heb ik niet meerquote:
Je sen danquote:Op zondag 26 februari 2012 17:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik niet meerSony heeft er een SEN-account van gemaakt
dwaas ben je ook hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bij minecraft gaat het dan ook niet 123 om de GFX
Speel nooit meer demo'squote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Think so?
[..]
Dus? Jij koopt hem toch niet bij de release, dus je zal wel met de demo bezig zijn
Filmquote:
Me to!quote:
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFXquote:
Een film jaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Film
Check hem uit later wordt die beter
Dat James Bond stukje is geniaal te noemen zelfs! En het verhaal is oke (wel wat standaard maar goe)
Geen enkele game hoort om de graphics te gaan..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFX
[..]
Een film ja? Onzin is het
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tofquote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm want? Bij MC gaat het niet om de GFX
[..]
Een film ja? Onzin is het
Yea t is niet mijn dingquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tof![]()
Alleen Shar hield het maar 2 min vol ofzo...
Neh maar aangezien AQ zeikt over de GFX van MC, terwijl MC daar totaal niet om draait.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen enkele game hoort om de graphics te gaan..
En ben je ongesteld ofzo? Ik zie je alleen maar bitchen
Je kan zoiets toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet heel slecht hoor! Een aantal stukjes zijn nog wel tof![]()
Alleen Shar hield het maar 2 min vol ofzo...
Ik zzeik niet over de gfx want die maken mij niet uit maar Ricko normaal wel altijd dus vroeg ik me af hoe hij dan mc konspelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neh maar aangezien AQ zeikt over de GFX van MC, terwijl MC daar totaal niet om draait.
En bitchen? Als dat al bitchen is
[..]
Je kan zoiets toch niet serieus nemen?
Zo een ortopedisch korset aanschaffenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand een nieuwe rug in de aanbieding?
Help zoiets goed dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo een ortopedisch korset aanschaffen
quote:
Zeer slecht idee om zoiets zelfstandig te doen. Maak je de rugspieren lui mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo een ortopedisch korset aanschaffen
ik nietquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:43 schreef SummerBreeze het volgende:
iemand oordopjes voor mij en SC?
quote:
Sorry eendje, ik moet vandaag die shit voor mijn vloer gaan regelenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je komt maak ik taco's voor je en mag je met de kinderen spelen :p
De meeste mensen nemen tegels of parket, maar jij gooit stront op je vloerquote:Op maandag 27 februari 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry eendje, ik moet vandaag die shit voor mijn vloer gaan regelen
Nu al twee keer en half uur gedreun aan moeten horen sinds kwart voor 9quote:Op maandag 27 februari 2012 09:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
istie alweer bezig? moettie niet werken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |