SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Beware of the Raping Zebra's
Nicequote:
Oei, je weet nu toch wel wat je op je hals haalt? Zou even pagina 12 lezen van vorig topic voor je nog eens roept '1 maart hebben jullie 'm 'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat betekent dat de S2 gewoon eerder ICS heeft dan het gloednieuwe Android-toestel dat ik vandaag ga bestellen
12? Ik heb er maar 3.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Refurb het volgende:
[..]
Oei, je weet nu toch wel wat je op je hals haalt? Zou even pagina 12 lezen van vorig topic voor je nog eens roept '1 maart hebben jullie 'm '
Dat had ik inderdaad nog niet gelezen. Maar ik ga niet de S2 bestellen. Ik ga voor de Sony Xperia S. En ik weet hoe lang je soms op updates kunt wachten, maar het wordt niet mijn primaire toestel, dus ik ben best bereid met custom roms aan de slag te gaan en er een beetje aan te tweaken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:50 schreef Refurb het volgende:
[..]
Oei, je weet nu toch wel wat je op je hals haalt? Zou even pagina 12 lezen van vorig topic voor je nog eens roept '1 maart hebben jullie 'm '
?? Android heeft toch al een geïntegreerd mail programma?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen sinds een aantal dagen problemen met de Gmail app?
Sinds zondag ontvang ik email met behoorlijke vertraging. Versturen duurt ook eeuwen (blijft in de postvak uit) hangen. Maakt niet uit of ik op 3G / Wifi zit.
Las net wat opmerkingen in de market ben niet de enige. Heel irritant is dit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Daarnaast het volgende:
Hoeveel kost android ice cream sandwich? En zal het ook via torrents te verkrijgen zijn?
Voor 200,- geef ik jou ICS.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Daarnaast het volgende:
Hoeveel kost android ice cream sandwich? En zal het ook via torrents te verkrijgen zijn?
Android heeft idd een geïntegreerd mail programma, maar als je gmail gebruikt kun je beter de gmail-app gebruiken (die overigens ook standaard al geinstalleerd is), aangezien je dan je mail realtime (via PUSH) binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef netolk het volgende:
[..]
?? Android heeft toch al een geïntegreerd mail programma?
Obvious troll, maar toch. Graties!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Daarnaast het volgende:
Als je dat wilt hebben zal je eerst IOS5 moeten installeren en dan de upgrade naar ICS aanschaffen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Daarnaast het volgende:
nee, de upgrade is gratisquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als je dat wilt hebben zal je eerst IOS5 moeten installeren en dan de upgrade naar ICS aanschaffen.
quote:
Ik probeer hier geld te verdienen en jij gaat zeggen dat het gratis is.quote:
Ik bedoel alleen de upgrade van IOS 5 naar ICS maar anders moet je hem idd via SuperrrTuxxx bestellenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik probeer hier geld te verdienen en jij gaat zeggen dat het gratis is.
Thnx matequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef netolk het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen de upgrade van IOS 5 naar ICS maar anders moet je hem idd via SuperrrTuxxx bestellen
Dan moet je bovenaan langs dat dropdown menu schuiven. Daarmee stel je brightness inquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Refurb het volgende:
Woooot. Ik zit wat the fokken huer op sgs2 en opeens wordt mijn scherm SUPERLICHT gewoon, verblindend aan ogen, hoog contrast en niet goed te lezen. ICS kom maar gauw
Handig ook als je ff wat licht nodig hebt. ff x schuiven over je scherm en je hebt een beetje zoeklichtquote:
Ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jij bent goedkoopik heb er laatst nog 275 voor moeten neerleggen
Huh watte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je bovenaan langs dat dropdown menu schuiven. Daarmee stel je brightness in
Je zou ook de widget "energiebesparing" kunnen gebruiken; daar zit ook een icoontje voor je helderheid van het scherm bij namelijk.quote:
Wat? Ja die omschrijving kan vanalles zijn dus.quote:
Je dropdown balk boven in waar je providerinfo etc staat! alleen de balk zichtbaar maken en dan erover wrijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat? Ja die omschrijving kan vanalles zijn dus.
I get it.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Je dropdown balk boven in waar je providerinfo etc staat! alleen de balk zichtbaar maken en dan erover wrijven
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hieronder even zelfgemaakte foto's van de galaxy SII met een extended batterij.
Hier een tweakers linkje:Heb hem nu ook binnen (eergisteren besteld bij Redcoon) en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto.SPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de telefoon nu ook fijner in de hand liggen en past nog gewoon in mijn Valenta hoesje.![]()
Toppiequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb hem nu ook binnen (eergisteren besteld bij Redcoon) en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto.
Vind de telefoon nu ook fijner in de hand liggen en past nog gewoon in mijn Valenta hoesje.
Ik koop die dingen altijd op dealextreme. 10 stuks voor 4 dollar en nooit problemen meequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef Co_OL het volgende:
Gisteren heb ik een nieuw protectie folie op me toestel geplakt! wat een bagger folie heb ik gekocht zegvandaag 3 keer met me nagel over de folie gegaan en er zitten al krassen op
![]()
Heeft er iemand ervaring met de belkin clearscreen protectie folie?
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Refurb het volgende:
Woooot. Ik zit wat the fokken huer op sgs2 en opeens wordt mijn scherm SUPERLICHT gewoon, verblindend aan ogen, hoog contrast en niet goed te lezen. ICS kom maar gauw
Die liep bij mij de hele tijd vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.
Wat nog beter is, is Opera Mobile installeren.
Contacten op je telefoon samenvoegen met je google account. Daarna synchroniseren en je hebt alles. Gegevens/scores blijven volgens mij ook behouden maar dat weet ik niet zeker. Als het puur om je angry bird score gaat dan heb je daar ook aparte apps voor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef The_Terminator het volgende:
Iemand een idee of mijn persoonlijke gegevens na een eventuele update naar ICS behouden blijven? Met persoonlijke gegevens bedoel ik contacten die zijn opgeslagen op de telefoon, gegevens/scores van spelletjes (Angry Birds) en apps?
Snap ik, maar die helderheid was gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.
Wat nog beter is, is Opera Mobile installeren.
ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Joh, je bent de triljoenste FOK!ker pas die dit gemeldt heeft ofzo.
Je had toch in de tussentijd terug kunnen gaan naar 2.3.4quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.
Zure sok.
Je hoeft die hem niet eens omlaag te halen. Hou je vinger even op de klok en beweeg iets naar lnks of rechts en je hebt full brightnessquote:
Tja, dan heb je hem te laat gekocht XDquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Do want do want do want do want do want....![]()
Ben bang dat het half maart is voordat ik de update heb op mijn Vodafone branded SGS2.
Hoop ik ook, heb zelfde probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.
Zure sok.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Refurb het volgende: Ooi
[..]
Hoop ik ook, heb zelfde probleem.
Zoete muts.
Wat is te laat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, dan heb je hem te laat gekocht XD
Ik heb nog de unbranded versie dus ik zal hopelijk morgen ICS hebben![]()
![]()
Jep is branded, die vodafone saus betekent dat ie branded isquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat is te laat?
Ik heb 'm bij een Vodafone abbo van vóór 1 augustus 2011. Noujah... of het echt branded is. Er staat Android 2.3.5 met een Vodafone saus op:
PDA: I9100BUKJ3
PHONE: I9100BUKI1
CSC: I9100VDFK1
Unbranded firmware was iets met XEN dacht ik.
Iemand? Stel dat ik moet wachten op Vodafone, kan ik dan toch zelf de update uitvoeren o.i.d.?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef 33 het volgende:
Ik neem aan dat er ook meteen een update voor de Note komt. Komt deze dan ook meteen via vodafone of zal ik zelf moeten gaan downloaden en installeren?
Niet zonder te rooten en te flashenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef 33 het volgende:
[..]
Iemand? Stel dat ik moet wachten op Vodafone, kan ik dan toch zelf de update uitvoeren o.i.d.?
Ow volgensmij gaatg dat niet, Of je moet USB tethering hebben dacht ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Braddie het volgende:
Kan ik mijn s2 als router laten fungeren? heb hier een draadloze verbinding, maar geen stickje en geen kabel voor in de pc... maar wel een pcdus kan dit..
En het ligt er dus aan of mijn Note branded is of niet? Hoe kan ik dat zien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Niet zonder te rooten en te flashen
Hang ik net mn phone aan de pc kan KIES hem weer is niet vinden![]()
Ik heb KIES van m'n pc gegooid, wat een baggersoftware. Updates voor mijn SGS2 komen gelukkig OTA.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef nils7 het volgende:
Komt ie als OTA want KIES is een ramp (op een Mac) en heb m gewoon zelf los gekocht dus geen branded hoop ik... alhoewel er wel foto's van anderen op stondenzag ik later
Hij had nog een update gevonden.... kben benieuwdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb KIES van m'n pc gegooid, wat een baggersoftware. Updates voor mijn SGS2 komen gelukkig OTA.
[..]
Haha idd... OTA update support zou officiëel pas vanaf 2.3.4 of 2.3.5 ofzo beschikbaar zijn. Toch werd de update van 2.3.3 naar 2.3.5 gewoon door de lucht gestampt.
Als admin doe ik nooit maar wel eerst tel aansluiten zodat hij door windows gevonden word en daarna kies opstarten...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Kies werkt hier altijd wel. Je moet m als admin runnen en dan eerst je telefoon unlocken en dan vind hij m wel
Volgorde maakt niets uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Als admin doe ik nooit maar wel eerst tel aansluiten zodat hij door windows gevonden word en daarna kies opstarten...
Klopt, KIES flipt um nou eenmaal eens in de zoveel tijd en dan moet ie vet lang bedenken wat het kan zijn en van alles en nog wat opnieuw installeren enzo echt irritant gewoon, maarjaquote:
Geen last van, werkt gewoon normaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef netolk het volgende:
[..]
Klopt, KIES flipt um nou eenmaal eens in de zoveel tijd en dan moet ie vet lang bedenken wat het kan zijn en van alles en nog wat opnieuw installeren enzo echt irritant gewoon, maarja
Backuppen doe ik er nooit mee. Ik zet alles op sd en die haal ik er dan uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef netolk het volgende:
vaag, maarja heb altijd gekut met dat prog netzoals het back-uppen dat voorbereiden duurt ook jaren...
Terwijl muziek ed. via Windows verkenner redelijk snel gaan
Das idd wel een goeie jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Backuppen doe ik er nooit mee. Ik zet alles op sd en die haal ik er dan uit.
Vaag, zo doe ik het ook altijd, nouja ondertussen werkte het weerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik start eerst kies als admin. Als die geladen is unlock ik mijn telefoon (dat je gewoon op je homescreen staat) en dan sluit ik m aan. Altijd goed.
Ik heb het weleens geprobeerd hoor, gewoon om te kijken hoe dat gaat, maar vond het toch makkelijker via sd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Das idd wel een goeie ja
KIES is nu vastgelopen op het back-uppen
Het is ook nog geen maart.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef nils7 het volgende:
Humm nog geen ICS hoor zowel via OTA als KIES niet
Instellingen - Draadloos en netwerk - Tethering en draagbare hotspot - Instell. draagbare Wi-Fi hotspot.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Braddie het volgende:
Kan ik mijn s2 als router laten fungeren? heb hier een draadloze verbinding, maar geen stickje en geen kabel voor in de pc... maar wel een pcdus kan dit..
En als ik dat in het vorig topic vroeg: wie wat hoe waar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:34 schreef speknek het volgende:
Ja. Alleen een of andere Russische dude volkomen ongelieerd aan Samsung heeft gezegd dat Samsung vanaf 1 maart zou beginnen met het uitrollen voor de diverse platforms. Geen enkele andere bron, laat staan S. zelf heeft er wat over gezegd.
Woohooquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:46 schreef Adolecens het volgende:
Nou waar zijn al die brallers die vandaag hun update naar ICS zouden krijgen?
En dan al die vragen al, of ze hem via OTA krijgen, of de gegevens bewaard blijven..
Nergens nog informatie of bevestigde bronnen en al inhoudelijke vragen gaan stellen..
Dank, dat werkte inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Moron het volgende:
Homeknop + powerknop indrukken.
Eerst home en dan haast tegelijk de powerknop
Als het me te lang duurt neem ik ook maar die, heb nu wel lang genoeg gewacht met die stomme bug van ze. Had wel terug naar 2.3.4 kunnen gaan, maar als ik dan toch moeite moet doen ga ik liever vooruit ipv achteruit.quote:
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef CindieY het volgende:
Ik zou me hier nog even melden als ik m'n toestel binnen heb en dat heb ik sinds gistermiddagVoor mij een redelijke overstap qua smartphone, had hiervoor tijdelijk een Nokia E72 en daarvoor de Samsung Omnia Qwerty. Beiden nog met fysiek toetsenbord, maar was al wat gewend aan volledig touch screen door m'n tablet. Wat een heerlijk toestel is dit, gisteravond al lekker lopen kloten en voorlopig nog niet klaar met de mogelijkheden en apps ontdekken
![]()
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot van je scherm?
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blindquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...
Klopt, de vorige versie was veel beter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blind
Of morgen..quote:Op saturdag 33 maart 2033:39 schreef een FOK!ker het volgende:
Maar goed, misschien komt het later vandaag alsnog in KIES te voorschijn.
Die reactie daar was eerder hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef nils7 het volgende:
haha iemand zit ook hier te kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469162/last
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef delano.888 het volgende:
Smart keyboard pro is toch echt veel fijner dan swift, echt zonder gein 1000x fijner ofzo. Hij leert perfect welke woorden je t meest gebruikt enz. Gewoon perfect.
Ik heb btw alle bekende toetsenborden uit geprobeerd, incl alle swype achtige. SKP blijft duidelijk de beste.
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteravond 32GB kaartje in mijn telefoon gedaan (van samsung) en vandaag al 2 herstarts gehad.
Zal het kaartje eens formateren enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.
Klopt, heb swiftkey geprobeerd, niet slecht, maar SKP vond ik toch echt gewoon veel beter leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10.
1 ding is zeker, beide zijn beter dan de Samsungmeuk.
quote:Samsung Mobile NL
Goed nieuws voor alle Wave (s8500) en Wave II (s8530) gebruikers! Vanaf nu is de langverwachte update naar Bada 2.0 beschikbaar via Samsung Kies. Download Kies op je computer en zet de laatste software versie op jouw Wave.
Wat een vaag verhaal. Ik heb een hekel aan hoesjes, screen protectors en alles wat met het beschermen van je mobiel te maken heeft. Mijn S2 is dan ook plat op het scherm gevallen op beton, van de trap geflikkerd en weet ik veel wat nog meer. Het cosmos black randje laat hier en daar lak los maar ik heb nog steeds geen krasje op mijn scherm.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef 1299 het volgende:
Ik heb na 2 weken oid al mijn eerste krassen op het scherm. Op zowel de S2 als mijn NexusTot zover dat gorillaglass onzin. Ik heb er werkelijk waar niets geks mee gedaan. Heb ze gewoon in beide broekzakken zitten zonder sleutels of vuil of wat dan ook.
Toch maar eens een screenprotector kopen. Zijn die oppervlakkige krassen er nog uit te poetsen met zo'n polijst doekje?
hey autoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Knop "telefoon" of bij contacten bovenaan even bewegen van links naar rechts. Dan komt toetsen tevoorschijn Het staat naast logboek ofzo.
ik doe dat ook steedsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Hi ;-)
Zo blijft je telefoon wel lekker nieuw, haha.
Nee, want Samsung Galaxy Notequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een Galaxy Note, mag ik hier ook posten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey auto
weet je hoe lang ik dat kreng aan het zoeken wasthnx
En opzich maakt het nieteens uit waar je op drukt, zijn allebei dezelfde omgeving alleen ander tabblad.quote:
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatiequote:
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Moet je het maar goed instellenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Welke punt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zwijg...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb vreemd genoeg al 2 dagen geen reboot meer gehad
Hiervoor elke dag wel 2 of 3
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef ohjajohh het volgende:
Ik kom van de HTC desire nu naar de Galaxy s2. Het rooten gaat hier wel eventjes wat anders zo te zien... wat is de makkelijkste manier om 2.3.6 te rooten?
hahahahaha, ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwijg...![]()
![]()
Ik heb er vandaag al weer twee gehad
Thanks, ik ben nu ook geroot. Idd nog makkelijker dan bij de HTC desirequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.
Goede tutorial:
http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html
Wat heeft dat met vol staan te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
de mijne pas twee keer moeten rebooten in drie maanden ofzoMaar dat komt miss ook wel omdat de mijne nog vrij nieuw is en niet zo vol staat nog.
het enige wat ie wel soms doet is zelf besluiten de browser af te sluiten
geen idee, het was een gokje, mijn oude telefoon werd instabieler als ik er veel dingen tegelijk op draaidequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Ze zeggen toch ook altijd dat een pc langzaam word als je veel downloadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple (quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef Lolque het volgende:
Moet je nou serieus gaan betalen voor muziek op deze telefoon?
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple () ofzo.
ik heb het gewoon in n random mediamap gezet en toen kon mn telefoon ze gewoon vinden en openen met het muziekmenuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.
Camera is juist, voor een telefoon, fantastisch johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Hee, deze telefoon heb ik.
- Camera is nogal verrot.
- Typen op touchscreen is sowieso niet ideaal.
+ Scherm is wel lekker groot.
--- telefoonboeknamen die niet meer dan 16 (ofzo?) karakters mogen bevatten. Kom op zeg, wat is dat voor ouderwetse achterlijkheid.
- geen idee of en hoe je Spaanse tekens erop krijgt. met name het ontbreken van de ñ is lastig.
Heb ik ook, maar het standaard toetsenbord heb (of eigenlijk had) ik dat velen malen vaker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik druk om één of andere reden vaak op de punt rechts van het toetsenbord. Snelle punt had ik al vrijwel direct uit gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Welke punt?![]()
Ik heb de snelle "." bij dubbeltikken op spatie drukken uit staan en de optie spatiebalk moet... staat bij mij op altijd een spatie invoegen.
Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Zo, paar dagen in gebruik nu, wat een heerlijk toestel. Loop wel tegen 2 dingen op, waarvan ik 1 geprobeerd heb te googlen, maar ik kom er niet echt uit![]()
Allereerst: m'n toestel pakt de wifi-verbinding bij mijn ouders niet. Hij ziet het netwerk, heeft de juiste password, maar hij blijft constant het ip-adres ophalen/scannen en ik krijg geen verbinding. Het netwerk zelf functioneert wel op laptops en tablet, maar niet op mijn S2 en ook niet geweldig op m'n zusje haar iPhone. Met m'n eigen netwerk thuis gaat het wel goed. Anyone? Het lijkt een soort probleem tussen de router en de 2 verschillende toestellen te zijn, maar verder dan dat kom ik niet.
Het tweede is vooral een vervelend ding: als ik m'n telefoon opnieuw opstart, staan een groot gedeelte van mijn apps weer op andere pagina's of zijn ze uit hun mapje naar een pagina geflikkerd. Bekend probleem?
Korter dan mijn eigen netwerkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.
Ik vraag me af welke domme mensen nu zo'n comment gaan schrijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Wat raar. Ik draai hem met een MIUI rom en hij doet het gewoon perfect.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef magneetstrip het volgende:
Dat go keyboard loopt steeds vast en blijft dan ovet mn scherm hangen allleen een reboot lost het op :|
De s3 wordt 4.8"quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Misschien dat dat mensen zijn die al een tablet hebben en dus niet zitten te wachten op een 4.8" smarthpone.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik heb een jaarabbo afgesloten.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Dat heb ik vrij vaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef automatic_ het volgende:
De mijne is vandaag weer opnieuw opgestart en daarna kreeg ik alleen nog maar de onderste vier icoontjes... Dat had ik nog nooit gehad
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Erg irritant dat Samsung maar geen duidelijkheid wil verschaffen over de ICS update. Ik wou met het rooten van m'n telefoon wachten tot na de officiele update, maar als het nog weken gaat duren kan ik het natuurlijk net zo goed nu al doen.
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.
Volgensmij wel, Maar ik zet evengoed altijd kernel enzo terug want ik heb geen idee of KIES dat kan controleren of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?
Dat zegt vrij weinig.quote:
Je kan andere ROM's installeren en je kan je toestel ad-free maken, letterlijk alles backuppen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Refurb het volgende:
Wat zijn nu de voordelen van rooten? Buiten alle apps gewoon installeren..
Dit is Nederland en geen Israël.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:02 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)lgende-week-uit.html
kijken hoe snel t-mobile is
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzetquote:Op maandag 5 maart 2012 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is Nederland en geen Israël.
Ik heb unbrandedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzet
quote:
Die update behelst meer dan slechts uiterlijke kenmerken....quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag ook maar eens het gratis 16gb kaartje aangevraagd.
Meerdere deze aangevraagd, en hoe lang duurde het voordat je hem binnen had ?
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.
Lees en hoor van verschillende mensen dat het ongeveer 3 weken duurt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
Och, wat kost een kaartje van 16gb nu tegenwoordig? nee daar ga ik niet 3 weken op wachten als ik hem zou willen. Ik ben gewoon een luie hollander.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
En waarom zou dat een nadeel zijn?quote:
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rootenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rooten
Zo dus :quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.
Thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo dus : [ afbeelding ]
Maarja lang leven het rooten.
Welke ROM is dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan dan?quote:
Hij zit al op de Nexus, Ik verwacht dat cynan deze UI ook krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PowerAMP ftw!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die Winamp Pro gebruiken? Ik krijg op een of andere manier de muziek op m'n externe sd niet geïndexeerd... hij kijkt alleen maar naar de interne sd. Ik kan wel via de mappen gewoon naar de juiste plek browsen, maar dit loopt vaak vast en werkt niet goed in combinatie met playlists. Ik wil gewoon aan de hand van id3 tags browsen en playlists maken.
Bedankt voor je advies, maar ik zoek eerst liever een oplossing voor het probleem ipv een alternatief. Het zou gewoon moeten werken.quote:
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag de s2 besteld, als t goed is morgen in huis
Dus als jij er spijt van hebt, heeft hij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen
Heb al een hele tijd geen reboots gehad. euvel van de laatste keer dat mijn accu zo snel leeg was, was gewoon omdat hij niet goed heeft opgeladen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dus als jij er spijt van hebt, krijgthij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen
Heb al een hele tijd geen reboots gehad. euvel van de laatste keer dat mijn accu zo snel leeg was, was gewoon omdat hij niet goed heeft opgeladen
Heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die Winamp Pro gebruiken? Ik krijg op een of andere manier de muziek op m'n externe sd niet geïndexeerd... hij kijkt alleen maar naar de interne sd. Ik kan wel via de mappen gewoon naar de juiste plek browsen, maar dit loopt vaak vast en werkt niet goed in combinatie met playlists. Ik wil gewoon aan de hand van id3 tags browsen en playlists maken.
Nee, ik eerst ook niet. Op mijn SGS1 had ik ook Winamp pro en daar indexeerde ie alles keurig, van zowel interne als externe sd. Daarom denk ik ook dat er vast wel een oplossing is.quote:
Ik rebootte even en ik denk dat ie daardoor de kaart weer opnieuw ging mounten. Dat was blijkbaar de oplossing.quote:
Het is niet zomaar een alternatief.PowerAMP biedt zoveel meer dan Winamp. Dat blijft een chaotische app.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar ik zoek eerst liever een oplossing voor het probleem ipv een alternatief. Het zou gewoon moeten werken.
misschien hadden ze dat beter niet met jou kunnen doen. Hansanders.nlquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dus als jij er spijt van hebt, heeft hij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.
op nu.nl staat het dat vanaf 10 maart via KIES de update te downloaden zou moeten zijn....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef Refurb het volgende:
Wil nog niks zeggen mensjes. Kan zijn dat Nederland hem later krijgt.
quote:Galaxy S II krijgt zaterdag update naar Android 4.0
Laatste update: 9 maart 2012 09:40
AMSTERDAM – De populaire Galaxy S II krijgt 10 maart een update naar Android 4.0, de nieuwste versie van het besturingssysteem van Google. Ook HTC lijkt begonnen te zijn met updaten.
Zaterdag kunnen gebruikers van de Samsung Galaxy S II de nieuwste software downloaden via het programma Kies. Daar is dan wel de laatste versie van het programma van Samsung voor nodig.
Kies is een programma voor op de computer waarmee gebruikers van Samsungtoestellen kunnen updaten en bijvoorbeeld een back-up kunnen maken. Het is ook mogelijk om Android 4.0 'over the air' te ontvangen. Dan is geen koppeling met een pc nodig.
In een korte uitleg over het updateproces benadrukt de Zuid-Koreaanse telefoonfabrikant een aantal voordelen van Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) in vergelijking met Android 2.3 (Gingerbread).
Zo wijst Samsung op de verbeterde multitaskmogelijkheden en beter werkende apps. Ook noemt het bedrijf nog de mogelijkheid om via gezichtsherkenning de telefoon te ontgrendelen en een functie in het systeem die automatisch al het dataverkeer bijhoudt zodat gebruikers precies weten hoeveel mobiel internet ze gebruiken en welke apps daar verantwoordelijk voor zijn.
Daarnaast waarschuwt Samsung dat sommige instellingen en data bij de update verloren kunnen gaan. Telefoonnummers, berichten en foto’s blijven wel beschikbaar. Het bedrijf raadt klanten aan voor de zekerheid een back-up te maken.
Mogelijke veranderingen die kunnen optreden zijn het verlies van de volgorde van de vaste balk op het thuisscherm en data die binnen apps is opgeslagen.
De Galaxy S II is in tien maanden tijd 20 miljoen keer verkocht en met de update krijgen dus ineens veel meer consumenten de beschikking over Android 4.0 Samsung had al de Galaxy Nexus met de nieuwste versie van Android, dit toestel werd in samenwerking met Google gemaakt.
Volgens het Duitse HTC Inside zijn inmiddels ook updates begonnen voor de HTC Sensation en Sensation XE. De fabrikant heeft officieel nog niets bekendgemaakt, maar Duitse gebruikers krijgen Android 4.0 wel al binnen.
quote:Samsung ontkent Android 4.0-update Galaxy S II
Laatste update: 9 maart 2012 10:03
AMSTERDAM – De populaire Galaxy S II krijgt toch niet 10 maart een update naar Android 4.0, de nieuwste versie van het besturingssysteem van Google. Samsung heeft die berichten ontkend.
Vrijdag verscheen een bericht op een website van Samsung dat de update zaterdag uitgerold zou worden, via Twitter ontkent het bedrijf dit nu en laat weten dat het om een foutief bericht gaat.
De pagina met uitleg over een update naar Andoid 4.0 (Ice Cream Sandwich) staat nog wel online.
Eerder kwamen via Samsung Israël al naar buiten dat het toestel op 15 maart een update zou krijgen. De Galaxy S II is in tien maanden tijd 20 miljoen keer verkocht en met de update krijgen dus ineens veel meer consumenten de beschikking over Android 4.0.
Samsung had al de Galaxy Nexus met de nieuwste versie van Android, dit toestel werd in samenwerking met Google gemaakt.
HTC
Volgens het Duitse HTC Inside zijn inmiddels wel updates begonnen voor de HTC Sensation en Sensation XE. De fabrikant heeft officieel nog niets bekendgemaakt, maar Duitse gebruikers krijgen Android 4.0 wel al binnen.
Typisch mstx, altijd het slechte nieuws brengen met een glimlach.....quote:
Het logo vind ik ook niet geweldig. Maar goed wel toffe aanbiedingen nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Google PlayKlinkt als een ballenbak
Wat let je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef JaneDoe het volgende:
godver!! volgens track&trace is de bezorger al aan de deur geweest.. LEUGEN, ben de hele dag thuis geweest
Zeker met Selekt Vracht ofzo verzonden en niet gewoon met TNT. Die bedrijfjes hebben de neiging om dit soort geintjes te flikken als ze bijvoorbeeld even geen zin hebben om om te rijden. Heb ik ook wel eens gehad. "Ja de bezorger is vier keer aan de deur geweest, maar u was er steeds niet". Bullshit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef JaneDoe het volgende:
godver!! volgens track&trace is de bezorger al aan de deur geweest.. LEUGEN, ben de hele dag thuis geweest
hoop het niet. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef Refurb het volgende:
Wil nog niks zeggen mensjes. Kan zijn dat Nederland hem later krijgt.
Hbe je de link bekeken in mijn vorige post?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zie nog geen ICS in Kies (Ver.2.2.0.12014_18)
Ik gebruik de I9100XXLPH van sammobile en werkt goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is een zeer goede custom ICS rom?
Als ik op samsungmoet gaan wachten ben ik bejaard.
(Nog) niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:00 schreef Co_OL het volgende:
Ook niet met odin in download mode ?
[ afbeelding ]
FAQ's Guide's en nog meer info Hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
Krijg 'm niet eens geroot.
info foon:
Android version: 2.3.6
Baseband: I9100XXKI4
Kernel: 2.6.35.7-I9100XWKK2
root@dell88 #2
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
FAQ's Guide's en nog meer info Hier
Een tutorial voor de "noobs" Hier
Overheen gekekenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hbe je de link bekeken in mijn vorige post?
Mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]![]()
Is geroot, nu de nieuwe rom er nog over heen.
Reclamen kan weg, Je kan bepaalde apps draaien waarvoor je root nodig hebt Bijv om je mobiel te overclocken. En natuurlijk rom's erop zetten en makkelijk backups maken en erop zetten zonder KIES.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef fotostarter het volgende:
Hier een echte Noob vraag.
Wat is nu het voordeel van rooten? Buiten dat je de nieuwe ICS kunt draaien, en wat standaard apps kwijt bent?
Geen swype maar switfkeyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:42 schreef JaneDoe het volgende:
Nou ik heb em hoor! Welk swype toetsenborf raden jullie aan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef delano.888 het volgende:
Smart keyboard pro is toch echt veel fijner dan swift, echt zonder gein 1000x fijner ofzo. Hij leert perfect welke woorden je t meest gebruikt enz. Gewoon perfect.
Ik heb btw alle bekende toetsenborden uit geprobeerd, incl alle swype achtige. SKP blijft duidelijk de beste.
Zal 'm eens proberenquote:
Ik heb deze er ook even op gegooid. Maar Touchwiz verpest ICS compleet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik gebruik de I9100XXLPH van sammobile en werkt goed
Juicedefender pro. Batterij gaat 2-3x zo lang mee. En een goede datamonitor als je veel nternet gebruikt. De rest is meer wat je leuk en prettig vindt. ik vind het toestel avn zichzelf al behoorlijk complet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:19 schreef Lolque het volgende:
Vanaf vandaag eigenaar van een S2, jaarabbo genomen.
Wat zijn de dingen die ik MOET weten of installeren?
Instellingen > Geluid > Trillingsreactie aanzetten > Intensiteit trilsignaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef TJV het volgende:
Weet iemand hoe ik de intensiteit van de trilling(bij berichtjes e.d.) wat lager kan zetten? Als ik hem op een tafel leg trilt ie van de tafel af...
Voor bijv als je gebeld word?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef TJV het volgende:
Dat dacht ik ook maar dat is alleen voor de intensiteit als ik het scherm aanraak.. en ik heb geen optie om de trilling apart te regelen.
Uiteraard gedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
MooiMaak wel even een backup met CMW voordat je alles kwijt bent!
[..]
Reclamen kan weg, Je kan bepaalde apps draaien waarvoor je root nodig hebt Bijv om je mobiel te overclocken. En natuurlijk rom's erop zetten en makkelijk backups maken en erop zetten zonder KIES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |