doen hunzelf ook bij Hansquote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef AryaMehr het volgende:
Ik word gek van Hans, telkens Gijpie willen onderbreken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Graafschap was ofzo zou ik Hansie Hansie Hansie nemen als coach
Flikker op met je ''quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Labyad vind ik niet echt een fijne speler.²
Zo zonde dat hij z'n trainersdiploma niet heeft. Hans zou een verrijking van de Eredivisie zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Graafschap was ofzo zou ik Hansie Hansie Hansie nemen als coach
Hij praat te veel. En zelfs qua techniek is hij bepaald geen Afellay of Diba.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Flikker op met je ''² '' tong80-imitatie
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Wekking de Twente-Watcher zit tussen Hans en Gijp in
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, zitten er vrijwilligquote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?²
Is hobbymatig naast het slaan van hun vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?²
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef ShevaJB het volgende:
Verbeek is dan ook een vermakelijke hork.
Ik gooi de bitterballen in het vet, it's gonna be fucking party time biatch jwz met die leipe Peter mofo helemaal te gek leip man.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat laatste doen ze wel betaald toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hobbymatig naast het slaan van hun vrouw.
Dit is gewoon intimidatie.quote:
ach joh, je moet denken aan de jugend.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gelul. Verbeek is de enige Nederlandse coach die de waarheid durft te zeggen. Maak maar weer monddood, zoals zo'n sul als Jans die alles nuchteroppakt (oftewel, alles maar accepteren)
En dan met die zwoele stem "Ik heb met Iwan van Duren onderzoek gedaan in Rusland en daaruit bleek...."quote:Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Dit nieuws moet Tom Knipping eigenlijk voorlezen, dan klinkt het dramatischer.
Van Raaij imitatie?quote:
Daar is hij niet verantwoordelijk voor, dat zijn hun falende ouders.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach joh, je moet denken aan de jugend.
nee dat zie je fout joh!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar is hij niet verantwoordelijk voor, dat zijn hun falende ouders.
Veel te duur.quote:
Nice! Ik heb het genoteerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef Quisho het volgende:
Tadic heb ik in mijn Ajax team in Football Manager
Zo ziet Gijp eruit als ie 75 is. Beetje dement en seniel.quote:
Liever de Jong.. stukken beter hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Liever Boerrighter - Sigthorsson - Narsingh
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
Derksen moet z'n smoel eens houden als Hans aan het woord is.
Tadic is beter dan Boerrigter. De Jong beter dan Sigthorsson. John beter dan Narsingh. Chadli beter dan Eriksen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Boerrighter - Siggy - Narsingh
Eriksen
Moeten ze wel fit zijn
jullie dachten dat ook jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Twente denkt zomaar het kampioenschap te kopen
Hans is een mongool maar daar doe je niks aan. Het gebash van Johan op Hansie hangt me meer de keel uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef AryaMehr het volgende:
Ik word gek van Hans. Telkens na het houden van zijn verhaal bevestiging zoeken bij Johan en Gijpie steeds willen onderbreken.
Wut?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Teams die dat proberen falen altijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Dacht PSV dat ook niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
Kun je allemaal niet zeggenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tadic is beter dan Boerrigter. De Jong beter dan Sigthorsson. John beter dan Narsingh. Chadli beter dan Eriksen.
Stel je voor, ons middenveld en Guidetti en dan Tadic en John ipv Cabrelletje en Schaken ervoorquote:
Dubbel Cquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
McLaren heeft gelijk; Douglas kan idd het niveau van de CL niet aan.
Derksen zn eerste vrouw is overledenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Serko het volgende:
Derksen zn vrouw ooit een veeg gehad van Co ofzo? Die man spoort niet joh hoe erg hij Adriaanse afbrand 1 van de beste trainers kwa entertainment op de nederlandse velden... ongelooflijk. Niveau volledi afwezig weer bij Johan de expert.
Lijkt me dat Derksen iets weet over Adriaanse maar wat hij niet wil vertellen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Serko het volgende:
Derksen zn vrouw ooit een veeg gehad van Co ofzo? Die man spoort niet joh hoe erg hij Adriaanse afbrand 1 van de beste trainers kwa entertainment op de nederlandse velden... ongelooflijk. Niveau volledi afwezig weer bij Johan de expert.
Dat vind jij gek?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen zn eerste vrouw is overleden
Dankzij adriaanse?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen zn eerste vrouw is overleden
Z'n huidige vrouw is in elk geval flink gepakt door v. Geel. Waarschijnlijk nog geen jaar geleden, want Johan is nog steeds zo vol haat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Serko het volgende:
Idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp is wel irritant. Hij is het per definitie oneens met Hansie. Wat hij ook zegt.²
Niet Theo??quote:
Raar eigenlijk.quote:
J-D trapte er ook in die heb ik niet meer gezien die beloofde iedereen 100 euro als hij ongelijk hadquote:
Hij is over z'n top heenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Johan is zo facking zielig tegenwoordig
VI zonder Derksen is als Hepie en Hepie zonder Hepiequote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef cptmarco het volgende:
Kan die Derksen niet eens een keertje een avondje thuis blijven????
Of als Rembo en Rembo zonder ...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
VI zonder Derksen is als Hepie en Hepie zonder Hepie
Precies.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Rodawa het volgende:
Hansie aan tafel is gewoon niet zo'n succes meer. Johan die hem overdreven probeert af te branden, Hans die bij alles loopt te overacten... doe maar gewoon Boskamp of Schelvis.
Hoe oud is 'ie nu eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na z'n 65e zie je hem nooit meer terug.
Volgens sommige hier ook al Obese. Gaat dit wel mogen van SBS?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Volgende week bij: Gepest op rtl4, Hans Kraai Jr.
AC Milan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke club Hansie gaat noemen.
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Sjapoela het volgende:
Ergens een stream te vinden? kBen gvd al ruim een half uur aan het kutten
PSV.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Had liever de bek van die Ratelband dichtgetapedquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf een aligator? En zijn bek was niet eens dicht getaped....
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken een mooi malussysteem voor Paolo Guerrero:quote:
Gewoon Milan. Was allang bekend.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Thx, ik ga het nu proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htm
Werkt deze niet?
Mwa, vind Hansie wel goed, maar Derksen slaat door in het afzeiken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zitten jullie toch te zeiken zeg, zap lekker naar RTL 5, leuk modellen programma geloof ik, als het je niet bevalt kan ie ook uit.
Ik heb liever Hansie dan v Hanegem, het is nog geen topshow, maar wel een goede show.
Klopt. Maar Gijp ook. Ze nemen Hansie in zijn geheel niet serieus.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind Hansie wel goed, maar Derksen slaat door in het afzeiken.
Prima show verder trouwens.
Polygamie is jullie marokkaantjes niet vreemd toch? En thuis mogen ze 't doekie af toch? Heerlijk man.quote:
Dit. En dat is gewoon vervelend aan het worden. Dat heeft het programma ook helemaal niet nodig. Overdaad schaadt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken een mooi malussysteem voor Paolo Guerrero:
• Acht wedstrijden schorsen
• Daar bovenop nog een extra schorsing
• In geval van degradatie contract ontbinden en wachtgeld weigeren
Dat is allemaal gespeeld joh. Derksen slaat nu een arm om Hansie heen en zegt: zullen de kijkers denken dat we elkaar echt niet mogen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen alcohol maar ik vind ze allebei goed (die met Mickey Rourke ook) dus ik kijk uit naar die met Sheenquote:
Breng RTL Nederland niet op ideeën.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. En dat is gewoon vervelend aan het worden. Dat heeft het programma ook helemaal niet nodig. Overdaad schaadt.
Bommel is er alquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
Als Bommel naar Milan gaat dan laat van Gaal maar naar PSV komen.
Je weet niet wat je zegt man.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
Als Bommel naar Milan gaat dan laat van Gaal maar naar PSV komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |