Dank, dat werkte inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Moron het volgende:
Homeknop + powerknop indrukken.
Eerst home en dan haast tegelijk de powerknop
Als het me te lang duurt neem ik ook maar die, heb nu wel lang genoeg gewacht met die stomme bug van ze. Had wel terug naar 2.3.4 kunnen gaan, maar als ik dan toch moeite moet doen ga ik liever vooruit ipv achteruit.quote:
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef CindieY het volgende:
Ik zou me hier nog even melden als ik m'n toestel binnen heb en dat heb ik sinds gistermiddagVoor mij een redelijke overstap qua smartphone, had hiervoor tijdelijk een Nokia E72 en daarvoor de Samsung Omnia Qwerty. Beiden nog met fysiek toetsenbord, maar was al wat gewend aan volledig touch screen door m'n tablet. Wat een heerlijk toestel is dit, gisteravond al lekker lopen kloten en voorlopig nog niet klaar met de mogelijkheden en apps ontdekken
![]()
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot van je scherm?
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blindquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...
Klopt, de vorige versie was veel beter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blind
Of morgen..quote:Op saturdag 33 maart 2033:39 schreef een FOK!ker het volgende:
Maar goed, misschien komt het later vandaag alsnog in KIES te voorschijn.
Die reactie daar was eerder hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef nils7 het volgende:
haha iemand zit ook hier te kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469162/last
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef delano.888 het volgende:
Smart keyboard pro is toch echt veel fijner dan swift, echt zonder gein 1000x fijner ofzo. Hij leert perfect welke woorden je t meest gebruikt enz. Gewoon perfect.
Ik heb btw alle bekende toetsenborden uit geprobeerd, incl alle swype achtige. SKP blijft duidelijk de beste.
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteravond 32GB kaartje in mijn telefoon gedaan (van samsung) en vandaag al 2 herstarts gehad.
Zal het kaartje eens formateren enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.
Klopt, heb swiftkey geprobeerd, niet slecht, maar SKP vond ik toch echt gewoon veel beter leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10.
1 ding is zeker, beide zijn beter dan de Samsungmeuk.
quote:Samsung Mobile NL
Goed nieuws voor alle Wave (s8500) en Wave II (s8530) gebruikers! Vanaf nu is de langverwachte update naar Bada 2.0 beschikbaar via Samsung Kies. Download Kies op je computer en zet de laatste software versie op jouw Wave.
Wat een vaag verhaal. Ik heb een hekel aan hoesjes, screen protectors en alles wat met het beschermen van je mobiel te maken heeft. Mijn S2 is dan ook plat op het scherm gevallen op beton, van de trap geflikkerd en weet ik veel wat nog meer. Het cosmos black randje laat hier en daar lak los maar ik heb nog steeds geen krasje op mijn scherm.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef 1299 het volgende:
Ik heb na 2 weken oid al mijn eerste krassen op het scherm. Op zowel de S2 als mijn NexusTot zover dat gorillaglass onzin. Ik heb er werkelijk waar niets geks mee gedaan. Heb ze gewoon in beide broekzakken zitten zonder sleutels of vuil of wat dan ook.
Toch maar eens een screenprotector kopen. Zijn die oppervlakkige krassen er nog uit te poetsen met zo'n polijst doekje?
hey autoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Knop "telefoon" of bij contacten bovenaan even bewegen van links naar rechts. Dan komt toetsen tevoorschijn Het staat naast logboek ofzo.
ik doe dat ook steedsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Hi ;-)
Zo blijft je telefoon wel lekker nieuw, haha.
Nee, want Samsung Galaxy Notequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een Galaxy Note, mag ik hier ook posten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey auto
weet je hoe lang ik dat kreng aan het zoeken wasthnx
En opzich maakt het nieteens uit waar je op drukt, zijn allebei dezelfde omgeving alleen ander tabblad.quote:
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatiequote:
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Moet je het maar goed instellenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Welke punt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zwijg...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:38 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb vreemd genoeg al 2 dagen geen reboot meer gehad
Hiervoor elke dag wel 2 of 3
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef ohjajohh het volgende:
Ik kom van de HTC desire nu naar de Galaxy s2. Het rooten gaat hier wel eventjes wat anders zo te zien... wat is de makkelijkste manier om 2.3.6 te rooten?
hahahahaha, ik voel je pijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwijg...![]()
![]()
Ik heb er vandaag al weer twee gehad
Thanks, ik ben nu ook geroot. Idd nog makkelijker dan bij de HTC desirequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
D.m.v. Odin een kernel rooten. Het is erg simpel, volgens mij veel simpeler dan bij HTC's.
Goede tutorial:
http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html
Wat heeft dat met vol staan te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
de mijne pas twee keer moeten rebooten in drie maanden ofzoMaar dat komt miss ook wel omdat de mijne nog vrij nieuw is en niet zo vol staat nog.
het enige wat ie wel soms doet is zelf besluiten de browser af te sluiten
geen idee, het was een gokje, mijn oude telefoon werd instabieler als ik er veel dingen tegelijk op draaidequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Ze zeggen toch ook altijd dat een pc langzaam word als je veel downloadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vol staan te maken.
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple (quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef Lolque het volgende:
Moet je nou serieus gaan betalen voor muziek op deze telefoon?
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Huh wat? Ben je niet in de war met Apple () ofzo.
ik heb het gewoon in n random mediamap gezet en toen kon mn telefoon ze gewoon vinden en openen met het muziekmenuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden waar ik muziek kan dumpen via de usb.
Camera is juist, voor een telefoon, fantastisch johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:07 schreef El_Matador het volgende:
Hee, deze telefoon heb ik.
- Camera is nogal verrot.
- Typen op touchscreen is sowieso niet ideaal.
+ Scherm is wel lekker groot.
--- telefoonboeknamen die niet meer dan 16 (ofzo?) karakters mogen bevatten. Kom op zeg, wat is dat voor ouderwetse achterlijkheid.
- geen idee of en hoe je Spaanse tekens erop krijgt. met name het ontbreken van de ń is lastig.
Heb ik ook, maar het standaard toetsenbord heb (of eigenlijk had) ik dat velen malen vaker.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik druk om één of andere reden vaak op de punt rechts van het toetsenbord. Snelle punt had ik al vrijwel direct uit gezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Welke punt?![]()
Ik heb de snelle "." bij dubbeltikken op spatie drukken uit staan en de optie spatiebalk moet... staat bij mij op altijd een spatie invoegen.
Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Zo, paar dagen in gebruik nu, wat een heerlijk toestel. Loop wel tegen 2 dingen op, waarvan ik 1 geprobeerd heb te googlen, maar ik kom er niet echt uit![]()
Allereerst: m'n toestel pakt de wifi-verbinding bij mijn ouders niet. Hij ziet het netwerk, heeft de juiste password, maar hij blijft constant het ip-adres ophalen/scannen en ik krijg geen verbinding. Het netwerk zelf functioneert wel op laptops en tablet, maar niet op mijn S2 en ook niet geweldig op m'n zusje haar iPhone. Met m'n eigen netwerk thuis gaat het wel goed. Anyone? Het lijkt een soort probleem tussen de router en de 2 verschillende toestellen te zijn, maar verder dan dat kom ik niet.
Het tweede is vooral een vervelend ding: als ik m'n telefoon opnieuw opstart, staan een groot gedeelte van mijn apps weer op andere pagina's of zijn ze uit hun mapje naar een pagina geflikkerd. Bekend probleem?
Korter dan mijn eigen netwerkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.
Ik vraag me af welke domme mensen nu zo'n comment gaan schrijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Wat raar. Ik draai hem met een MIUI rom en hij doet het gewoon perfect.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef magneetstrip het volgende:
Dat go keyboard loopt steeds vast en blijft dan ovet mn scherm hangen allleen een reboot lost het op :|
De s3 wordt 4.8"quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Misschien dat dat mensen zijn die al een tablet hebben en dus niet zitten te wachten op een 4.8" smarthpone.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik heb een jaarabbo afgesloten.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Dat heb ik vrij vaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef automatic_ het volgende:
De mijne is vandaag weer opnieuw opgestart en daarna kreeg ik alleen nog maar de onderste vier icoontjes... Dat had ik nog nooit gehad
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Erg irritant dat Samsung maar geen duidelijkheid wil verschaffen over de ICS update. Ik wou met het rooten van m'n telefoon wachten tot na de officiele update, maar als het nog weken gaat duren kan ik het natuurlijk net zo goed nu al doen.
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.
Volgensmij wel, Maar ik zet evengoed altijd kernel enzo terug want ik heb geen idee of KIES dat kan controleren of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?
Dat zegt vrij weinig.quote:
Je kan andere ROM's installeren en je kan je toestel ad-free maken, letterlijk alles backuppen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Refurb het volgende:
Wat zijn nu de voordelen van rooten? Buiten alle apps gewoon installeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |