En daar had ze nog iemand anders voor nodig om het te bedenken ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurkenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als dat het toch niets gingen worden op het Eurovisie omdat 'het gaat over zij was vijf en hij was 3, waar gaat dat nou helemaal over die tekst'. Ja nee, 136 keer het woord Chocolatte zingen is een tekstueel hoogstandje
wie wil dat nou niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
Ja, dat was me idd ook al opgevallen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog erger... die tekst van Rafaella ging op een gegeven moment over het feit dat ze graag aan een negerpiemel wilde lurken
kinderen van 3 en 5quote:
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef ato het volgende:
Ik moet toegeven dat vooraf ik Rafaella als favoriet had, maar in de zaal irriteerde ik mij meteen al aan haar voordat zij een noot zong.
Ik heb eerlijk gezegd de hele tekst gemist van Rafadella.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed onthouden...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou rambam ons een eervolle vermelding moeten geven omdat wij bronnen wel checken..
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel sportief van je, ik weet nog idd dat je van te voren duidelijk Raffaela als favoriet had, maar nu ben je minstens zo enthousiast over Joan
FOK! is te kneuterig voor TV denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 18:37 schreef totebel het volgende:
[..]
Wordt t niet tijd voor een Fok!nieuws-goes-tv dan?Flikker shownieuws eruit en Fok!-entertainment erin en je bent zeker van gecheckte berichten
Ja we zaten nog van te voren in het 'met 29 FOK!kers naar het NSF' te pruttelen dat je voor Raffaela wasquote:
Ik vond het voor Ivan super dat ie bij de laatste drie zat, en verdiend ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was eerst zelfs voor iwan maar joan's liedje is gewoon in m'n kop komen zitten.
Dan hadden er op esctoday nu heel andere buitenlandse reacties gestaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blij dat we Joan sturen als ik dit gejank van Gordon en cs hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |