ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Joh, je bent de triljoenste FOK!ker pas die dit gemeldt heeft ofzo.
Je had toch in de tussentijd terug kunnen gaan naar 2.3.4quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.
Zure sok.
Je hoeft die hem niet eens omlaag te halen. Hou je vinger even op de klok en beweeg iets naar lnks of rechts en je hebt full brightnessquote:
Tja, dan heb je hem te laat gekocht XDquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Do want do want do want do want do want....![]()
Ben bang dat het half maart is voordat ik de update heb op mijn Vodafone branded SGS2.
Hoop ik ook, heb zelfde probleem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik post het omdat ik dan hoop dat ik dan van het reboot probleem af ben.
Zure sok.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Refurb het volgende: Ooi
[..]
Hoop ik ook, heb zelfde probleem.
Zoete muts.
Wat is te laat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, dan heb je hem te laat gekocht XD
Ik heb nog de unbranded versie dus ik zal hopelijk morgen ICS hebben![]()
![]()
Jep is branded, die vodafone saus betekent dat ie branded isquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat is te laat?
Ik heb 'm bij een Vodafone abbo van vóór 1 augustus 2011. Noujah... of het echt branded is. Er staat Android 2.3.5 met een Vodafone saus op:
PDA: I9100BUKJ3
PHONE: I9100BUKI1
CSC: I9100VDFK1
Unbranded firmware was iets met XEN dacht ik.
Iemand? Stel dat ik moet wachten op Vodafone, kan ik dan toch zelf de update uitvoeren o.i.d.?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef 33 het volgende:
Ik neem aan dat er ook meteen een update voor de Note komt. Komt deze dan ook meteen via vodafone of zal ik zelf moeten gaan downloaden en installeren?
Niet zonder te rooten en te flashenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef 33 het volgende:
[..]
Iemand? Stel dat ik moet wachten op Vodafone, kan ik dan toch zelf de update uitvoeren o.i.d.?
Ow volgensmij gaatg dat niet, Of je moet USB tethering hebben dacht ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef Braddie het volgende:
Kan ik mijn s2 als router laten fungeren? heb hier een draadloze verbinding, maar geen stickje en geen kabel voor in de pc... maar wel een pcdus kan dit..
En het ligt er dus aan of mijn Note branded is of niet? Hoe kan ik dat zien?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Niet zonder te rooten en te flashen
Hang ik net mn phone aan de pc kan KIES hem weer is niet vinden![]()
Ik heb KIES van m'n pc gegooid, wat een baggersoftware. Updates voor mijn SGS2 komen gelukkig OTA.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef nils7 het volgende:
Komt ie als OTA want KIES is een ramp (op een Mac) en heb m gewoon zelf los gekocht dus geen branded hoop ik... alhoewel er wel foto's van anderen op stondenzag ik later
Hij had nog een update gevonden.... kben benieuwdquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb KIES van m'n pc gegooid, wat een baggersoftware. Updates voor mijn SGS2 komen gelukkig OTA.
[..]
Haha idd... OTA update support zou officiëel pas vanaf 2.3.4 of 2.3.5 ofzo beschikbaar zijn. Toch werd de update van 2.3.3 naar 2.3.5 gewoon door de lucht gestampt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |