Ik zou de tooi graag nog wat groter en met wat meer bling bling willen zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ben ik het wel mee eens, maar ik vond het storend dat 'Treble' pal voor Joan ging lopen huppelen.
Laat ze maar een beetje op de achtergrond blijven en bv alleen bij het laatste refrein naast haar komen staan, maar niet er voor langs, door het beeld van Joan.
En inderdaad de indianen-cowboytje-jeugdfilmpjes goed tonen.
Verder niets aan veranderen
dat is een Communitypagina die word automatisch aangemaakt voor mensen die Joan onder favoriete muziek zetten in hun FB profiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje jammer dat de beheerder hiervan niet een mooie fan page maakt.
https://www.facebook.com/pages/Joan-Franka/100452073356306
Oké, Greys.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten Shownieuws te kijken dus zo!
In de eerste plaats of er een excuus aan Joan komt zoals we gevraagd hadden, en natuurlijk stiekem een beetje of ze FOK! noemen of dat ze zelf roepen dat ze 'het ontdekt hebben dat het nep is'.
Alleen als je wilt, hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
zo, met pijn in m'n hart de tv op sbs 6 gezet, eens kijken wat jullie belhamels nu weer gedaan hebben
2xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zelfs de frontpage van FOK! in beeld![]()
Ik vind het heel erg tof dat dit forum net op SBS zo 'in het zonnetje gezet is' maar ik blijft het toch niet zo leuk vinden wat Rambam gedaan heeft. Het was echt toeval dat ik gisteravond op Fok forum was en die nepsite ging onderzoeken. Het had zomaar kunnen zijn dat pas na het weekend ontdekt werd dat die fake site van die Kroatische zanger pas een paar dagen bestaat en dan had het nieuws zich dit weekend als een wild opstopbaar vuur door veel internationale Eurovisie sites/forums/youtube verspreid en was er geen houden aan (Zelfs vanavond zie ik op youtube dat een paar haters /trolls proberen Joan als een plagiaat-pleger af te schilderen). Ook als pas later blijkt dat het om een hoax ging. Want dan is het kwaad al geschied, en kleeft er een enorme smet aan Joan, onze inzending.quote:
Heb ik in alle drukte helemaal gemist dat Rambam hier op het forum gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:51 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Dit is hoe Rambam tot nu toe gereageerd heeft (gisteravond hier op dit forum). Voor de rest geen woord over wat ze ervan vinden dan ze Joan als middel hebben gebruikt.
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nlquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Foknieuws.nl? Dat kende ik nog helemaal niet
Denk het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef ThinFinn00000 het volgende:
De reactie was van mrclor : [2012] NL: Joan Franka - You and me #4 , #281
Maar ik weet nu even niet zeker of dat Rambam is?
Ja inderdaad, tof.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nl
Het bericht stond op de fpquote:
quote:Plagiaatverhaal Joan Franka is onzin
Joan Franka is haar fans dankbaar. Dankzij hun speurwerk kon een verzonnen plagiaatverhaal vroegtijdig de kop in worden gedrukt.
Het was even goed schrikken voor Joan Franka. Na alle discussie over haar verentooi dook gisteren ook nog eens het gerucht op dat haar songfestivalnummer plagiaat was. You and me zou verdacht veel lijken op het nummer You will see van de Kroatische zanger Zoran Drazic.
Site
Na een dag speuren lijkt van het hele plagiaatgerucht niets waar. Speurneuzende songfestivalfans vonden aanwijzingen dat het hele verhaal over Drazic uit de koker van het satirische VARA-programma Rambam komt. Zijn site is namelijk in Nederland geregistreerd en bestaat pas sinds afgelopen woensdag. Verder dook in de code van de site de term rambam op. Het lijkt er sterk op dat de Kroatische zanger helemaal niet bestaat.
Te gek
Joan is blij met de helpende hand van haar fans. ‘Jullie zijn te gek’, schrijft ze op het forum van Fok! Dankzij hun hulp kan ze zich nu volledig storten op de voorbereiding op haar optreden op het Eurovisie Songfestival in mei. En op die kwestie met de indianen...
Geen ideequote:Op zondag 4 maart 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
Rambam is aankomende maandag om 21:55uur op tv. Zullen ze er dan al wat over zeggen?
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.quote:
Kanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??quote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Hoezo haal je dat uit die gegevens dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |