quote:
Ik snap niet dat iemand zoveel katten zou willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zoveel katten zou willen![]()
k heb mijn handen al vol aan deze 2 moronsaww schattig die foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je ze toch Morons noemen!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Omdat ze altijd van die kneuzen acties hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
aww schattig die foto!
Hoe kun je ze toch Morons noemen!
Dankje!quote:
Week nie heb ff geformatteerdquote:
Hoe bedoel je niet goed?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook nog een probleem met fok op de ipad mijn active topics staan daar niet goed in weet iemand hoe dat misschien kan
Het SC topic bijvoorbeeld staat daar nog het topic van 2 geleden in de lijst met 2 pagina's en als ik die aanklik is die gewoon vol.quote:
Euh, klinkt raar? En iPad reboot helpt ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het SC topic bijvoorbeeld staat daar nog het topic van 2 geleden in de lijst met 2 pagina's en als ik die aanklik is die gewoon vol.
En topic waar ik in reager staan er weer niet tussen enzo.
Omdat het stiekem een verslavend spel is waar zelfs ricko de keutelraper voor is gevallen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de befaamde Rickokun Minecraft speelt?
Rekenen = Tekenen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Straks trouwens ook maar shirt weer ff verder rekenen
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de befaamde Rickokun Minecraft speelt?
En dat idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.
eeeh tekenen idd!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rekenen = Tekenen?
Tof shirt dat wel
quote:
Ricko is de baas van Fok!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat Ricko van trollen houdt en de allergrootste tyfusmongolen meinkraft spelen. Vandaar.
Zegt de invasie van Polen in 1939 je iets?quote:
was nog niet klaarquote:
En jij valt onder 30-jarige autisten?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef TJV het volgende:
Op minecraftservers zitten 30-jarige autisten, computernerdjes, pubers, 12-jarige koters, emotioneel instabiele larpers en weet ik veel wat allemaal nog meer. Hemel voor ome Ricko.
Nee ik ben een emotioneel instabiele larper.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En jij valt onder 30-jarige autisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik zou hem niet gaan spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Is de ME:3 demo eigenlijk een beetje tof?
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee ik ben een emotioneel instabiele larper.En fan van EmarWiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jawel al gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik vind het niet zo zinvol om dat topic te kicken. Doe maar niet.
Think so?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Is de ME:3 demo eigenlijk een beetje tof?
Dus? Jij koopt hem toch niet bij de release, dus je zal wel met de demo bezig zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet gaan spelen.
Me3 komt toch al bijna.
bij minecraft gaat het dan ook niet 123 om de GFXquote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko is de baas van Fok!
Maar hij klaagt vaak over de slechte GFX van de console's enzulks maar toch speelt hij dan minecraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |