SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik weet het!quote:
Ik heb toch niets aan jou jij hebt geen PS3 ....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het!
Maar ben bang dat ik een been breek!
awwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch niets aan jou jij hebt geen PS3 ....
Dit moet je eigenlijk tegen iemand zeggen die SSX niet kent die denkt dan echt dat je koekoek bent!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hing net aan een helicopter
Twijfel echt hard, demo was maar mwa en button smashen voor tricks is ook poep, net Tony Hawk maar dan op een snowboardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
En SSX speelt heeel fijn met een kat die de snowboarder super leuk vindt
Dat denken ze zo ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit moet je eigenlijk tegen iemand zeggen die SSX niet kent die denkt dan echt dat je koekoek bent!
Ik ga hem halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Twijfel echt hard, demo was maar mwa en button smashen voor tricks is ook poep, net Tony Hawk maar dan op een snowboard
Ah dacht dat ie al uit wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga hem halen
edit: heb je WA foto gestuurd
Nee speel de demoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dacht dat ie al uit wasen gezien idd
Door grote vogels?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee speel de demo
En de helicopter wordt nu ook aangevallen
Vind het nog lastig te oordelen heb pas 2x een baan gedaan, en het is maar een demo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Tain het volgende:
Hoe vergelijkbaar is SSX met de voorgaande delen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee door een harige moron die denkt dat hij een vogel is
Mijn kat is de tv steeds aan het aanvallen, gaat achter de snowboarders en de helicopter aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Heb je je medicatie door elkaar ingenomen ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn kat is de tv steeds aan het aanvallen, gaat achter de snowboarders en de helicopter aan
Oh neeee sorry haha ik was miss niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je iets ingame bedoelde![]()
De sfeer is weer wat meer richting SSX 3 maar toch nog niet helemaal, de karakters zijn nog steeds een beetje zielloos zoals in On Tour. Daarbij hebben ze de snelheid van het boosten redelijk hetzelfde gedaan als in On Tour, het gaat daardoor soms wel een beetje té snel. Maar wel tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Tain het volgende:
Hoe vergelijkbaar is SSX met de voorgaande delen?
Snelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
De sfeer is weer wat meer richting SSX 3 maar toch nog niet helemaal, de karakters zijn nog steeds een beetje zielloos zoals in On Tour. Daarbij hebben ze de snelheid van het boosten redelijk hetzelfde gedaan als in On Tour, het gaat daardoor soms wel een beetje té snel. Maar wel tof!
IJs erop? En vooral veeeeel rust houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Nebo het volgende:
Mijn enkel gaat overigens niet echt beter nog. Het is iets dikker geworden en kan nu heel slecht lopen, plus continue pijn die niet echt verdwijnt. Heb er vanmiddag nog een paar honderd meter op gelopen om naar de bushalte te komen, dat zou ik echt niet meer trekken nu
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IJs erop? En vooral veeeeel rust houden
Ja sowieso voorlopig idd been zo min mogelijk belasten, hoe minder je doet hoe sneller het over isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapen
Bij een kneusing moet je hem juist wel bewegen toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja sowieso voorlopig idd been zo min mogelijk belasten, hoe minder je doet hoe sneller het over is
Ik duik ook mijn bed in. Hoop dat je nog beetje kunt slapen!
oplossingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Nebo het volgende:
Mijn enkel gaat overigens niet echt beter nog. Het is iets dikker geworden en kan nu heel slecht lopen, plus continue pijn die niet echt verdwijnt. Heb er vanmiddag nog een paar honderd meter op gelopen om naar de bushalte te komen, dat zou ik echt niet meer trekken nu
Als je haar een zusterpakje aantrekt, dikke prima, laat maar komen!quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Kijken of mensen nu in de war raken
Gutemorgen Fräulein Sharanaquote:
halen danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef GameBabe het volgende:
Trek in cornflakes, heb ik in jaren niet gegeten
Looool, kater?quote:
Lichte hoofdpijn en alles is een beetje wobbelig... apart dat ik hier geen posts heb gezet...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
halen danik heb nog niet gegeten, zowaar geen honger!
[..]
Looool, kater?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapen
BOB!!!!!!!! awesomesaucequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar de kapper!
Ik zit nu op zo'n domme tussenlengte dus wat zal ik doen
a. even geduld hebben en laten groeien
b. een bob
Laten groeien, doe ik nu ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar de kapper!
Ik zit nu op zo'n domme tussenlengte dus wat zal ik doen
a. even geduld hebben en laten groeien
b. een bob
Oooh joh, dat is zo weer goed, ff goed etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lichte hoofdpijn en alles is een beetje wobbelig... apart dat ik hier geen posts heb gezet...
Ik vind dat dus ook heel gaaf, ben alleen bang dat ik dan mijn haar elke dag moet gaan stijlen en daar pas ik voor.quote:
Ja dat eten doe ik dadelijk welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oooh joh, dat is zo weer goed, ff goed eten
Neeee laten groeien!quote:
quote:
Iedereen heeft lang haar, bob staat nou eenmaal vetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook heel gaaf, ben alleen bang dat ik dan mijn haar elke dag moet gaan stijlen en daar pas ik voor.
Ik moet eigenlijk een kapsel hebben wat ik door deweeks in een staartje kan vrotten als ik moet werken en waarmee ik in het weekend toffe dingen kan doen.
Als je naar mannen luistert mag je nooit je ahar knippen en heb je straks een dood vogelbosjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit heb ik dus altijd
Vraag ik het aan mannen zeggen ze laten groeien en vrouwen zeggen altijd kort
Haha dan heb je mijn haar nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Iedereen heeft lang haar, bob staat nou eenmaal vet![]()
En als je na het wassen je haar laat drogen, dan stylen, dan hoef je het niet meer te stylen tot de volgende wasbeurt
Er zit een verschil in dode puntjes wieken en overstappen naar een 'pittig vlot kapsel'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je naar mannen luistert mag je nooit je ahar knippen en heb je straks een dood vogelbosjeIk heb mijn haar ook weer stuk korter gemaakt, lekker gezond
![]()
Je hebt hetzelfde haar als mij danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dan heb je mijn haar nog niet gezien
Mijn moeder heeft krullen en mijn vader steil haar dus ik fluffende net niet krullend net niet stijl haar wat een rastabos wordt zodra het 3 druppels regent
Met bob is het zo weer aangegroeid, plus vroeger werd een bob heel kort geknipt, tegenwoordig zijn ze veel langerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zit een verschil in dode puntjes wieken en overstappen naar een 'pittig vlot kapsel'
De bob is gewoon een gateway haircut, voor je het weet loop je met een pottenkapsel rond![]()
Ik moet met 2 hoofdlettersquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet trouwens niets zeggen, ik durf helemaal niets met mijn haar te doen
Ja, sorry dat ik aan het stereo-type beeld voldoe!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit heb ik dus altijd
Vraag ik het aan mannen zeggen ze laten groeien en vrouwen zeggen altijd kort
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik aan het stereo-type beeld voldoe!
quote:
quote:
Is het permanent of niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn haarkleur is trouwens weer terug naar oudeGing wel sneller dan verwacht
Maar nu heb ik nog wel een halve pot van die haarmasker liggen die mijn haar dus bruin maakte
DM eens een pic van hoe je haar is gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is geen bob geworden.
Kapper merkte terecht op dat het dan allemaal niett meer zo makkelijk in een staart past en dat is wel een vereiste.
Ik kan niet een knie aan het mobiliseren zijn met mijn haren continue in mijn gezicht, staat zo onprofessioneel. En een langere bob ziet er niet uit.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is geen bob geworden.
Kapper merkte terecht op dat het dan allemaal niett meer zo makkelijk in een staart past en dat is wel een vereiste.
Ik kan niet een knie aan het mobiliseren zijn met mijn haren continue in mijn gezicht, staat zo onprofessioneel. En een langere bob ziet er niet uit.
Nee, ik kwam erachter dat er beetje henna door het masker heen zitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is het permanent of niet?
Anders gooi het maar deze kant op, ik heb licht bruin haar!
Kan niet want dan klopt het niet meeer!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lief doen anders krijg je volgende keer twee kleine letters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:55 schreef Reintji het volgende:
'middag!Je verkoopt een ps3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begin ook onderbuikgevoelens te krijgen van de vitaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hij vangt hier stof en ben ik een beetje verliefd op de PS Vita.
Ik moet nog een hoop meer oefenen merk ikquote:
Wat hangt er voor prijskaartje aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hij vangt hier stof en ben ik een beetje verliefd op de PS Vita.
Het is een PS3 "Phat", LBP pack, sixaxis controller, media controller, Killzone 2, LBP, Dirt, Fifa '09 en Soul Calibur 4.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat hangt er voor prijskaartje aan?
Van een oud vrouwtje geweest, alleen voor de boodschappen gebruiktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Reintji het volgende:
En in onberispelijke staat, heeft altijd overdekt gestaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Nebo het volgende:
Toch ook nog maar een keer de SSX-demo gedaan. Ik zat er wat meer in deze keer, wat een gameEven de kont geschopt van Ross en Wessiej op zowel Race It als Trick It! Poit, Shar en Tain, wat zijn jullie XBL-namen, dan voeg ik jullie even toe
Wat is XBL?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Nebo het volgende:
Toch ook nog maar een keer de SSX-demo gedaan. Ik zat er wat meer in deze keer, wat een gameEven de kont geschopt van Ross en Wessiej op zowel Race It als Trick It! Poit, Shar en Tain, wat zijn jullie XBL-namen, dan voeg ik jullie even toe
Wel aardig ja.quote:
Owja, ze hebben alleen een PS3quote:
Doe een gokquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga die SSX-demo ook eens downloaden op me PS3...
Poit.. wat is jouw PS3-tag?
Anderen die ik niet heb (ik vermoed iedereen)
Doe mij ook ff toevoegen dan: Seraphus-Yquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
Xarter is die van mij. Ik hoor het al, ik zal de demo ook wel binnenhalen op de PS3.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
PS3 IS LEADING PLATFORM!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Xarter is die van mij. Ik hoor het al, ik zal de demo ook wel binnenhalen op de PS3.
2:12:19?!?quote:
Hier misschien wel jaquote:
Ga nu kijken naar ep. 14.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier misschien wel ja. Komt waarschijnlijk omdat PSN gratis is.
Anyway : Fringe![]()
2:20:nog wat hier volgens mij. Morgen nog een paar pogingen doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
2:12:19?!?
Crap... 2:22:74 (ofzo).
Damnit!
Nja ep 14 zou volgens de promo's de ep met antwoorden worden, dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nu kijken naar ep. 14.
Ben benieuwd, want eigenlijk vind ik het steeds minder boeiend.
Wat is je PSN?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit, Poit zit te cheaten in SSX
Die zijn er wel meer op PSNquote:Op zondag 26 februari 2012 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit, Poit zit te cheaten in SSX
Mja, het wordt minder, het is niet zo dat het totaal niet boeit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ep 14 zou volgens de promo's de ep met antwoorden worden, dus dan weet je het wel
En waarom is het niet boeiend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, het wordt minder, het is niet zo dat het totaal niet boeit.
Maar:Ach dacht dat je er geen flikker meer aan vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja gelukkig komen ze over 4 weken weer terug, en dan krijg je weer 8 eps
En TT :
EA
Tja, zo kun je het ook zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
RIGHT JAquote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right.
[..]
3 weken wachten , maar wel redelijk cheap
Hoiquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoi
Als je geen kloon bent van flodder is het goed!
O, dat is mooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoi
Als je geen kloon bent van flodder is het goed!
Gamekingsquote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings hebben dit weekend 2 retrospectives over mass Effect 1 en 2
INTERESSANT DACHT IK ZO
HATEN = Verlatenquote:
Volgens mij ben jij gewoon Nickquote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Inderdaad!
EDIT:
Sorry, op het verkeerde account ingelogd
De afleveringen kijk ik niet echt meer die zijn irritant.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef TJV het volgende:
Kun je hun meerwaarde even duidelijk maken?
let op je woorden josti van mequote:
http://www.teamhww.nl/2012/02/video-topweek-of-toch-niet/quote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
Ik heb niets met mass effect, kom eens met wat leukers op de proppen.
Ik ben er wel fan van!quote:
Donny is er nu ook die is tof die zit er langs in dat otem!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
o zit die tattoohomo er ook nogdie zit er ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
Kvind hem altijd wel chill, zag hem afgelopen firstlook nog rondbanjeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
o zit die tattoohomo er ook nogdie zit er ook al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
wtf is firstlook nou weerquote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kvind hem altijd wel chill, zag hem afgelopen firstlook nog rondbanjeren.
Alleen dat WHAT EVER op zijn vingers is een beetje ''TE''quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Kvind hem altijd wel chill, zag hem afgelopen firstlook nog rondbanjeren.
Heb je de items van EmarWii gezien er overquote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De vaderlandse uitgeklede versie van E3
ok, gebeurt daar nog wat boeiends of komen er alleen maar larpende gamers?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zoiets, beetje rondbanjeren en nieuwe games checken. Beetje babes bekijken etc..quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
TJV misschien is dit meer je smaak >?>?
http://www.emarnetwork.nl/
Kende je het alquote:
Ken je ook die film van hem?quote:
Jongen die shit is goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef TJV het volgende:
Nee en die wil ik niet kennen ook.
OPBOKKEN MET DIE SHIT JA
Moet ook gebeuren shar! Ga je dadelijk toch weer ff zelda gamen! of eindelijk aan Batman beginnen.quote:
Yesh vanavond tijd om te gamenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren shar! Ga je dadelijk toch weer ff zelda gamen! of eindelijk aan Batman beginnen.
Ga weg, mijn huis moet ook nog gedaan worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren shar! Ga je dadelijk toch weer ff zelda gamen! of eindelijk aan Batman beginnen.
Die doet ze niet!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga weg, mijn huis moet ook nog gedaan worden.
Portal 2 is geniaal jaquote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yesh vanavond tijd om te gamenIk denk dat ik eerst Portal 2 af ga maken want die wil ik netjes terug geven
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Portal 2 is geniaal ja
Well done. Here come the test results: You are a horrible person. Thats what it says. A horrible person. We weren't even testing for that."
flac ftwquote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik geen mp3tjes meer op mijn 2GB aldi MP3 speler zetten? Ik krijg nu steeds errors
Keertje formatten?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik geen mp3tjes meer op mijn 2GB aldi MP3 speler zetten? Ik krijg nu steeds errors
Zit ie niet vol? Anders ff format en alles er opnieuw opzetten? Hard reset?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Hij is niet vol geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit ie niet vol? Anders ff format en alles er opnieuw opzetten? Hard reset?
Die zit er ineens zomaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo zie net weer ff een vette scheur in mijn muur erbij
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet vol geloof ik.
Zometeen ff proberen te resetten enzo.
Wat doe jij toch altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo zie net weer ff een vette scheur in mijn muur erbij
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Nieuwbouwwoning, dus het eerste jaar schieten er overal scheuren in het stuukwerk, dat is altijd zo
Maar ik heb alle muren geverfd, dus dan zie je het wat erger
Ah daar hebben wij ook last van, vooral bij randen bovenaan bij het plafond hierzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Nieuwbouwwoning, dus het eerste jaar schieten er overal scheuren in het stuukwerk, dat is altijd zo
Maar ik heb alle muren geverfd, dus dan zie je het wat erger
Vette partys geven enzeuuuquote:
Klopt! Maar als je een goede stukadoor hebt zorgt hij ervoor dat de scheuren wel recht erin schieten en niet alle kanten op, ik heb nu rechte lijnen lopen, dus zodra alles uitgescheurd is likje verf erover en klaarquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ah daar hebben wij ook last van, vooral bij randen bovenaan bij het plafond hierzo.
Ach, dit is toch een huurhuis dus het kan me verder vrij weinig boeien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt! Maar als je een goede stukadoor hebt zorgt hij ervoor dat de scheuren wel recht erin schieten en niet alle kanten op, ik heb nu rechte lijnen lopen, dus zodra alles uitgescheurd is likje verf erover en klaar
Party Shar!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vette partys geven enzeuuu
Waarschijnlijk schieten ze er nu in vanwege het heien, er worden vila's tegenover mijn gebouw geplaatst nu
Ik moet die nog hebben op de 360.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Flodder450 het volgende:
vorige week voor het eerst rayman origins gespeeld, met zn 3en co-op mode
Fucking vet
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegevenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Party Shar!
En je katten wat zeggen die van al die scheuren ineens?
De katten van tegenwoordigquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegeven![]()
Verklaart wel waarom er overal catnip en lege pakjes melk door de kamer liggen ..
lol ff gekeken wat catnip isquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegeven![]()
Verklaart wel waarom er overal catnip en lege pakjes melk door de kamer liggen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net 1 kat gefurminate, het lijkt nu of ik 3 katten heb ipv 2wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net 1 kat gefurminate, het lijkt nu of ik 3 katten heb ipv 2Alleen die 3e ziet er een beetje ziek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik snap niet dat iemand zoveel katten zou willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zoveel katten zou willen![]()
k heb mijn handen al vol aan deze 2 moronsaww schattig die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je ze toch Morons noemen!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Omdat ze altijd van die kneuzen acties hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
aww schattig die foto!
Hoe kun je ze toch Morons noemen!
Dankje!quote:
Week nie heb ff geformatteerdquote:
Hoe bedoel je niet goed?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een probleem met fok op de ipad mijn active topics staan daar niet goed in weet iemand hoe dat misschien kan
Het SC topic bijvoorbeeld staat daar nog het topic van 2 geleden in de lijst met 2 pagina's en als ik die aanklik is die gewoon vol.quote:
Euh, klinkt raar? En iPad reboot helpt ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het SC topic bijvoorbeeld staat daar nog het topic van 2 geleden in de lijst met 2 pagina's en als ik die aanklik is die gewoon vol.
En topic waar ik in reager staan er weer niet tussen enzo.
Omdat het stiekem een verslavend spel is waar zelfs ricko de keutelraper voor is gevallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de befaamde Rickokun Minecraft speelt?
Rekenen = Tekenen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Straks trouwens ook maar shirt weer ff verder rekenen
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de befaamde Rickokun Minecraft speelt?
En dat idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.
eeeh tekenen idd!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rekenen = Tekenen?
Tof shirt dat wel
quote:
Ricko is de baas van Fok!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.
Zegt de invasie van Polen in 1939 je iets?quote:
was nog niet klaarquote:
En jij valt onder 30-jarige autisten?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef TJV het volgende:
Op minecraftservers zitten 30-jarige autisten, computernerdjes, pubers, 12-jarige koters, emotioneel instabiele larpers en weet ik veel wat allemaal nog meer. Hemel voor ome Ricko.
Nee ik ben een emotioneel instabiele larper.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En jij valt onder 30-jarige autisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik zou hem niet gaan spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Is de ME:3 demo eigenlijk een beetje tof?
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee ik ben een emotioneel instabiele larper.En fan van EmarWiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Jawel al gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik vind het niet zo zinvol om dat topic te kicken. Doe maar niet.
Think so?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Is de ME:3 demo eigenlijk een beetje tof?
Dus? Jij koopt hem toch niet bij de release, dus je zal wel met de demo bezig zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet gaan spelen.
Me3 komt toch al bijna.
bij minecraft gaat het dan ook niet 123 om de GFXquote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko is de baas van Fok!
Maar hij klaagt vaak over de slechte GFX van de console's enzulks maar toch speelt hij dan minecraft.
heb ik niet meerquote:
Je sen danquote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik niet meerSony heeft er een SEN-account van gemaakt
dwaas ben je ook hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bij minecraft gaat het dan ook niet 123 om de GFX
Speel nooit meer demo'squote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Think so?
[..]
Dus? Jij koopt hem toch niet bij de release, dus je zal wel met de demo bezig zijn
Filmquote:
Me to!quote:
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFXquote:
Een film jaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Film
Check hem uit later wordt die beter
Dat James Bond stukje is geniaal te noemen zelfs! En het verhaal is oke (wel wat standaard maar goe)
Geen enkele game hoort om de graphics te gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFX
[..]
Een film ja? Onzin is het
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tofquote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFX
[..]
Een film ja? Onzin is het
Yea t is niet mijn dingquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tof![]()
Alleen Shar hield het maar 2 min vol ofzo...
Neh maar aangezien AQ zeikt over de GFX van MC, terwijl MC daar totaal niet om draait.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen enkele game hoort om de graphics te gaan..
En ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen
Je kan zoiets toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tof![]()
Alleen Shar hield het maar 2 min vol ofzo...
Ik zzeik niet over de gfx want die maken mij niet uit maar Ricko normaal wel altijd dus vroeg ik me af hoe hij dan mc konspelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neh maar aangezien AQ zeikt over de GFX van MC, terwijl MC daar totaal niet om draait.
En bitchen? Als dat al bitchen is
[..]
Je kan zoiets toch niet serieus nemen?
Zo een ortopedisch korset aanschaffenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een nieuwe rug in de aanbieding?
Help zoiets goed dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo een ortopedisch korset aanschaffen
quote:
Zeer slecht idee om zoiets zelfstandig te doen. Maak je de rugspieren lui mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo een ortopedisch korset aanschaffen
ik nietquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:43 schreef SummerBreeze het volgende:
iemand oordopjes voor mij en SC?
quote:
Sorry eendje, ik moet vandaag die shit voor mijn vloer gaan regelenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je komt maak ik taco's voor je en mag je met de kinderen spelen :p
De meeste mensen nemen tegels of parket, maar jij gooit stront op je vloerquote:Op maandag 27 februari 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry eendje, ik moet vandaag die shit voor mijn vloer gaan regelen
Nu al twee keer en half uur gedreun aan moeten horen sinds kwart voor 9quote:Op maandag 27 februari 2012 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
istie alweer bezig? moettie niet werken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |