Dank, dat werkte inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:11 schreef Moron het volgende:
Homeknop + powerknop indrukken.
Eerst home en dan haast tegelijk de powerknop
Als het me te lang duurt neem ik ook maar die, heb nu wel lang genoeg gewacht met die stomme bug van ze. Had wel terug naar 2.3.4 kunnen gaan, maar als ik dan toch moeite moet doen ga ik liever vooruit ipv achteruit.quote:
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:09 schreef CindieY het volgende:
Ik zou me hier nog even melden als ik m'n toestel binnen heb en dat heb ik sinds gistermiddagVoor mij een redelijke overstap qua smartphone, had hiervoor tijdelijk een Nokia E72 en daarvoor de Samsung Omnia Qwerty. Beiden nog met fysiek toetsenbord, maar was al wat gewend aan volledig touch screen door m'n tablet. Wat een heerlijk toestel is dit, gisteravond al lekker lopen kloten en voorlopig nog niet klaar met de mogelijkheden en apps ontdekken
![]()
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot van je scherm?
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blindquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik ben ook van de QWERTY overgestapt, maar kan nog steeds niet wennen. Ik typ zinnen soms zo compleet fout door on screen toetsenbord.... soms tot ergernis toe...
Klopt, de vorige versie was veel beter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Komt door de Samsung ik kan er nauwelijks fatsoenlijk mee typen maar op de iPhone bijna blind
Of morgen..quote:Op saturdag 33 maart 2033:39 schreef een FOK!ker het volgende:
Maar goed, misschien komt het later vandaag alsnog in KIES te voorschijn.
Die reactie daar was eerder hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef nils7 het volgende:
haha iemand zit ook hier te kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469162/last
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef delano.888 het volgende:
Smart keyboard pro is toch echt veel fijner dan swift, echt zonder gein 1000x fijner ofzo. Hij leert perfect welke woorden je t meest gebruikt enz. Gewoon perfect.
Ik heb btw alle bekende toetsenborden uit geprobeerd, incl alle swype achtige. SKP blijft duidelijk de beste.
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteravond 32GB kaartje in mijn telefoon gedaan (van samsung) en vandaag al 2 herstarts gehad.
Zal het kaartje eens formateren enzo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Raar, ik heb met 2 verschillende kaarten geen problemen.
Klopt, heb swiftkey geprobeerd, niet slecht, maar SKP vond ik toch echt gewoon veel beter leren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat doet SwiftkeyX ook. Die leest vooraf al je historie van e-mail, facebook en sms zodat hij jouw woorden en zinsopbouw kan voorspellen. Het is geen goedkope app, maar ik heb 'm gekocht voor ¤ 0,10.
1 ding is zeker, beide zijn beter dan de Samsungmeuk.
quote:Samsung Mobile NL
Goed nieuws voor alle Wave (s8500) en Wave II (s8530) gebruikers! Vanaf nu is de langverwachte update naar Bada 2.0 beschikbaar via Samsung Kies. Download Kies op je computer en zet de laatste software versie op jouw Wave.
Wat een vaag verhaal. Ik heb een hekel aan hoesjes, screen protectors en alles wat met het beschermen van je mobiel te maken heeft. Mijn S2 is dan ook plat op het scherm gevallen op beton, van de trap geflikkerd en weet ik veel wat nog meer. Het cosmos black randje laat hier en daar lak los maar ik heb nog steeds geen krasje op mijn scherm.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef 1299 het volgende:
Ik heb na 2 weken oid al mijn eerste krassen op het scherm. Op zowel de S2 als mijn NexusTot zover dat gorillaglass onzin. Ik heb er werkelijk waar niets geks mee gedaan. Heb ze gewoon in beide broekzakken zitten zonder sleutels of vuil of wat dan ook.
Toch maar eens een screenprotector kopen. Zijn die oppervlakkige krassen er nog uit te poetsen met zo'n polijst doekje?
hey autoquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Knop "telefoon" of bij contacten bovenaan even bewegen van links naar rechts. Dan komt toetsen tevoorschijn Het staat naast logboek ofzo.
ik doe dat ook steedsquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef automatic_ het volgende:
Hi ;-)
Zo blijft je telefoon wel lekker nieuw, haha.
Nee, want Samsung Galaxy Notequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een Galaxy Note, mag ik hier ook posten
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey auto
weet je hoe lang ik dat kreng aan het zoeken wasthnx
En opzich maakt het nieteens uit waar je op drukt, zijn allebei dezelfde omgeving alleen ander tabblad.quote:
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatiequote:
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
Moet je het maar goed instellenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geprobeerd, erger me nu al aan die . (punt) die er elke keer tussenkomt ipv de spatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |