op nu.nl staat het dat vanaf 10 maart via KIES de update te downloaden zou moeten zijn....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef Refurb het volgende:
Wil nog niks zeggen mensjes. Kan zijn dat Nederland hem later krijgt.
quote:Galaxy S II krijgt zaterdag update naar Android 4.0
Laatste update: 9 maart 2012 09:40
AMSTERDAM – De populaire Galaxy S II krijgt 10 maart een update naar Android 4.0, de nieuwste versie van het besturingssysteem van Google. Ook HTC lijkt begonnen te zijn met updaten.
Zaterdag kunnen gebruikers van de Samsung Galaxy S II de nieuwste software downloaden via het programma Kies. Daar is dan wel de laatste versie van het programma van Samsung voor nodig.
Kies is een programma voor op de computer waarmee gebruikers van Samsungtoestellen kunnen updaten en bijvoorbeeld een back-up kunnen maken. Het is ook mogelijk om Android 4.0 'over the air' te ontvangen. Dan is geen koppeling met een pc nodig.
In een korte uitleg over het updateproces benadrukt de Zuid-Koreaanse telefoonfabrikant een aantal voordelen van Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) in vergelijking met Android 2.3 (Gingerbread).
Zo wijst Samsung op de verbeterde multitaskmogelijkheden en beter werkende apps. Ook noemt het bedrijf nog de mogelijkheid om via gezichtsherkenning de telefoon te ontgrendelen en een functie in het systeem die automatisch al het dataverkeer bijhoudt zodat gebruikers precies weten hoeveel mobiel internet ze gebruiken en welke apps daar verantwoordelijk voor zijn.
Daarnaast waarschuwt Samsung dat sommige instellingen en data bij de update verloren kunnen gaan. Telefoonnummers, berichten en foto’s blijven wel beschikbaar. Het bedrijf raadt klanten aan voor de zekerheid een back-up te maken.
Mogelijke veranderingen die kunnen optreden zijn het verlies van de volgorde van de vaste balk op het thuisscherm en data die binnen apps is opgeslagen.
De Galaxy S II is in tien maanden tijd 20 miljoen keer verkocht en met de update krijgen dus ineens veel meer consumenten de beschikking over Android 4.0 Samsung had al de Galaxy Nexus met de nieuwste versie van Android, dit toestel werd in samenwerking met Google gemaakt.
Volgens het Duitse HTC Inside zijn inmiddels ook updates begonnen voor de HTC Sensation en Sensation XE. De fabrikant heeft officieel nog niets bekendgemaakt, maar Duitse gebruikers krijgen Android 4.0 wel al binnen.
quote:Samsung ontkent Android 4.0-update Galaxy S II
Laatste update: 9 maart 2012 10:03
AMSTERDAM – De populaire Galaxy S II krijgt toch niet 10 maart een update naar Android 4.0, de nieuwste versie van het besturingssysteem van Google. Samsung heeft die berichten ontkend.
Vrijdag verscheen een bericht op een website van Samsung dat de update zaterdag uitgerold zou worden, via Twitter ontkent het bedrijf dit nu en laat weten dat het om een foutief bericht gaat.
De pagina met uitleg over een update naar Andoid 4.0 (Ice Cream Sandwich) staat nog wel online.
Eerder kwamen via Samsung Israël al naar buiten dat het toestel op 15 maart een update zou krijgen. De Galaxy S II is in tien maanden tijd 20 miljoen keer verkocht en met de update krijgen dus ineens veel meer consumenten de beschikking over Android 4.0.
Samsung had al de Galaxy Nexus met de nieuwste versie van Android, dit toestel werd in samenwerking met Google gemaakt.
HTC
Volgens het Duitse HTC Inside zijn inmiddels wel updates begonnen voor de HTC Sensation en Sensation XE. De fabrikant heeft officieel nog niets bekendgemaakt, maar Duitse gebruikers krijgen Android 4.0 wel al binnen.
Typisch mstx, altijd het slechte nieuws brengen met een glimlach.....quote:
Het logo vind ik ook niet geweldig. Maar goed wel toffe aanbiedingen nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Google PlayKlinkt als een ballenbak
Wat let je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef JaneDoe het volgende:
godver!! volgens track&trace is de bezorger al aan de deur geweest.. LEUGEN, ben de hele dag thuis geweest
Zeker met Selekt Vracht ofzo verzonden en niet gewoon met TNT. Die bedrijfjes hebben de neiging om dit soort geintjes te flikken als ze bijvoorbeeld even geen zin hebben om om te rijden. Heb ik ook wel eens gehad. "Ja de bezorger is vier keer aan de deur geweest, maar u was er steeds niet". Bullshit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef JaneDoe het volgende:
godver!! volgens track&trace is de bezorger al aan de deur geweest.. LEUGEN, ben de hele dag thuis geweest
hoop het niet. Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef Refurb het volgende:
Wil nog niks zeggen mensjes. Kan zijn dat Nederland hem later krijgt.
Hbe je de link bekeken in mijn vorige post?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zie nog geen ICS in Kies (Ver.2.2.0.12014_18)
Ik gebruik de I9100XXLPH van sammobile en werkt goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is een zeer goede custom ICS rom?
Als ik op samsungmoet gaan wachten ben ik bejaard.
(Nog) niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:00 schreef Co_OL het volgende:
Ook niet met odin in download mode ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |