Dan moet je bovenaan langs dat dropdown menu schuiven. Daarmee stel je brightness inquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Refurb het volgende:
Woooot. Ik zit wat the fokken huer op sgs2 en opeens wordt mijn scherm SUPERLICHT gewoon, verblindend aan ogen, hoog contrast en niet goed te lezen. ICS kom maar gauw
Handig ook als je ff wat licht nodig hebt. ff x schuiven over je scherm en je hebt een beetje zoeklichtquote:
Ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:17 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jij bent goedkoopik heb er laatst nog 275 voor moeten neerleggen
Huh watte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je bovenaan langs dat dropdown menu schuiven. Daarmee stel je brightness in
Je zou ook de widget "energiebesparing" kunnen gebruiken; daar zit ook een icoontje voor je helderheid van het scherm bij namelijk.quote:
Wat? Ja die omschrijving kan vanalles zijn dus.quote:
Je dropdown balk boven in waar je providerinfo etc staat! alleen de balk zichtbaar maken en dan erover wrijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat? Ja die omschrijving kan vanalles zijn dus.
I get it.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Je dropdown balk boven in waar je providerinfo etc staat! alleen de balk zichtbaar maken en dan erover wrijven
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hieronder even zelfgemaakte foto's van de galaxy SII met een extended batterij.
Hier een tweakers linkje:Heb hem nu ook binnen (eergisteren besteld bij Redcoon) en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto.SPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de telefoon nu ook fijner in de hand liggen en past nog gewoon in mijn Valenta hoesje.![]()
Toppiequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb hem nu ook binnen (eergisteren besteld bij Redcoon) en in het echt ziet het er beter uit dan op de foto.
Vind de telefoon nu ook fijner in de hand liggen en past nog gewoon in mijn Valenta hoesje.
Ik koop die dingen altijd op dealextreme. 10 stuks voor 4 dollar en nooit problemen meequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef Co_OL het volgende:
Gisteren heb ik een nieuw protectie folie op me toestel geplakt! wat een bagger folie heb ik gekocht zegvandaag 3 keer met me nagel over de folie gegaan en er zitten al krassen op
![]()
Heeft er iemand ervaring met de belkin clearscreen protectie folie?
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:59 schreef Refurb het volgende:
Woooot. Ik zit wat the fokken huer op sgs2 en opeens wordt mijn scherm SUPERLICHT gewoon, verblindend aan ogen, hoog contrast en niet goed te lezen. ICS kom maar gauw
Die liep bij mij de hele tijd vast.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.
Wat nog beter is, is Opera Mobile installeren.
Contacten op je telefoon samenvoegen met je google account. Daarna synchroniseren en je hebt alles. Gegevens/scores blijven volgens mij ook behouden maar dat weet ik niet zeker. Als het puur om je angry bird score gaat dan heb je daar ook aparte apps voor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef The_Terminator het volgende:
Iemand een idee of mijn persoonlijke gegevens na een eventuele update naar ICS behouden blijven? Met persoonlijke gegevens bedoel ik contacten die zijn opgeslagen op de telefoon, gegevens/scores van spelletjes (Angry Birds) en apps?
Snap ik, maar die helderheid was gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de browser heeft een eigen helderheidsregeling, die kan je uit zetten.
Wat nog beter is, is Opera Mobile installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |