Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Maartel het volgende:
Fok!
In de gek te houden![]()
Jezus wat stond Ms Grace daar een partij arrogant te kijken op de achtergrond.
Kan ook. 't kon iig vriendelijker.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar meer sjaggerijnig kijken eigenlijk.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de afgelopen jaren anders niet zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We gaan weer zo hard verliezen dit jaar
Waarom moeten er altijd van deze obscure non- artiesten meedoen met een of andere ''originele'' act.
Je moet gewoon mainstream popshit maken, dan win je.
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straksquote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We gaan weer zo hard verliezen dit jaar
Waarom moeten er altijd van deze obscure non- artiesten meedoen met een of andere ''originele'' act.
Je moet gewoon mainstream popshit maken, dan win je.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straks
In het westen verdienen pop-artiesten er ook geld mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mainstream popshit, daar komen alle Oostbloklanden mee straks
quote:Remco Mail [26990]
Thu 1 Mar 2012 16:07:53
She's from Turkish origine, maybe we can get our twelve points BACK from Turkye?
We gaan zo ongelofelijk hard naar de finalequote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
Te cute!
Net wat een buitenlander op esctoday zei 'Ik zie straks die hele grote zaal in Baku al meeklappen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop