Dit is Nederland en geen Israël.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:02 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)lgende-week-uit.html
kijken hoe snel t-mobile is
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzetquote:Op maandag 5 maart 2012 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is Nederland en geen Israël.
Ik heb unbrandedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzet
quote:
Die update behelst meer dan slechts uiterlijke kenmerken....quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag ook maar eens het gratis 16gb kaartje aangevraagd.
Meerdere deze aangevraagd, en hoe lang duurde het voordat je hem binnen had ?
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.
Lees en hoor van verschillende mensen dat het ongeveer 3 weken duurt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
Och, wat kost een kaartje van 16gb nu tegenwoordig? nee daar ga ik niet 3 weken op wachten als ik hem zou willen. Ik ben gewoon een luie hollander.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
En waarom zou dat een nadeel zijn?quote:
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rootenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rooten
Zo dus :quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.
Thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo dus : [ afbeelding ]
Maarja lang leven het rooten.
Welke ROM is dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan dan?quote:
Hij zit al op de Nexus, Ik verwacht dat cynan deze UI ook krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PowerAMP ftw!quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die Winamp Pro gebruiken? Ik krijg op een of andere manier de muziek op m'n externe sd niet geïndexeerd... hij kijkt alleen maar naar de interne sd. Ik kan wel via de mappen gewoon naar de juiste plek browsen, maar dit loopt vaak vast en werkt niet goed in combinatie met playlists. Ik wil gewoon aan de hand van id3 tags browsen en playlists maken.
Bedankt voor je advies, maar ik zoek eerst liever een oplossing voor het probleem ipv een alternatief. Het zou gewoon moeten werken.quote:
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag de s2 besteld, als t goed is morgen in huis
Dus als jij er spijt van hebt, heeft hij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen
Heb al een hele tijd geen reboots gehad. euvel van de laatste keer dat mijn accu zo snel leeg was, was gewoon omdat hij niet goed heeft opgeladen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dus als jij er spijt van hebt, krijgthij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen
Heb al een hele tijd geen reboots gehad. euvel van de laatste keer dat mijn accu zo snel leeg was, was gewoon omdat hij niet goed heeft opgeladen
Heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er hier mensen die Winamp Pro gebruiken? Ik krijg op een of andere manier de muziek op m'n externe sd niet geïndexeerd... hij kijkt alleen maar naar de interne sd. Ik kan wel via de mappen gewoon naar de juiste plek browsen, maar dit loopt vaak vast en werkt niet goed in combinatie met playlists. Ik wil gewoon aan de hand van id3 tags browsen en playlists maken.
Nee, ik eerst ook niet. Op mijn SGS1 had ik ook Winamp pro en daar indexeerde ie alles keurig, van zowel interne als externe sd. Daarom denk ik ook dat er vast wel een oplossing is.quote:
Ik rebootte even en ik denk dat ie daardoor de kaart weer opnieuw ging mounten. Dat was blijkbaar de oplossing.quote:
Het is niet zomaar een alternatief.PowerAMP biedt zoveel meer dan Winamp. Dat blijft een chaotische app.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, maar ik zoek eerst liever een oplossing voor het probleem ipv een alternatief. Het zou gewoon moeten werken.
misschien hadden ze dat beter niet met jou kunnen doen. Hansanders.nlquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:57 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Dus als jij er spijt van hebt, heeft hij dat ook? En dat terwijl er 19.999.800 tevrede gebruikers zijn. Misschien minder verkrachtend met je telefoon omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |