doen hunzelf ook bij Hansquote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef AryaMehr het volgende:
Ik word gek van Hans, telkens Gijpie willen onderbreken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Graafschap was ofzo zou ik Hansie Hansie Hansie nemen als coach
Flikker op met je ''quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Labyad vind ik niet echt een fijne speler.˛
Zo zonde dat hij z'n trainersdiploma niet heeft. Hans zou een verrijking van de Eredivisie zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de Graafschap was ofzo zou ik Hansie Hansie Hansie nemen als coach
Hij praat te veel. En zelfs qua techniek is hij bepaald geen Afellay of Diba.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Flikker op met je ''˛ '' tong80-imitatie
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Wekking de Twente-Watcher zit tussen Hans en Gijp in
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, zitten er vrijwilligquote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?˛
Is hobbymatig naast het slaan van hun vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdienen die gasten echt hun geld met dat soort "werk"?˛
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef ShevaJB het volgende:
Verbeek is dan ook een vermakelijke hork.
Ik gooi de bitterballen in het vet, it's gonna be fucking party time biatch jwz met die leipe Peter mofo helemaal te gek leip man.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat laatste doen ze wel betaald toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hobbymatig naast het slaan van hun vrouw.
Dit is gewoon intimidatie.quote:
ach joh, je moet denken aan de jugend.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gelul. Verbeek is de enige Nederlandse coach die de waarheid durft te zeggen. Maak maar weer monddood, zoals zo'n sul als Jans die alles nuchteroppakt (oftewel, alles maar accepteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |