Ik zou de tooi graag nog wat groter en met wat meer bling bling willen zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ben ik het wel mee eens, maar ik vond het storend dat 'Treble' pal voor Joan ging lopen huppelen.
Laat ze maar een beetje op de achtergrond blijven en bv alleen bij het laatste refrein naast haar komen staan, maar niet er voor langs, door het beeld van Joan.
En inderdaad de indianen-cowboytje-jeugdfilmpjes goed tonen.
Verder niets aan veranderen
dat is een Communitypagina die word automatisch aangemaakt voor mensen die Joan onder favoriete muziek zetten in hun FB profiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje jammer dat de beheerder hiervan niet een mooie fan page maakt.
https://www.facebook.com/pages/Joan-Franka/100452073356306
Oké, Greys.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten Shownieuws te kijken dus zo!
In de eerste plaats of er een excuus aan Joan komt zoals we gevraagd hadden, en natuurlijk stiekem een beetje of ze FOK! noemen of dat ze zelf roepen dat ze 'het ontdekt hebben dat het nep is'.
Alleen als je wilt, hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
zo, met pijn in m'n hart de tv op sbs 6 gezet, eens kijken wat jullie belhamels nu weer gedaan hebben
2xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zelfs de frontpage van FOK! in beeld![]()
Ik vind het heel erg tof dat dit forum net op SBS zo 'in het zonnetje gezet is' maar ik blijft het toch niet zo leuk vinden wat Rambam gedaan heeft. Het was echt toeval dat ik gisteravond op Fok forum was en die nepsite ging onderzoeken. Het had zomaar kunnen zijn dat pas na het weekend ontdekt werd dat die fake site van die Kroatische zanger pas een paar dagen bestaat en dan had het nieuws zich dit weekend als een wild opstopbaar vuur door veel internationale Eurovisie sites/forums/youtube verspreid en was er geen houden aan (Zelfs vanavond zie ik op youtube dat een paar haters /trolls proberen Joan als een plagiaat-pleger af te schilderen). Ook als pas later blijkt dat het om een hoax ging. Want dan is het kwaad al geschied, en kleeft er een enorme smet aan Joan, onze inzending.quote:
Heb ik in alle drukte helemaal gemist dat Rambam hier op het forum gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:51 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Dit is hoe Rambam tot nu toe gereageerd heeft (gisteravond hier op dit forum). Voor de rest geen woord over wat ze ervan vinden dan ze Joan als middel hebben gebruikt.
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nlquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Foknieuws.nl? Dat kende ik nog helemaal niet
Denk het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef ThinFinn00000 het volgende:
De reactie was van mrclor : [2012] NL: Joan Franka - You and me #4 , #281
Maar ik weet nu even niet zeker of dat Rambam is?
Ja inderdaad, tof.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nl
Het bericht stond op de fpquote:
quote:Plagiaatverhaal Joan Franka is onzin
Joan Franka is haar fans dankbaar. Dankzij hun speurwerk kon een verzonnen plagiaatverhaal vroegtijdig de kop in worden gedrukt.
Het was even goed schrikken voor Joan Franka. Na alle discussie over haar verentooi dook gisteren ook nog eens het gerucht op dat haar songfestivalnummer plagiaat was. You and me zou verdacht veel lijken op het nummer You will see van de Kroatische zanger Zoran Drazic.
Site
Na een dag speuren lijkt van het hele plagiaatgerucht niets waar. Speurneuzende songfestivalfans vonden aanwijzingen dat het hele verhaal over Drazic uit de koker van het satirische VARA-programma Rambam komt. Zijn site is namelijk in Nederland geregistreerd en bestaat pas sinds afgelopen woensdag. Verder dook in de code van de site de term rambam op. Het lijkt er sterk op dat de Kroatische zanger helemaal niet bestaat.
Te gek
Joan is blij met de helpende hand van haar fans. ‘Jullie zijn te gek’, schrijft ze op het forum van Fok! Dankzij hun hulp kan ze zich nu volledig storten op de voorbereiding op haar optreden op het Eurovisie Songfestival in mei. En op die kwestie met de indianen...
Geen ideequote:Op zondag 4 maart 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
Rambam is aankomende maandag om 21:55uur op tv. Zullen ze er dan al wat over zeggen?
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.quote:
Kanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??quote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Hoezo haal je dat uit die gegevens dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??
Alleen niet als Joans naam bevuild wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan
En zelfs als het iemand van Rambam is zijn ze juist van harte welkom hier mee te posten!
Maar dat kan iedereen schrijven, ik snap OOK dat het juist de bedoeling wasquote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "dit was dus juist de bedoeling."
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
Toen ik het las had ik ook al zo'n mijn bedenkingen vandaar dat ik ook zijn post geschiedenis checkte.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling."
Wie zou zoiets nou schrijven?
Ja, met het filmpje van de swingende Fok!ers bij het NSFquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
ik bedoel ook FOK in zijn geheel.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaan.
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Alleen snappen wij en Joan niet dat het over haar rug moest. Dus daar ben ik benieuwd naar wat ze daarover zeggen juist.
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Ole het volgende:
Punt hebben we 2 jaar geleden al gemaakt. Al was dat niet zo bedoeld
zit in de kroeg maar zoek hem opquote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijn
dat is eigenlijk het enige waarvan ik zou zeggen, verzin iets alternatiefs, ik vind het niet passen in het nummer en het haalt de flow eruitquote:Op zondag 4 maart 2012 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zelfs al gewend aan die hoge stukje die ik in het begin zo gekkig vond klinken.
Nee maar ik bedoel eigenlijk meer... ze hadden meerdere fake persberichten: "Rechtste stemmers hebben de meeste seks", "CDA-stemmers gaan het vaakst vreemd". Zoiets in elk geval. Daarmee benadeel je niet iemand in het bijzonderquote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?
Het is niet alsof ze speciaal het songfestival als target hebben.
Dankje wel Benny.. zelfs Fok! werd genoemd en terecht voor jullie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/plagiaat-joan-blijkt-hoax-rambam/
Krijg toch een rambam vanquote:Op zondag 4 maart 2012 09:52 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... de foto's van die andere meneer zijn weg en kijk eens wat er in de plaats staat nu:
http://www.zorandrazic.com/tour.php
quote:
Ik hoop dat er budget is in 'het Nederlandse songfestival kamp' om een aantal buitenlandse promo optredens te doen inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 11:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik denk dat ze in iedergeval bij de Turkse talkshows "Beyaz Show" en "Medya Krali" van Okan Bayülgen(hebben jullie vast vannacht op twitter van gehoord) moet optreden. Jaarlijks komen Eurovisie deelnemers om hun land te promoten. Dat ze van oorsprong Turks is zal haar ook pluspunten opleveren
![]()
Ik hoop in iedergeval dat ze de finale haalt
Hoi, helder lichtquote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom word ik weer verkeerd begrepen..ik zei krijg de rambam van alleen: Wat dat programma Joan aan gedaan heeft.
Nee denk het niet, want die bewuste meneer van die Indianenstichting heeft inmiddels een verklaring op zijn eigen website gezetquote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef iBenny het volgende:
He, maar zou het nieuws dat Joan bedreigd zou worden door die indianen niet ook door hun verspreid kunnen zijn?
En die is wel echt een indiaan en niet een van de presentatoren ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet, want die bewuste meneer van die Indianenstichting heeft inmiddels een verklaring op zijn eigen website gezetDat ie het zo allemaal niet bedoelde.
Nee die man is geen indiaanquote:Op zondag 4 maart 2012 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die is wel echt een indiaan en niet een van de presentatoren ofzo?
En dan gaat hij haar Turkse komaf er nog bij halen ookquote:Op zondag 4 maart 2012 13:00 schreef iBenny het volgende:
Hmm, te veel tekst en moeite voor zo'n website idd
komt waarschijnlijk doordat ze van merriman weir op hun flikker hebben gehadquote:Op zondag 4 maart 2012 09:52 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... de foto's van die andere meneer zijn weg en kijk eens wat er in de plaats staat nu:
http://www.zorandrazic.com/tour.php
Misschien wel jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk doordat ze van merriman weir op hun flikker hebben gehad
En deze dan:quote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik heb Joan Franka via haar website benaderd en gevraagd waarom zij geen hoodfdoek wil dragen (omdat zij van Turkse komaf is). Helaas weiger Joan ieder commentaar naar mij toe [..]."
Inclusief spelfouten.
En dit: "Joan Franka oftewel Ayten Kalan, je echte naam." Alsof er iets beschamends onthuld wordt.
Joan wordt dan zachter gezet, en de aandacht gaat dan naar de achtergrondzangeres. Da's zonde.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:43 schreef Re het volgende:
[..]
dat is eigenlijk het enige waarvan ik zou zeggen, verzin iets alternatiefs, ik vind het niet passen in het nummer en het haalt de flow eruit
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef 8Orly8 het volgende:
Wat kleeft daar toch zo...? Ojee, het is een Gevolg!
Nee, dan zul je branden in het vagevuur!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:05 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we vergeten 'ugh'.
Of mogen niet-Indianen dat ook niet zeggen?
krijgen we weer boze mailtjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:05 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, we vergeten 'ugh'.
Of mogen niet-Indianen dat ook niet zeggen?
quote:Rambam verzint ook plagiaatverhaal Joan Franka
Zaterdag, 3 maart 2012 - 23u57
RAMBAM heeft de afgelopen weken een aantal neppersberichten verstuurd aan diverse nieuwsmedia. Met het verspreiden van deze zelfbedachte persberichten wil het VARA-programma, onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden.
Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws van afgelopen week dat CDA-kiezers vaker vreemd gaan.
De ruime media-aandacht die al dit nep-nieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden. Een uur na de eerste berichtgeving over het Songfestivalliedje gebeurde dat alsnog door oplettende bezoekers van het FOK!-forum.
De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
Ja, ehmmm....quote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef iBenny het volgende:
He, maar zou het nieuws dat Joan bedreigd zou worden door die indianen niet ook door hun verspreid kunnen zijn?
Klinkt als iets van een verklaring van Rambam, tenzij hun wat verkeerd hebben begrepen. Zo niet dan vraag ik me af waarom ze Joan zo nodig moeten pakkenquote:Rel om Indianentooi Joan blijkt stunt VARA
04 maart 2012, Zondag
Het VARA TV-programma RAMBAM heeft de afgelopen week een aantal berichten aan diverse media gestuurd met het doel te onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden.
Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws dat Joan bedreigd zou worden om haar Indianentooi. Overigens hebben wij geen van de 'nieuwsfeiten' gepubliceerd op onze website.
De ruime media-aandacht die al dit nep-nieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden.
De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3.
twitter:carloenirene twitterde op zondag 04-03-2012 om 13:41:34Vandaag in #Life4you een persiflage op Joan Franka's You and Me!!! Irene als Joan Franka en Carlo als Maik! Kijken dus! http://t.co/qaPq3iT5 reageer retweet
ik vind het nu al grappigquote:Op zondag 4 maart 2012 14:37 schreef iBenny het volgende:
Joan wordt vanavond in Life4You gepersifleerd door Irene...:
[ afbeelding ]
je kunt die indianenvereniging mailen/bellen als je wilt.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef ThinFinn00000 het volgende:
quote:
"Rel om Indianentooi Joan blijkt stunt VARA
04 maart 2012, Zondag
Het VARA TV-programma RAMBAM heeft de afgelopen week een aantal berichten aan diverse media gestuurd met het doel te onderzoeken hoe zorgvuldig journalisten hun bronnen raadplegen en feiten checken alvorens te publiceren of uit te zenden.
Het bericht dat het Songfestival-liedje van Joan Franka erg lijkt op een nummer van een Kroatische artiest was één van die nepberichten, net als het nieuws dat Joan bedreigd zou worden om haar Indianentooi. Overigens hebben wij geen van de 'nieuwsfeiten' gepubliceerd op onze website.
De ruime media-aandacht die al dit nep-nieuws kreeg laat volgens de makers zien hoe makkelijk het is om onwaarheden gepubliceerd te krijgen, simpelweg doordat bronnen en feiten niet geverifieerd werden. Met de minste inspanning had men de verschillende (nep) berichten tot RAMBAM kunnen herleiden.
De RAMBAM-aflevering met daarin de verspreiding van de diverse verzonnen persberichten is aanstaande maandag om 21.55 uur te zien bij de VARA op Nederland 3."
Ik wil eerst verificatie/bewijs zien dat het nieuws dat Joan bedreigd zou worden om haar Indianentooi, óók van Rambam afkomstig is. Het kan zijn Showbiznewz het ook zomaar ergens vandaan heeft.
Yup. Ze bestaan ook al sinds 2008. Dan zou het een complot moeten zijn, maar dat is niet het onderwerp van de uitzendingquote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Die indianenvereniging lijkt zo op het oog echt te bestaan als je door die hele site bladert: http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
je ziet het joan franka verhaal wel op de frontpage van die site staan toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Die indianenvereniging lijkt zo op het oog echt te bestaan als je door die hele site bladert: http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
Ja, ik heb het al gezien hoor. Ik heb bijgedragen aan het oplossen van het mysterie vrijdagavond. Maar wat bedoel je precies? Ik vind het nieuws over het gedoe rondom de indianentooi en dat Joan daarom bedreigd zou zijn, valide (echt waar dus). Dus ik snap niet hoe showbiznewz er ineens bij komt dat ook dat door Rambam verzonnen is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je ziet het joan franka verhaal wel op de frontpage van die site staan toch?
Dat is een pop.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Stukje naar beneden scrollen,maar wat doet die vrouw daar met een tooi op???
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
Dat is een houten popquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Stukje naar beneden scrollen,maar wat doet die vrouw daar met een tooi op???
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
2x, want 1956 is nooit bekend geworden hoe hoog of laag Nederland is ge eindigd.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik las net op Wikipedia dat Nederland drie keer heeft gewonnen nadat ze in het jaar daarvoor laatste werden. Joan gaat dus dit jaar winnen.![]()
Ik las net dat in 1956 Nederland laatste en 7e zijn geworden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef ato het volgende:
[..]
2x, want 1956 is nooit bekend geworden hoe hoog of laag Nederland is ge eindigd.
quote:Carlo en Irene nemen persiflage Joan Franka op
Carlo Boszhard en Irene Moors hebben zondagmiddag in Studio 5 in Hilversum de persiflage opgenomen van Nationaal Songfestival-winnares Joan Franka. Het resultaat is later op de dag te zien in de RTL 4-show Life 4 You, waarin ook de ‘echte’ Franka te gast is. Dat heeft producent Masmedia laten weten. Moors kruipt in de persiflage in de huid van Franka, terwijl Boszhard als stylist Maik de Boer alternatieven biedt voor de veelbesproken indianentooi van de zangeres. Bron
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag bij Carlo en Irene een persiflage van Joan
Ik ga zelf niet eens kijken, want ik heb een hekel aan die twee. Misschien zap ik even om een glimp van Joan op te vangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.
Hehe... 'Maar mijn powerballadquote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persiflages van irene en carlo zijn nooit leuk.
Ja ik kan eigenlijk wel raden wat voor 'waardevolle tips' hij aan Joan gaat geven:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat Carlo haar met respect behandelt, want hij had behoorlijk commentaar op Joan na afloop.. en zoals je merkt, is half Nederland het met hem oneens
Ik weet het ook zeker. Showbiznewz heeft dat verhaal gemakshalve op dezelfde hoop gegooid als het Rambam-plagiaatverhaal. Waar gaat het toch heen met de roddeljournalistiek in NL??quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat indianentooi gedoe is volgens mij echt niet van rambam hoor
Weet het bijna wel zeker.
ja ik kan het ook raden, precies met die stem erbij... weet echt exact wat hij gaat zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Ja ik kan eigenlijk wel raden wat voor 'waardevolle tips' hij aan Joan gaat geven:
kleding, danseressen, opbouw van het liedje, camerabehandeling ("je moet je cameramoment pakken meid")
Sportief wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
Carlo neemt het terug
Dat die tooi niet moet. Want dat moet gewoon wel, vindt ie nu.
Vond ik ookquote:
Hoezo vinden Irene en Rudolph niks?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja, hij neemt het terug... maar ondertussen vinden Irene en Rudolph Joan niks (die waren voor Raffaella) EN gaat Carlo Joan straks in de zeik nemen met een persiflatie.
edit: ACH, Glennis gaat weer Whitney Houston doen.............
Ja maar iedereen komt toch voorbij in dat programmaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
EN gaat Carlo Joan straks in de zeik nemen met een persiflatie.
Ja, wat is die irritant! Achtergrondzangeres was vals? Rot op zeg, die hoorde er juist bij.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die Glennis zit er ook zo'n beetje om de weekEn nu kan ze wéér vertellen hoe het moet.
Eens! Van mij mag ie volgend jaar weer in de songfestivaljury!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Carlo erg prettig als jurylid, beter te pruimen dan in dit programma eigenlijk...
Op de vraag aan Rudolph, 'Wat vind je van Joan?' wilde hij niets negatiefs zeggen, maar ondertussen zachtjes 'tja ik vond Raffaella in die battle beter'quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo vinden Irene en Rudolph niks?
Als je eigenlijk voor een ander was hoef je een ander toch niet meteen 'niks' te vinden?
En ik geloof niet dat Joan daar zelf uberhaupt nog zou komen als ze d'r afzeiken hoor, en Joan komt daar zelf ook gewoon.
Niet lullig bedoeld hoor, maar luister je wel naar wat ze zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh en die foto van Cher met een witte hoofdtooi en in bikini:
a. probeer van Joan nou niet een copycat te maken
b. SEXY PAST NIET BIJ JOAN....
echt serieus, Carlo moet zich helemaal nergens mee bemoeien deze keer...
Nou ja hij houdt ook heel erg van 'cheese' als ik hem zo nu in zijn keuken bezig zie...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Op de vraag aan Rudolph, 'Wat vind je van Joan?' wilde hij niets negatiefs zeggen, maar ondertussen zachtjes 'tja ik vond Raffaella in die battle beter'
Kan toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Op de vraag aan Rudolph, 'Wat vind je van Joan?' wilde hij niets negatiefs zeggen, maar ondertussen zachtjes 'tja ik vond Raffaella in die battle beter'
weet ik, ben blij dat smaken verschillen, maar Rudolph en Irene hebben geen positief woord over Joan gezegd...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan toch?
Ik vond Joan beter, maar ik vond het liedje van Raffaela stiekem ook best leuk
Dus dat je de één beter vindt, wil niet zeggen dat je de ander meteen helemaal niets vind.
En smaken verschillen, godzijdank
Is het niet hoe je een liedje van Volumia bij VOH moet doen, dan is het wel weer ESF, Mientje uit de Jordaan weet het beterquote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wat is die irritant! Achtergrondzangeres was vals? Rot op zeg, die hoorde er juist bij.
Och Irene heeft vermoedelijk die hele uitzending niet eens bekekenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
weet ik, ben blij dat smaken verschillen, maar Rudolph en Irene hebben geen positief woord over Joan gezegd...
Dan zou het juist erg leuk zijn als Joan straks de finale wel haalt, waar Glennis dat niet deed.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet hoe je een liedje van Volumia bij VOH moet doen, dan is het wel weer ESF, Mientje uit de Jordaan weet het beterEn op zich is dat geen punt, maar de toon... jek.
hahaha ik vind het niet leuker, maar die versie zit ook in mijn kop..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een probleem, You will See is aanstekelijker dan You and Me.. dus nu heb ik de hele tijd ipv You and Me You will See in m'n kop.
Wait, whut?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een probleem, You will See is aanstekelijker dan You and Me.. dus nu heb ik de hele tijd ipv You and Me You will See in m'n kop.
Dat zou geweldig zijn!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou het juist erg leuk zijn als Joan straks de finale wel haalt, waar Glennis dat niet deed.
*verheugt*
Wuuutquote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Het melodietje is aanstekelijker, komt doordat het nog net effe wat simpeler is.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
Dat valse gejengel... aanstekelijker?
Oh ik vind hem juist traag en slepend.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het melodietje is aanstekelijker, komt doordat het nog net effe wat simpeler is.
Het is een onsympathiek type, maar er zijn er weinig die dit kunnen toch denk ik... hier in Nederland.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dit is anders ook niet helder Glennis Know It All
Ze mag wel eens bij mij wat bitterballen komen eten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor d'r inderdaad liever zingen dan praten
Je bent wel erg van de complottheorieën he?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Glennis wordt wel heel erg opgehemeld door Carlo (ook weer met die oplezen van die tweets over Glennis net). Ik vraag me af of het de bedoeling van ze is dat er gevoelsmatig een contrast wordt gemaakt met Joan die straks opkomt zodat het pibliek en de kijkers een contrast voelen tussen de zangkwaliteiten van Glennis vs. Joan. Het zou echt een geniepige valse streek van ze zijn.
Ik moet hier wel om lachen eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaat wel You and Me zingen. Dat scheelt...
Ik had gedacht dat ze die niet mocht zongen, aangezien het niet op 3FM mocht
Ik stiekem ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat persiflage liedje, ik vond het wel lollig
Hoezo mag het niet van 3 fm?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze gaat wel You and Me zingen. Dat scheelt...
Ik had gedacht dat ze die niet mocht zongen, aangezien het niet op 3FM mocht
jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch vind ik Carlo maar een hypocriete lul.
ohw zo. Sorry, zat ff niet op te lettenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat persiflage liedje, ik vond het wel lollig
Maar waarom dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Crohnjurist het volgende:
En toch vind ik Carlo maar een hypocriete lul.
Waarom vind jij het dan? Ben ik oprecht nieuwsgierig naarquote:
Viel wel mee hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Crohnjurist het volgende:
Na het NSF tijdens de nabeschouwing had Carlo geen goed woord over Joan, dat zou je eens op moeten zoeken.
Dat heb ik gezien en gehoord, maar ik heb haar echt niet horen afzeiken hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Crohnjurist het volgende:
Na het NSF tijdens de nabeschouwing had Carlo geen goed woord over Joan, dat zou je eens op moeten zoeken.
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom vind jij het dan? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar
Hij heeft toch helemaal niet lelijk gedaan over Joan tijdens het NSF?
Hoezo mag hij nu niet aardig tegen haar doen dan? Als hij onaardig was geweest nu was het ook niet goed..
Daar was ik het ook niet mee eens, maar smaken verschillen gewoon en dat kan je Carlo dan moeilijk aanrekenenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik snap wel Crohnjurist wel een beetje... Carlo heeft vorige week wel aangetoond dat hij vastgeroest zit aan de ouderwetse ballads (hij ging nat op Kim en Pearl) en was nogal kritisch over het liedje van Joan vergeleken bij die liedjes...
De enige die ECHT zuur en lelijk over Joan deed was Raffaelaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.
Carlo was helemaal niet zuur, ik denk dat je je wat inbeeldt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken Carlo al een tijdje (niet persoonlijk) en vind hem de laatste jaren minder sympathiek dan vroeger. Hypocrisie is hem niet onbekend... De manier waarop hij over Joan tijdens en vooral na het NSF praatte (zijn zeer zure reactie), en dan nu vandaag dit.
Idd, ik vond de manier waarop AliB sprak rete-irritant.. en dan heb ik het nog niet eens over de taalfouten die hij maakte *huivert*quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik het ook niet mee eens, maar smaken verschillen gewoon en dat kan je Carlo dan moeilijk aanrekenenIk vond AliB dan irritanter..
Ik snap alleen echt niet waarom hij nu dan 'hypocriet' is?
Maar misschien moet ik het ook gewoon niet proberen te snappen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De enige die ECHT zuur en lelijk over Joan deed was Raffaela
Na afloop van het NSF.
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandjequote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Maartel het volgende:
[..]Wat zei Raffaella dan?
(vind 'r toch al stom maar er mag een reden bij)
En daar had ze nog iemand anders voor nodig om het te bedenken ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurkenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
wie wil dat nou niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
Ja, dat was me idd ook al opgevallen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
kinderen van 3 en 5quote:
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Ik heb eerlijk gezegd de hele tekst gemist van Rafadella.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed onthouden...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
FOK! is te kneuterig voor TV denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?Flikker shownieuws eruit en Fok!-entertainment erin en je bent zeker van gecheckte berichten
Ja we zaten nog van te voren in het 'met 29 FOK!kers naar het NSF' te pruttelen dat je voor Raffaela wasquote:
Ik vond het voor Ivan super dat ie bij de laatste drie zat, en verdiend ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zitten.
Dan hadden er op esctoday nu heel andere buitenlandse reacties gestaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij dat we Joan sturen als ik dit gejank van Gordon en cs hoor
Net als de vorige keer met de Toppers (ze hadden zich beter de Floppers kunnen noemen) toen het ook zooooo toevallig was dat het liedje dat het NSF won door Gordon geschreven was.quote:
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snolquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit te wachten op Joan in Life4You, maar moet me even van het hart wat een ongelofelijk kutprogramma dat is. Het is de Margrietzomerweken en de Huishoudbeurs onder de TV-programma's. WTF zeg.
X-Factorquote:
Het was jammer dat het refrein zo eentonig was, anders had het nog best goed kunnen scorenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Gordon is leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
90% van de tijd zijn het mensen van RTL, en zie hier; Gordon en die Haagse Cherso snol
Ik vind Gordon ook leukquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gordon is leukEn ik ben het met hem eens: Holland got Talent is de leukste talentenjacht vanwege de verscheidenheid. Voor de rest kijk ik dit echt nooit, het is dat Joan er nu in zit.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Mooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef ato het volgende:
Nee is nog niet geweest, Overtones nooit van gehoord..
Doet me een beetje denken aan dat Duitse bandje, The Baseballs.quote:
En mensen die hun cd/boek/programma willen pluggen zo te zien, want anders zou Jan Jaap er niet zitten denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Gordon ook leuken zelfs zijn muziekbandje kan ik best waarderen (itt tot andere Nederlandse muziek). Maar áltijd mensen van RTL in het programma... dat is een beetje jammer. Al staat het hier bijna altijd op Zondag op.
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel opvallend dat Glennis staat te koken... ik zou zweren dat die al 3 jaar niet meer gegeten heeft zoals ze eruit ziet tegenwoordig
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke showquote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Glennis ziet er mager uit vooral in haar gezicht.
Ik kijk nu niet hoor, en nooit naar Lyfe&4You..Maar zie haar weleens op tv of bij Boulevard whatever..Daarom zeg ik dat ze mager is.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heeft ze al niet een paar keer daar gekookt? Voor mijn gevoel is ze er elke show
Komt op mij over als iemand met gebrek aan zelfreflectie die is uitgenodigd om in de zeik te worden genomenquote:
Mijn god... ik geloof dat ik liever had gehad dat ik er nu nog steeds nooit van gehoord hadquote:Op zondag 4 maart 2012 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ken je Jo Bonte niet??? Beetje zanger Rinus onder de nietsnutten.
Inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Maartel het volgende:
Jezus wat stond Ms Grace daar een partij arrogant te kijken op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |