Het werkt in dit geval misschien wel in ons voordeelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef Greys het volgende:
Ja joh, ze maken er steeds een ander verhaal van
We vieren de halve finale juist in een Rotterdamse kroeg mede omdat ze uit Rotterdam komt
Leuk verhaal over dat vriendje waar het liedje over gaat.quote:
Nee, die website zegt dat haar familie jaren geleden naar nederland is gekomen en dat joan in nederland is geboren en getogen maar dat haar echte naam ayten is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://webtv.hurriyet.com(...)i-adanali-cikti.aspx
Die website zegt van wel.
Whehe!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ze ook ff vriendelijk bedankttwitter:imBenny twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 00:14:59@rambamtv Bedankt voor het anderhalf uurtje speurwerk! #rambam - [2012] NL: Joan Franka - You and me #4 reageer retweet
zo weer eens een post geplaatst. btw Waarom moet de TROS zich schamen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:50 schreef mrclor het volgende:
Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling. Media verzuimen dus blijkbaar hun bronnen te checken (alleen een nummer luisteren bleek dus voldoende om het bedrog te ontdekken) en het werk wat jullie gedaan hebben zouden alle media dus moeten doen. Daarom is het juist nuttig, en belangrijk, dat rambam dit doet.
De meeste reacties zijn wel zielig vind ik. "hopelijk een rechtszaak", "John de Mol moet ze kapot maken", het klinkt een beetje of er een stel verontwaardigde pubers reageert, wat een opwinding om niets. De TROS, Shownieuws, enz, enz. moeten zich schamen dat ze niet een klein beetje research hadden gedaan en zullen nu wel twee maal nadenken voordat ze iets publiceren of ze zullen goed gaan zoeken of ze een claim direct kunnen weerspreken. Als ze een persbericht hadden gestuurd over het plaatselijke bejaardentehuis zou niemand het interessant vinden, nu is er aandacht.
Goed werk dus van rambam! Ik ben benieuwd naar de andere persberichten, hopelijk gaat de media de bronnen voortaan wel checken.
onzin, dit was niet meteen te zien dat het nep isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:50 schreef mrclor het volgende:
Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling. Media verzuimen dus blijkbaar hun bronnen te checken (alleen een nummer luisteren bleek dus voldoende om het bedrog te ontdekken) en het werk wat jullie gedaan hebben zouden alle media dus moeten doen. Daarom is het juist nuttig, en belangrijk, dat rambam dit doet.
De meeste reacties zijn wel zielig vind ik. "hopelijk een rechtszaak", "John de Mol moet ze kapot maken", het klinkt een beetje of er een stel verontwaardigde pubers reageert, wat een opwinding om niets. De TROS, Shownieuws, enz, enz. moeten zich schamen dat ze niet een klein beetje research hadden gedaan en zullen nu wel twee maal nadenken voordat ze iets publiceren of ze zullen goed gaan zoeken of ze een claim direct kunnen weerspreken. Als ze een persbericht hadden gestuurd over het plaatselijke bejaardentehuis zou niemand het interessant vinden, nu is er aandacht.
Goed werk dus van rambam! Ik ben benieuwd naar de andere persberichten, hopelijk gaat de media de bronnen voortaan wel checken.
Indiana Joanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:31 schreef Greys het volgende:
Joan is er ook blij meeZe reageerde vannacht op een eerder berichtje van mij (of ze idd half Turks is en ik had haar een linkje naar de Joan-smilies op FOK! gestuurd) maar kennelijk heeft haar zus hier meegelezen
Dat 'wat cool' gaat dus over de smilies. En dat van de website is omdat ik zei dat ze beter ook een engelse bio op haar site kunnen zetten.
[ afbeelding ]
artikel is op RTL Boulevard verwijderd http://www.rtl.nl/%28/act(...)_franka_plagiaat.xmlquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand al een reactie van kwallebal Evert S?
Laat me raden, geen verwijzing naar FOK!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
artikel is op RTL Boulevard verwijderd http://www.rtl.nl/%28/act(...)_franka_plagiaat.xml
het is nu gewoon een leeg artikelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat me raden, geen verwijzing naar FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |