Zo ben ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef disjfa het volgende:
Nee, meer als iemand iets onaardigs tegen je zegt dat je nog onaardiger terug doet
Ja... en de OP kopiëren was zeker te veel moeite...?quote:
ik hou niet van koeikleuren. Als je het volgende topic mag maken mag je ze er wel weer in zetten heurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... en de OP kopiëren was zeker te veel moeite...?
Ik ben echt zo blij dat je een mening hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ben van mening dat de OP wel in elk topic moet voorkomen, aangezien Koei ontzettend veel moeite heeft gedaan voor de lappen tekst en de paint.
Lijkt me lastig leven als je dat niet hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat je een mening hebt![]()
Jij ookquote:
quote:
Nou, Ice Cube vind ik tegenweurdig maar niks. Straight outta Compton op vinyl gehaald, dat was wat vroegah. Daar was ie op z'n best en op Kill at Will en Death Certificate natuurlijk. Jay-Z maakt ongelovelijk veel platen, toppers alhoewel ik zijn eerste werk het meest kan waarderen. Tip: Black Album 9th wonder remix. Kanye is de weg kwijt en verwend. College Dropout blijft zijn meesterwerk. Opposites, leuke gadget op de straatremix albums van lange swans en consorten. Vuur mixtape en rauwdauw beter dan begin 20. Fik erin staan ook wel wat leuke knallers op. Opgezwolle, do we need to say more. Optreden in Verasimplon was top, nadrinken met sticks en rico was ook nice. Jammer dat ik zo lam was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
Your musical compatibility with reintji is VERY HIGH
Music you have in common includes Opgezwolle, Ice Cube, The Opposites, Jay-Z and Kanye West.
![]()
Zullen we over muziek praten ?![]()
![]()
![]()
Ik ben verliefd geworden op HipHop dankzij Opgezwolle, ze gaven hier een optreden op 5 mei. Sinds dien heb ik altijd naar Opgezwolle geluisterd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nou, Ice Cube vind ik tegenweurdig maar niks. Straight outta Compton op vinyl gehaald, dat was wat vroegah. Daar was ie op z'n best en op Kill at Will en Death Certificate natuurlijk. Jay-Z maakt ongelovelijk veel platen, toppers alhoewel ik zijn eerste werk het meest kan waarderen. Tip: Black Album 9th wonder remix. Kanye is de weg kwijt en verwend. College Dropout blijft zijn meesterwerk. Opposites, leuke gadget op de straatremix albums van lange swans en consorten. Vuur mixtape en rauwdauw beter dan begin 20. Fik erin staan ook wel wat leuke knallers op. Opgezwolle, do we need to say more. Optreden in Vera was top, nadrinken met sticks en rico was ook nice. Jammer dat ik zo lam was.
En u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |