Ik zou de tooi graag nog wat groter en met wat meer bling bling willen zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ben ik het wel mee eens, maar ik vond het storend dat 'Treble' pal voor Joan ging lopen huppelen.
Laat ze maar een beetje op de achtergrond blijven en bv alleen bij het laatste refrein naast haar komen staan, maar niet er voor langs, door het beeld van Joan.
En inderdaad de indianen-cowboytje-jeugdfilmpjes goed tonen.
Verder niets aan veranderen
dat is een Communitypagina die word automatisch aangemaakt voor mensen die Joan onder favoriete muziek zetten in hun FB profiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje jammer dat de beheerder hiervan niet een mooie fan page maakt.
https://www.facebook.com/pages/Joan-Franka/100452073356306
Oké, Greys.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten Shownieuws te kijken dus zo!
In de eerste plaats of er een excuus aan Joan komt zoals we gevraagd hadden, en natuurlijk stiekem een beetje of ze FOK! noemen of dat ze zelf roepen dat ze 'het ontdekt hebben dat het nep is'.
Alleen als je wilt, hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
zo, met pijn in m'n hart de tv op sbs 6 gezet, eens kijken wat jullie belhamels nu weer gedaan hebben
2xquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zelfs de frontpage van FOK! in beeld![]()
Ik vind het heel erg tof dat dit forum net op SBS zo 'in het zonnetje gezet is' maar ik blijft het toch niet zo leuk vinden wat Rambam gedaan heeft. Het was echt toeval dat ik gisteravond op Fok forum was en die nepsite ging onderzoeken. Het had zomaar kunnen zijn dat pas na het weekend ontdekt werd dat die fake site van die Kroatische zanger pas een paar dagen bestaat en dan had het nieuws zich dit weekend als een wild opstopbaar vuur door veel internationale Eurovisie sites/forums/youtube verspreid en was er geen houden aan (Zelfs vanavond zie ik op youtube dat een paar haters /trolls proberen Joan als een plagiaat-pleger af te schilderen). Ook als pas later blijkt dat het om een hoax ging. Want dan is het kwaad al geschied, en kleeft er een enorme smet aan Joan, onze inzending.quote:
Heb ik in alle drukte helemaal gemist dat Rambam hier op het forum gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:51 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Dit is hoe Rambam tot nu toe gereageerd heeft (gisteravond hier op dit forum). Voor de rest geen woord over wat ze ervan vinden dan ze Joan als middel hebben gebruikt.
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nlquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Foknieuws.nl? Dat kende ik nog helemaal niet
Denk het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef ThinFinn00000 het volgende:
De reactie was van mrclor : [2012] NL: Joan Franka - You and me #4 , #281
Maar ik weet nu even niet zeker of dat Rambam is?
Ja inderdaad, tof.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat wel keurig naar http://frontpage.fok.nl
Het bericht stond op de fpquote:
quote:Plagiaatverhaal Joan Franka is onzin
Joan Franka is haar fans dankbaar. Dankzij hun speurwerk kon een verzonnen plagiaatverhaal vroegtijdig de kop in worden gedrukt.
Het was even goed schrikken voor Joan Franka. Na alle discussie over haar verentooi dook gisteren ook nog eens het gerucht op dat haar songfestivalnummer plagiaat was. You and me zou verdacht veel lijken op het nummer You will see van de Kroatische zanger Zoran Drazic.
Site
Na een dag speuren lijkt van het hele plagiaatgerucht niets waar. Speurneuzende songfestivalfans vonden aanwijzingen dat het hele verhaal over Drazic uit de koker van het satirische VARA-programma Rambam komt. Zijn site is namelijk in Nederland geregistreerd en bestaat pas sinds afgelopen woensdag. Verder dook in de code van de site de term rambam op. Het lijkt er sterk op dat de Kroatische zanger helemaal niet bestaat.
Te gek
Joan is blij met de helpende hand van haar fans. ‘Jullie zijn te gek’, schrijft ze op het forum van Fok! Dankzij hun hulp kan ze zich nu volledig storten op de voorbereiding op haar optreden op het Eurovisie Songfestival in mei. En op die kwestie met de indianen...
Geen ideequote:Op zondag 4 maart 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
Rambam is aankomende maandag om 21:55uur op tv. Zullen ze er dan al wat over zeggen?
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.quote:
Kanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??quote:Op zondag 4 maart 2012 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het valt wel op dat het zijn 2e post is op dit forum en zijn 1e post uit 2009 stamt. Just Saying.
Hoezo haal je dat uit die gegevens dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef ThinFinn00000 het volgende:
[..]
Verrek!! ik zie het nu ook. Zou dat mrclor dus tóch Rambam zijn??
Alleen niet als Joans naam bevuild wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan
En zelfs als het iemand van Rambam is zijn ze juist van harte welkom hier mee te posten!
Maar dat kan iedereen schrijven, ik snap OOK dat het juist de bedoeling wasquote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "dit was dus juist de bedoeling."
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
Toen ik het las had ik ook al zo'n mijn bedenkingen vandaar dat ik ook zijn post geschiedenis checkte.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling."
Wie zou zoiets nou schrijven?
Ja, met het filmpje van de swingende Fok!ers bij het NSFquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
ik bedoel ook FOK in zijn geheel.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaan.
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Alleen snappen wij en Joan niet dat het over haar rug moest. Dus daar ben ik benieuwd naar wat ze daarover zeggen juist.
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Ole het volgende:
Punt hebben we 2 jaar geleden al gemaakt. Al was dat niet zo bedoeld
zit in de kroeg maar zoek hem opquote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijn
dat is eigenlijk het enige waarvan ik zou zeggen, verzin iets alternatiefs, ik vind het niet passen in het nummer en het haalt de flow eruitquote:Op zondag 4 maart 2012 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zelfs al gewend aan die hoge stukje die ik in het begin zo gekkig vond klinken.
Nee maar ik bedoel eigenlijk meer... ze hadden meerdere fake persberichten: "Rechtste stemmers hebben de meeste seks", "CDA-stemmers gaan het vaakst vreemd". Zoiets in elk geval. Daarmee benadeel je niet iemand in het bijzonderquote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?
Het is niet alsof ze speciaal het songfestival als target hebben.
Dankje wel Benny.. zelfs Fok! werd genoemd en terecht voor jullie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/plagiaat-joan-blijkt-hoax-rambam/
Krijg toch een rambam vanquote:Op zondag 4 maart 2012 09:52 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... de foto's van die andere meneer zijn weg en kijk eens wat er in de plaats staat nu:
http://www.zorandrazic.com/tour.php
quote:
Ik hoop dat er budget is in 'het Nederlandse songfestival kamp' om een aantal buitenlandse promo optredens te doen inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 11:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik denk dat ze in iedergeval bij de Turkse talkshows "Beyaz Show" en "Medya Krali" van Okan Bayülgen(hebben jullie vast vannacht op twitter van gehoord) moet optreden. Jaarlijks komen Eurovisie deelnemers om hun land te promoten. Dat ze van oorsprong Turks is zal haar ook pluspunten opleveren
![]()
Ik hoop in iedergeval dat ze de finale haalt
Hoi, helder lichtquote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom word ik weer verkeerd begrepen..ik zei krijg de rambam van alleen: Wat dat programma Joan aan gedaan heeft.
Nee denk het niet, want die bewuste meneer van die Indianenstichting heeft inmiddels een verklaring op zijn eigen website gezetquote:Op zondag 4 maart 2012 12:48 schreef iBenny het volgende:
He, maar zou het nieuws dat Joan bedreigd zou worden door die indianen niet ook door hun verspreid kunnen zijn?
En die is wel echt een indiaan en niet een van de presentatoren ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet, want die bewuste meneer van die Indianenstichting heeft inmiddels een verklaring op zijn eigen website gezetDat ie het zo allemaal niet bedoelde.
Nee die man is geen indiaanquote:Op zondag 4 maart 2012 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die is wel echt een indiaan en niet een van de presentatoren ofzo?
En dan gaat hij haar Turkse komaf er nog bij halen ookquote:Op zondag 4 maart 2012 13:00 schreef iBenny het volgende:
Hmm, te veel tekst en moeite voor zo'n website idd
komt waarschijnlijk doordat ze van merriman weir op hun flikker hebben gehadquote:Op zondag 4 maart 2012 09:52 schreef Greys het volgende:
Oh enneh... de foto's van die andere meneer zijn weg en kijk eens wat er in de plaats staat nu:
http://www.zorandrazic.com/tour.php
Misschien wel jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk doordat ze van merriman weir op hun flikker hebben gehad
En deze dan:quote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik heb Joan Franka via haar website benaderd en gevraagd waarom zij geen hoodfdoek wil dragen (omdat zij van Turkse komaf is). Helaas weiger Joan ieder commentaar naar mij toe [..]."
Inclusief spelfouten.
En dit: "Joan Franka oftewel Ayten Kalan, je echte naam." Alsof er iets beschamends onthuld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |