FAQ's Guide's en nog meer info Hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
Krijg 'm niet eens geroot.
info foon:
Android version: 2.3.6
Baseband: I9100XXKI4
Kernel: 2.6.35.7-I9100XWKK2
root@dell88 #2
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
FAQ's Guide's en nog meer info Hier
Een tutorial voor de "noobs" Hier
Overheen gekekenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hbe je de link bekeken in mijn vorige post?
Mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]![]()
Is geroot, nu de nieuwe rom er nog over heen.
Reclamen kan weg, Je kan bepaalde apps draaien waarvoor je root nodig hebt Bijv om je mobiel te overclocken. En natuurlijk rom's erop zetten en makkelijk backups maken en erop zetten zonder KIES.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:15 schreef fotostarter het volgende:
Hier een echte Noob vraag.
Wat is nu het voordeel van rooten? Buiten dat je de nieuwe ICS kunt draaien, en wat standaard apps kwijt bent?
Geen swype maar switfkeyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:42 schreef JaneDoe het volgende:
Nou ik heb em hoor! Welk swype toetsenborf raden jullie aan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:31 schreef delano.888 het volgende:
Smart keyboard pro is toch echt veel fijner dan swift, echt zonder gein 1000x fijner ofzo. Hij leert perfect welke woorden je t meest gebruikt enz. Gewoon perfect.
Ik heb btw alle bekende toetsenborden uit geprobeerd, incl alle swype achtige. SKP blijft duidelijk de beste.
Zal 'm eens proberenquote:
Ik heb deze er ook even op gegooid. Maar Touchwiz verpest ICS compleet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik gebruik de I9100XXLPH van sammobile en werkt goed
Juicedefender pro. Batterij gaat 2-3x zo lang mee. En een goede datamonitor als je veel nternet gebruikt. De rest is meer wat je leuk en prettig vindt. ik vind het toestel avn zichzelf al behoorlijk complet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:19 schreef Lolque het volgende:
Vanaf vandaag eigenaar van een S2, jaarabbo genomen.
Wat zijn de dingen die ik MOET weten of installeren?
Instellingen > Geluid > Trillingsreactie aanzetten > Intensiteit trilsignaal.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef TJV het volgende:
Weet iemand hoe ik de intensiteit van de trilling(bij berichtjes e.d.) wat lager kan zetten? Als ik hem op een tafel leg trilt ie van de tafel af...
Voor bijv als je gebeld word?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef TJV het volgende:
Dat dacht ik ook maar dat is alleen voor de intensiteit als ik het scherm aanraak.. en ik heb geen optie om de trilling apart te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |