Welke punt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Zwijg...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb vreemd genoeg al 2 dagen geen reboot meer gehad
Hiervoor elke dag wel 2 of 3
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef ohjajohh het volgende:
Ik kom van de HTC desire nu naar de Galaxy s2. Het rooten gaat hier wel eventjes wat anders zo te zien... wat is de makkelijkste manier om 2.3.6 te rooten?
hahahahaha, ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwijg...![]()
![]()
Ik heb er vandaag al weer twee gehad
Thanks, ik ben nu ook geroot. Idd nog makkelijker dan bij de HTC desirequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.
Goede tutorial:
http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html
Wat heeft dat met vol staan te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
de mijne pas twee keer moeten rebooten in drie maanden ofzoMaar dat komt miss ook wel omdat de mijne nog vrij nieuw is en niet zo vol staat nog.
het enige wat ie wel soms doet is zelf besluiten de browser af te sluiten
geen idee, het was een gokje, mijn oude telefoon werd instabieler als ik er veel dingen tegelijk op draaidequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Ze zeggen toch ook altijd dat een pc langzaam word als je veel downloadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple (quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef Lolque het volgende:
Moet je nou serieus gaan betalen voor muziek op deze telefoon?
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple () ofzo.
ik heb het gewoon in n random mediamap gezet en toen kon mn telefoon ze gewoon vinden en openen met het muziekmenuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.
Camera is juist, voor een telefoon, fantastisch johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Hee, deze telefoon heb ik.
- Camera is nogal verrot.
- Typen op touchscreen is sowieso niet ideaal.
+ Scherm is wel lekker groot.
--- telefoonboeknamen die niet meer dan 16 (ofzo?) karakters mogen bevatten. Kom op zeg, wat is dat voor ouderwetse achterlijkheid.
- geen idee of en hoe je Spaanse tekens erop krijgt. met name het ontbreken van de ñ is lastig.
Heb ik ook, maar het standaard toetsenbord heb (of eigenlijk had) ik dat velen malen vaker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Ik druk om één of andere reden vaak op de punt rechts van het toetsenbord. Snelle punt had ik al vrijwel direct uit gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Welke punt?![]()
Ik heb de snelle "." bij dubbeltikken op spatie drukken uit staan en de optie spatiebalk moet... staat bij mij op altijd een spatie invoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |