Serieus? In reviews lees ik juist dat deze een hele sterke batterij heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
batterij wel een beetje snel leeg hoor
nee batterij is echt heel snel leeg! 1 dag is hij wel leeg of eerderquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serieus? In reviews lees ik juist dat deze een hele sterke batterij heeft.
Wordt als het goed is op den duur beter, kost altijd even tijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Zweetteef het volgende:
batterij wel een beetje snel leeg hoor
Moeilijke keus. Ik zou het zelf niet doen, omdat ik niet zo'n gigantisch ding als primaire toestel wil hebben. Maar als het formaat geen probleem is, is dit wel een van de beste toestellen die je kunt kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Zou hiervoor mijn iphone 4 willen ruilen..die ik net gekocht heb :p
Werkgeheugen 1 Gb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opslaggeheugen van dit toestel, mijn desire heeft nu 150 mb en dat is zo snel vol met apps
Ga dan voor de Galaxy Nexus. Android 4.0 en wel handzaamquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Zou hiervoor mijn iphone 4 willen ruilen..die ik net gekocht heb :p
Maar wel slap plastic, matige accu en een ondermaatse camera. Ik zou veel liever de Note hebben dan de Nexus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ga dan voor de Galaxy Nexus. Android 4.0 en wel handzaam
beidequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef Martinovibes het volgende:
Wat een monsterachtig groot ding
Is het nou een telefoon of een tablet met 3G ?
Scheelt vrij weinig met een S2 qua kosten als je het online bestelt.quote:Op zondag 4 december 2011 17:44 schreef magneetstrip het volgende:
Prachtig apparaat maar ik vind hem veel te groot en te duur![]()
Ik ga denk ik toch maar voor de S2
De note is ook gewoon van plastic?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar wel slap plastic, matige accu en een ondermaatse camera. Ik zou veel liever de Note hebben dan de Nexus.
Ja. Dus? Waarom denk je dat ik slap plastic zei? En de Note heeft een veel betere camera en batterij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop