Dit is Nederland en geen Israël.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:02 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)lgende-week-uit.html
kijken hoe snel t-mobile is
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzetquote:Op maandag 5 maart 2012 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is Nederland en geen Israël.
Ik heb unbrandedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
maakt niet uit. Hij komt binnenkort dus vraag me af hoe snel t-mobile em uitzet
quote:
Die update behelst meer dan slechts uiterlijke kenmerken....quote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag ook maar eens het gratis 16gb kaartje aangevraagd.
Meerdere deze aangevraagd, en hoe lang duurde het voordat je hem binnen had ?
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan hem aanvragen, maar niet gedaan. Heb genoeg aan het standaard geheugen.
Lees en hoor van verschillende mensen dat het ongeveer 3 weken duurt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
Och, wat kost een kaartje van 16gb nu tegenwoordig? nee daar ga ik niet 3 weken op wachten als ik hem zou willen. Ik ben gewoon een luie hollander.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wauw, een Nederlander die iets wat gratis is niet hoeft.Dat dat bestaat.
En waarom zou dat een nadeel zijn?quote:
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rootenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:20 schreef speknek het volgende:
Dus als je de samsung versie van ICS installeert hebben ze dezelfde Touchwiz interface als daarvoor, waardoor het er precies hetzelfde uitziet als Gingerbread. okay nuttig.
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:09 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Whaaat? Dat is jammer, Touchwiz is niet echt fijn. Waarom gebruiken ze niet gewoon de interface zoals Google het bedoeld heeft? Ik wil mijn mobiel niet rooten
Zo dus :quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat van Google eruit ziet.
Thnxquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo dus : [ afbeelding ]
Maarja lang leven het rooten.
Welke ROM is dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo dus : [ afbeelding ]
Maarja lang leven het rooten.
Waar haal je die vandaan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |