Kom vechten dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom open jij de topic, aandachtstrekkert?
ja wtfquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat hij naar Milan gaat?
Geef de schuld maar aan Nederland, zijn genoeg mensen die kijken blijkbaar.. anders verdwenen dat soort kansloze programma's wel van de buis.quote:
Ga even huilen ofzo zielig persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat hij naar Milan gaat?
Gespeeld of niet; het maakt de show er niet leuker op.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is allemaal gespeeld joh. Derksen slaat nu een arm om Hansie heen en zegt: zullen de kijkers denken dat we elkaar echt niet mogen?
Dat kan hij juist niet, dat is nou het leuke.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gezeik over Johan's zogenaamde gebash. Hansie kan prima voor zich zelf opkomen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, bij wie het broekje nog niet uit was gebeurd dat nu wel.
WACHT EFFE, IK BEL EFFE NAAR GINI. HET IS STIL IN EINDHOVEN!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zie je die Lerra al staan met de schaal in zijn handen op het dorpsplein
Booh! nee!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
NU ZIE IK HET.. Fred Rutten is een lid van Twente, hij heeft PSV geïnfiltreerd om ze te laten falen zodat Twente mee kan draaien in de top van de eredivsie.![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis zit hij nu zo voor de tv:quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
NU ZIE IK HET.. Fred Rutten is een lid van Twente, hij heeft PSV geïnfiltreerd om ze te laten falen zodat Twente mee kan draaien in de top van de eredivsie.![]()
![]()
![]()
![]()
AZ is pas een trieste club..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
TwenteWat een droevige club vind ik dat. Ajax van het oosten. Gun het AZ veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |