Oooh Tain ik heb wel degelik Abdobe proffesional op mijn werkquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef Tain het volgende:
vast...
Maar ik heb Starscream zelfs nog en ik heb die groene mega robot van de decepticons, die uit meerdere figuren bestaat
Dr. Daggla is niet zo liefquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef XboxAddict het volgende:
He.. kunnen we he t niet baseren op het aantal posts?
Jij hebt karakterquote:Op woensdag 3 november 2004 10:31 schreef jercovski het volgende:
ik was eerder
heb al slotje gevraagt, hier maar verder
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2004 10:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh Tain ik heb wel degelik Abdobe proffesional op mijn werkHeb net het bestand omgezet naar een Word bestand
Nix bijzonders verderquote:Op woensdag 3 november 2004 10:35 schreef XboxAddict het volgende:
Ja.. ehh gefeliciteerd dus![]()
Ach je schaamt je voor je verledenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Oh lieve God... Laat Happy Hardcore alsjeblieft met rust, laat het nostalgie blijven voor de ouderen onder ons, laat het van de tv verdwijnen, haal het uit de winkels. Zodat alleen de echte die-hards er van kunnen genieten.
Ofzo
kijk eens naar the boxquote:Op woensdag 3 november 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Oh lieve God... Laat Happy Hardcore alsjeblieft met rust, laat het nostalgie blijven voor de ouderen onder ons, laat het van de tv verdwijnen, haal het uit de winkels. Zodat alleen de echte die-hards er van kunnen genieten.
Ofzo
Hey psst, dat doe hij officieel niet hequote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
kijk eens naar the box
Ik kijk alleen naar de Box als Gamekings komt. Vannacht nog Miss_Bleu op tv gezien.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
kijk eens naar the box
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerquote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach je schaamt je voor je verledenWil je erover praten???
Nope, duidelijk schaamt hij zich niet voor zijn verleden.. geen verborgen frustraties ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerKom op zeg
Van die kindertjes van 15-16 jaar die roepen "ken je de nieuwe Party Animals al?"
HALLLOOOOOOO DIE IS NIET NIEUW, DAS EEN MEGAMIX KUTKIND !
Heb je nog foto's van jezelf in die tijdquote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, vroegah, toen ik rondstuiterde in mijn Cavello ® was het nog tof, maar nu toch niet meerKom op zeg
Van die kindertjes van 15-16 jaar die roepen "ken je de nieuwe Party Animals al?"
HALLLOOOOOOO DIE IS NIET NIEUW, DAS EEN MEGAMIX KUTKIND !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |