Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Zo, paar dagen in gebruik nu, wat een heerlijk toestel. Loop wel tegen 2 dingen op, waarvan ik 1 geprobeerd heb te googlen, maar ik kom er niet echt uit![]()
Allereerst: m'n toestel pakt de wifi-verbinding bij mijn ouders niet. Hij ziet het netwerk, heeft de juiste password, maar hij blijft constant het ip-adres ophalen/scannen en ik krijg geen verbinding. Het netwerk zelf functioneert wel op laptops en tablet, maar niet op mijn S2 en ook niet geweldig op m'n zusje haar iPhone. Met m'n eigen netwerk thuis gaat het wel goed. Anyone? Het lijkt een soort probleem tussen de router en de 2 verschillende toestellen te zijn, maar verder dan dat kom ik niet.
Het tweede is vooral een vervelend ding: als ik m'n telefoon opnieuw opstart, staan een groot gedeelte van mijn apps weer op andere pagina's of zijn ze uit hun mapje naar een pagina geflikkerd. Bekend probleem?
Korter dan mijn eigen netwerkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Heeft het wifi netwerk een uitzonderlijk lange naam, bijna aan het maximum van 32 karakters? Want dat heeft iig bij mij problemen veroorzaakt dus denk dat daar een bug in de software zit.
Ik vraag me af welke domme mensen nu zo'n comment gaan schrijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Wat raar. Ik draai hem met een MIUI rom en hij doet het gewoon perfect.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef magneetstrip het volgende:
Dat go keyboard loopt steeds vast en blijft dan ovet mn scherm hangen allleen een reboot lost het op :|
De s3 wordt 4.8"quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik vraag me af welke domme mensen nu nog de s2 gaan kopen, nog even wachten en de samsung galaxy s3 is al beschikbaar...
Misschien dat dat mensen zijn die al een tablet hebben en dus niet zitten te wachten op een 4.8" smarthpone.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Ik heb een jaarabbo afgesloten.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:35 schreef bob123123581 het volgende:
Dat heb ik vrij vaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef automatic_ het volgende:
De mijne is vandaag weer opnieuw opgestart en daarna kreeg ik alleen nog maar de onderste vier icoontjes... Dat had ik nog nooit gehad
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Erg irritant dat Samsung maar geen duidelijkheid wil verschaffen over de ICS update. Ik wou met het rooten van m'n telefoon wachten tot na de officiele update, maar als het nog weken gaat duren kan ik het natuurlijk net zo goed nu al doen.
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon doen, Het is binnen ~15 minuutjes gebeurt en als je wilt updaten naar ICS dan flash je hem gewoon weer terug naar het origineel.
Volgensmij wel, Maar ik zet evengoed altijd kernel enzo terug want ik heb geen idee of KIES dat kan controleren of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Kan je een geroote telefoon niet gewoon opdaten naar de komende ICS dan?
Dat zegt vrij weinig.quote:
Je kan andere ROM's installeren en je kan je toestel ad-free maken, letterlijk alles backuppen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef Refurb het volgende:
Wat zijn nu de voordelen van rooten? Buiten alle apps gewoon installeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |