste al filmpjes van begin 2010, toen keken er de helft van nu. Ik blijf altijd fan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Televisier successupporter![]()
Ik wil VI terug. Deze kak is niks.
even controleren of jij wist hoe je het schrijftquote:
Zoals ik al zei, ik vind het steeds minder aan.. het is nu echt een format geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan speelt hij toneel of ze spelen ALLEMAAL toneel
Doe mij maar een Persielaar.quote:
Dan zeker niet terugkijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Niet echt het terugkijken waard dus?
Ik vind afleveringen waarbij ze Hansie Hansie niet laten uitpraten afschuwelijk.
LEAVE HANS ALOOONEquote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
genee moet echt opbokken met die onzin tegen hans...
Dit is wel weer typisch zo'n aflevering, het gewone Hansie bashen was leuk, maar tegenwoordig overdrijven ze het echt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef tralalala het volgende:
Niet echt het terugkijken waard dus?
Ik vind afleveringen waarbij ze Hansie Hansie niet laten uitpraten afschuwelijk.
Hun met zijn allen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
genee moet echt opbokken met die onzin tegen hans...
Dat zou het tv-moment van 2012 zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hansie zou eigenlijk gewoon een vol glas water in die irritante bek van Genee moeten gooien en weg moeten lopen.
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
We kunnen met z'n allen wel een kijkersvraag sturen of ze nog normaal kunnen doen tegen Hans?
Ben benieuwd naar het gifjequote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hansie zou eigenlijk gewoon een vol glas water in die irritante bek van Genee moeten gooien en weg moeten lopen.
ik ga het nu doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
We kunnen met z'n allen wel een kijkersvraag sturen of ze nog normaal kunnen doen tegen Hans?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
In plaats daarvan zitten wij met die schijt van je opgescheept.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hansie heeft wel mijn respect dat hij zich zo kan inhouden. Ik zou allang over Genee wat laxaties hebben losgelaten.˛
Dat hebben we allemaal kunnen zien in de Babs-periodequote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat Genee de drijvende kracht achter VI is en zonder hem het veel minder leuk was geweest.
Jawel, het is nog veel leuker als Hans ook gewoon zijn zegje kan doen zonder belachelijk gemaakt te worden. Er komen sowieso wel grappen tussendoor...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat Genee de drijvende kracht achter VI is en zonder hem het veel minder leuk was geweest.
Wijze woorden van deze mod.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Vreselijk was dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal kunnen zien in de Babs-periode
Ik heb mijn echte naam gebruiktquote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens stuur ik al m'n vragen in met als laatste naam 'Fokker'. Subtiel he?
True. Genee doet het fantastisch met z'n subtiele getroll.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Genee is de man van de assists. Hij geeft ze vaak perfect voor waarna een type Johan of Hansie hem erin peert. Gijpie is net Messi, hij begint te dribbelen en maakt 'm vervolgens ook zelf af.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Die zou eens moeten aanschuiven.quote:
Wat een verschrikkelijke tijd. Zwarte bladzijden uit de VI geschiedenis. De WOII voor de VI fans.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal kunnen zien in de Babs-periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |