Alleen niet als Joans naam bevuild wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan
En zelfs als het iemand van Rambam is zijn ze juist van harte welkom hier mee te posten!
Maar dat kan iedereen schrijven, ik snap OOK dat het juist de bedoeling wasquote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "dit was dus juist de bedoeling."
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
Toen ik het las had ik ook al zo'n mijn bedenkingen vandaar dat ik ook zijn post geschiedenis checkte.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:25 schreef ThinFinn00000 het volgende:
Hij schreef dus letterlijk: "Complimenten voor het uitzoekwerk, dit was dus juist de bedoeling."
Wie zou zoiets nou schrijven?
Ja, met het filmpje van de swingende Fok!ers bij het NSFquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien komen jullie in beeld. Jullie hebben tenslotte de boel aan gang gezet.
ik bedoel ook FOK in zijn geheel.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet echt hoor, ik heb het hier gevolg en anderen hebben veel actiever dingen onderzocht en gedaan.
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Alleen snappen wij en Joan niet dat het over haar rug moest. Dus daar ben ik benieuwd naar wat ze daarover zeggen juist.
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 01:36 schreef Ole het volgende:
Punt hebben we 2 jaar geleden al gemaakt. Al was dat niet zo bedoeld
zit in de kroeg maar zoek hem opquote:Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zelf begrijp je ongetwijfeld jouw uiterst diepe gedachtengang, maar enige verduidelijking mbt jouw 'punt' zou wmb welkom zijn
dat is eigenlijk het enige waarvan ik zou zeggen, verzin iets alternatiefs, ik vind het niet passen in het nummer en het haalt de flow eruitquote:Op zondag 4 maart 2012 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zelfs al gewend aan die hoge stukje die ik in het begin zo gekkig vond klinken.
Nee maar ik bedoel eigenlijk meer... ze hadden meerdere fake persberichten: "Rechtste stemmers hebben de meeste seks", "CDA-stemmers gaan het vaakst vreemd". Zoiets in elk geval. Daarmee benadeel je niet iemand in het bijzonderquote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt voor het punt dat ze willen maken niets uit, toch?
Het is niet alsof ze speciaal het songfestival als target hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |