Dat is een pop.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Stukje naar beneden scrollen,maar wat doet die vrouw daar met een tooi op???
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
Dat is een houten popquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Snakey het volgende:
Stukje naar beneden scrollen,maar wat doet die vrouw daar met een tooi op???
http://jcmj5.home.xs4all.nl/frame.htm
2x, want 1956 is nooit bekend geworden hoe hoog of laag Nederland is ge eindigd.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik las net op Wikipedia dat Nederland drie keer heeft gewonnen nadat ze in het jaar daarvoor laatste werden. Joan gaat dus dit jaar winnen.![]()
Ik las net dat in 1956 Nederland laatste en 7e zijn geworden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef ato het volgende:
[..]
2x, want 1956 is nooit bekend geworden hoe hoog of laag Nederland is ge eindigd.
quote:Carlo en Irene nemen persiflage Joan Franka op
Carlo Boszhard en Irene Moors hebben zondagmiddag in Studio 5 in Hilversum de persiflage opgenomen van Nationaal Songfestival-winnares Joan Franka. Het resultaat is later op de dag te zien in de RTL 4-show Life 4 You, waarin ook de ‘echte’ Franka te gast is. Dat heeft producent Masmedia laten weten. Moors kruipt in de persiflage in de huid van Franka, terwijl Boszhard als stylist Maik de Boer alternatieven biedt voor de veelbesproken indianentooi van de zangeres. Bron
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag bij Carlo en Irene een persiflage van Joan
Ik ga zelf niet eens kijken, want ik heb een hekel aan die twee. Misschien zap ik even om een glimp van Joan op te vangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.
Hehe... 'Maar mijn powerballadquote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Carlo zou natuurlijk ook zichzelf kunnen persifleren als juryfaalhaas.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persiflages van irene en carlo zijn nooit leuk.
Ja ik kan eigenlijk wel raden wat voor 'waardevolle tips' hij aan Joan gaat geven:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat Carlo haar met respect behandelt, want hij had behoorlijk commentaar op Joan na afloop.. en zoals je merkt, is half Nederland het met hem oneens
Ik weet het ook zeker. Showbiznewz heeft dat verhaal gemakshalve op dezelfde hoop gegooid als het Rambam-plagiaatverhaal. Waar gaat het toch heen met de roddeljournalistiek in NL??quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat indianentooi gedoe is volgens mij echt niet van rambam hoor
Weet het bijna wel zeker.
ja ik kan het ook raden, precies met die stem erbij... weet echt exact wat hij gaat zeggenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Ja ik kan eigenlijk wel raden wat voor 'waardevolle tips' hij aan Joan gaat geven:
kleding, danseressen, opbouw van het liedje, camerabehandeling ("je moet je cameramoment pakken meid")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |